یوتیوب می گوید بازی نمایش تبلیغ به جمع آوری پول برای زندگی مهم نقض سیاست های

یوتیوب هشدار داده است در برابر فیلم هایی که سعی می کنید به بازی خود را حستبلیغ سیستم تشویق بینندگان به بارها و

توسط PARINEWS در 23 خرداد 1399

یوتیوب هشدار داده است در برابر فیلم هایی که سعی می کنید به بازی خود را حستبلیغ سیستم تشویق بینندگان به بارها و بارها به تماشای این ویدئو کلیک کنید و یا تبلیغات خود را به درایو درآمد. رفتار پدید آمده که در تاریکی اقدام به پیدا کردن, خلاق, راه های جدید برای حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش با برخی از امیدوار کننده برای اهدای درآمد تبلیغات تولید شده توسط فیلم های خود را.

امید است که تشویق های مکرر viewings یا آگهی کلیک اجازه می دهد بینندگان برای کمک به یک علت ارزشمند حتی اگر آنها نمی باید از این منابع برای اهدای پول به طور مستقیم. در حال حاضر برخی از این فیلم ها گرفته شده پایین انواع گزارش است.

در حالی که یوتیوب می گوید سازندگان به رایگان اهدا آگهی درآمد تولید شده از مواد آلی انداز آن را می گوید که تلاش ها به باد مصنوعی یک ویدیو معیارهای نقض سیاست های خود. آن را هشدار می دهد که هر گونه فیلم است که آیا این که آیا آن را با عنوان شرح و یا در محتوای ویدیویی خود به خود حذف خواهد شد از پلت فرم و خالق است که آن را آپلود نمی تواند پرداخت برای هر نمایش یا کلیک. تبلیغ را نیز شارژ می شود.

"ما متوجه برخی از شما لگد کردن این تلاش ها بدون درک روشنی از سیاست" از پلت فرم های ویدئویی گفت: "پس YouTube اهدا خواهد شد به نژادی عدالت طرح به اذعان تلاش بیش از گذشته هفته است." دیروز یوتیوب همچنین اعلام کرد که این امر می تواند اهدای 100 میلیون دلار به "تقویت" صدای سیاه سازندگان بر روی پلت فرم آن است.

به جای یوتیوب درخواست سازندگان برای اضافه کردن "کمک" را فشار دهید برای فیلم های خود را که در آن ممکن است. انواع یادداشت ها که در حال حاضر وجود دارد 40,000 کانال های است که واجد شرایط برای استفاده از این ویژگی اگر چه سازمان های غیر انتفاعی باید تعداد مورد نیاز به منظور واجد شرایط برای دریافت پول از طریق ویژگی های از جمله اینکه با ما-ثبت نام 501(c)(3) عمومی موسسه خیریه و عضو گوگل برای سازمان های غیر انتفاعی. کانال های است که واجد شرایط می توانید با استفاده از خود را پایان نمایش لینک به سازمان های غیر انتفاعی و یا جمع آوری کمک های مالی مبارزات YouTube گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن