مایکروسافت سطح دو ممکن است عمر باتری بزرگ

مایکروسافت سطح دو به معنای یک ویترین برای آن منحصر به فرد دوگانه-طراحی صفحه نمایش پس از آن ممکن است کمی بیشتر

توسط PARINEWS در 26 اردیبهشت 1399

مایکروسافت سطح دو به معنای یک ویترین برای آن منحصر به فرد دوگانه-طراحی صفحه نمایش پس از آن ممکن است کمی بیشتر بخشایش است که مشخصات خود را شامل نمی شود آخرین و بزرگترین قطعات و یا هر چیزی که قابل توجه از عمر باتری و ذخیره سازی. با توجه به ویندوز مرکزیتلفن را کشتی با مسن, Qualcomm گل میمون 855 (که ما می دانستیم که در سال گذشته وقتی اعلام شد) و نه کوچک 3,460 میلی آمپر باتری با توجه به آن را تأمین دو صفحه نمایش و گزینه های ذخیره سازی از 64GB و یا 256GB.

فراتر از این دو را امضا دو 5.6 اینچ صفحه نمایش است که می تواند چرخش 360 درجه و تبدیل آن به یک 8.3 اینچی تبلت در هنگام باز شدن پنجره های مرکزی می گوید: این دستگاه بسته 6GB RAM, an 11-مگاپیکسل دوربین جلو-رو به عقب و رو به عکس ها و فیلم های حسگر اثر انگشت برای احراز هویت و USB-C و نانو سیم اسلات.

ویندوز مرکزی می گوید این دستگاه نیز کشتی با اندروید 10 اما به روز خواهد شد به آینده آندروید 11 پس از راه اندازی. این گزارش می گوید هیچ NFC یا شارژ بی سیم که از هم اکنون. با توجه به این وزش مشخصات سطح دو قطعا نمی تواند بهترین یا سریعترین تلفن خارج وجود دارد که آن را راه اندازی گاهی در طول فصل تعطیلات بعد از این سال. اما آن را فقط ممکن است یک صفحه نمایش تاشو طراحی که واقعا طول می کشد خاموش به عنوان مایکروسافت در حال ساخت ویندوز 10X-پوست به سبک این نسخه از اندروید اواز یا موسیقی دو نفری اجرا خواهد شد برای کمک به پل شکاف بین تلفن و مدرن تر بهره وری متمرکز قرص.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن