چند سطح پارکینگ در Gaadi Chowk تساوی توپخانه ضد هوایی از شهروندان

میسور/Mysuru: این Mysuru شهرستان شرکت's (MCC) حرکت می کند برای ساخت یک چند سطح پارکینگ در Gaadi Chowk بر بیدار

توسط PARINEWS در 5 تیر 1399

میسور/Mysuru: این Mysuru شهرستان شرکت's (MCC) حرکت می کند برای ساخت یک چند سطح پارکینگ در Gaadi Chowk بر بیدارم Krishnappa Mandir جاده در قلب شهرستان در دیدار با مخالفت شدید از ساکنان محلی و صاحبان ساختمان در مجاورت.

از بیدارم Krishnappa Mandir جاده که نزدیک به Narayana Shastry جاده نسبتا باریک کشش. این MCC حرکت برای ساخت یک چند سطح پارکینگ در امتداد این جاده (در Gaadi چوک) که می آید تحت MCC Ward, No. 23, شده است به شدت مخالف است و به ساکنان محلی که شکایت دارند که پارکینگ را در برخواهد داشت یک مانع بزرگ برای خود امن جنبش و به مغازه ها در مجاورت. ساکنان سوال MCC را انگیزه انتخاب شلوغ و وزوز منطقه Gaadi Chowk to build a multi-level خودرو پارکینگ.

Sachin یک ساکن محلی گفت: 'ستاره میسور' که یک ساختمان مدرسه ساخته شده در یک هکتار مساحت Gaadi Chowk افتتاح شد و سپس توسعه شهری وزیر V. S. کریشنا Iyer در ماه اوت سال 1984. اما پس از چند سال در این مدرسه بود تخلیه و ساختمان مورد استفاده قرار گرفت به عنوان پناهگاه شب برای destitutes و بی خانمان. اما با گذشت زمان ساختمان ویران شد زیر آن پناه خانه بسته شد. بعد MCC برنامه ریزی برای ساخت چند سطح پارکینگ در این یک هکتار زمین. اما ساکنان محلی بر این عقیده هستند که در ساخت یک پارکینگ در این فضا را نمی توان کمک زیادی در حل این خودرو پارکینگ مشکل است. همچنین پارکینگ به جای تبدیل شدن به یک مزیت خواهد بود زهر برای آنها گفت و خواست MCC برای رها کردن این طرح است.

با فضای دروغ خالی در حال حاضر مردم در حال استفاده از آن به عنوان یک زباله آزادسازی حیاط. به این ترتیب Gaadi چوک, منطقه تبدیل به یک مزاحمت برای عابرین پیاده و رانندگان به عنوان بوی ناپاک شده است ناشی از ریخته ضایعات و زباله است. کل منطقه فاقد حتی یک صورت ظاهر از بهداشت و پاکیزگی. در یک طرف از منطقه MCC شده است با استفاده از این فضا برای پارکینگ تنها تعداد کمی از وسایل نقلیه خود را در حالی که بقیه فضای اشغال شده توسط وسایل نقلیه خصوصی. ساکنان شکایت دارند که می شده اند وجود دارد هیچ بهداشت و پاکیزگی مشکل در این منطقه تا به حال MCC استفاده از فضا به شیوه ای مناسب.

ساکنان نیز شکایت دارند که این منطقه تبدیل به یک پناهگاه برای الکلی به خصوص در طول شب. همچنین مواردی وجود دارد که در آن tipplers را پرتاب سنگ در ساختمان های مجاور آنها گفت و افزود که این نقطه نیز تبدیل به یک پناهگاه برای فعالیت های غیر قانونی در طول شب.

ناراحت با MCC حرکت برای ساخت یک پارکینگ چند سطح زیادی از ساکنان محلی را خواستار MCC برای ایجاد یک پارک کودکان در یک هکتار فضا است. اشاره به این که MCC بخش 23 هیچ پارک دیگر از مبارزان راه آزادی پارک در Subbarayanakere دلایل آنها می گویند که یک پارک است که بیشتر مورد نیاز برای آنها را از پارکینگ. ایجاد یک پارک قرار دادن یک توقف کامل برای آزادسازی زباله و زباله علاوه بر تبدیل شدن به یک محل برای مردم به تنه زدن و انجام تمرینات بدنی و همچنین یک ایستگاه بازی برای بچه ها. این جدا, این منطقه می تواند تبدیل به رایگان از تهدید الکلی آنها توضیح دهد.

در ضمن Corporator Pramila Bharath گفت: 'ستاره میسور' که قبلی MCC کمیسر شیلپا نق نقو که تا به حال بازرسی Gaadi Chowk منطقه تا به حال مشاهده شده است که نقطه ای بود و نه مناسب برای ساخت و ساز از چند سطح پارکینگ. اما هنوز MCC پیش رفتن با آن طرح محفوظ است Rs.144 کرور در بودجه برای ساخت و ساز از پارکینگ.

از سوی دیگر ساکنان محلی همواره خواستار ایجاد یک پارک کودکان در نقطه ای. توجه اکثریت افکار عمومی او مطرح در MCC بودجه جلسه که در طی آن او را تحت فشار برای ایجاد یک پارک در منطقه او اشاره کرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب