FuboTV افزایش اشتراک ماهانه برای $65

FuboTV آخرین مجازی خدمات تلویزیون را به شما معرفی تیز هزینه اشتراک پیاده روی طولانی نیست پس از YouTube تلویزیو

توسط PARINEWS در 11 تیر 1399

FuboTV آخرین مجازی خدمات تلویزیون را به شما معرفی تیز هزینه اشتراک پیاده روی طولانی نیست پس از YouTube تلویزیون اعلام کرد که آن را به شدت افزایش آن هزینه اشتراک به 65 میلیارد دلار در ماه است.

این شرکت با ارسال ایمیل به مشترکان امروز اجازه دادن به آنها را می دانیم که استاندارد برنامه در حال افزایش از 55 $در ماه برای $65 عنوان از چرخه صدور صورت حساب های زیر 1 اوت سال 2020 است. به عنوان بخشی از پیاده روی مردم در حساب های استاندارد خواهد شد نورد به Fubo خانواده بسته نرم افزاری طرح که شامل سه جریان به طور همزمان ابر DVR به همراه 500 ساعت DVR فضا با توجه به ایمیل.

Fubo آخرین افزایش قیمت استاندارد آن طرح در مارس 2019 رفتن از $45 تا 55 دلار در ماه است. دیگر FuboTV مشتریان ارسال شده تصاویری در رسانه های اجتماعی از ایمیل های دریافت و اطلاع آنها از 5 دلار افزایش می دهد; FuboTV خانواده طرح در حال حاضر هزینه 60 دلار در ماه است. آستانه رسیده به Fubo برای اطلاعات بیشتر.

"گاهی اوقات ما برای کمک به شما را به کانال های جدید در بهترین ارزش برای ارائه ویژگی های حق بیمه مانند زندگی ورزشی در 4K, ما نیاز به حذف کانال های دیگر و تنظیم اشتراک قیمت" ایمیل می خواند. "ترنر شبکه خواهد بود ترک FuboTV به عنوان از 1 ژوئیه سال 2020 و اشتراک و قیمت ها خواهد شد در حال تغییر است."

بسیار کمی در حال تغییر است FuboTV در هفته های آینده. مجازی سرویس تلویزیون دریافت مجموعهای از کانال دیزنی به عنوان بخشی از چند سال مقابله از جمله ESPN ESPN 2, ESPN 3, ABC, ABC News Live FX, FXX, دیزنی کانال واحد و National Geographic. این سرویس همچنین به از دست دادن تعدادی از WarnerMedia کانال های از جمله TNT و TBS. مهلت گزارش می دهد که WarnerMedia و FuboTV نمی تواند به توافق برسند. به عنوان از 1 ژوئیه مخفف کلمه تری نیتروتولوئن, TBS, CNN, شنا بزرگسالان, کارتون شبکه, Boomerang, truTV HLN TCM سی ان ان اسپانیایی و سی ان ان بین المللی انتظار می رود که نه در دسترس خواهد بود.

افزایش قیمت در مجازی خدمات جریان اغلب اتفاق می افتد زمانی که آن توزیع کنندگان توافق برای حمل بیشتر کانال. گوگل ساخته شده اخیر موافقت نامه حمل WarnerMedia کانال های حق بیمه مانند HBO و Cinemax و همچنین چندین شبکه از ViacomCBS مانند Nickelodeon است, شرط بندی, Comedy Central و MTV. منتقدان این باورند که چون این معاملات در حال ساخته شده بودند و یوتیوب تلویزیون ندارد یک a-la-carte گزینه — معنی گزینه برای خرید یک طرح بدون برخی از شبکه های انجام شده در یوتیوب تلویزیون — افزایش قیمت بودند قریب الوقوع است. که معلوم شد درست است برای هر دو یوتیوب تلویزیون و FuboTV.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن