مندیا کالج دولت به وضعیت دانشگاه

مندیا: دولت College (Autonomous) از شهرستان خواهد شد به زودی به روز رسانی می شود و اعطا وضعیت دانشگاه, به گفته

توسط PARINEWS در 26 خرداد 1399

مندیا: دولت College (Autonomous) از شهرستان خواهد شد به زودی به روز رسانی می شود و اعطا وضعیت دانشگاه, به گفته معاون وزیر Dr. C. N. Ashwath Narayan در ژوئن 12.

صحبت به فشار افراد پس از بازرسی کار دولت او گفت: "در سال 2015 دولت تا به حال اعطا وضعیت دانشگاه به مندیا دولت College (Autonomous) اما به علت برخی مسائل فنی این روند نمی تواند تکمیل شود. در حال حاضر به عنوان کابینه داده از تصويب معاونت منصوب خواهد شد به دانشگاه بسیار زود است."

"سهم وزارت آموزش و پرورش مقامات نمایندگان معاون کمیسیون استادان و کارکنان دیگر اعضای این کالج بسیار زیاد است به عنوان یک نتیجه از آن است گرفتن وضعیت دانشگاه. وزیر B. S. Yediyurappa تحسین از مندیا منطقه و او همیشه آماده است تا به توسعه این نسخهها کار در منطقه. در مندیا تعدادی از افراد برجسته از جمله K. V. Shankaregowda کار کرده اند و در زمینه آموزش و پرورش بخش و ما نیاز به کار با هم به آن را به یک سطح جدید. در حال حاضر بیش از 4000 دانش آموزان در حال تحصیل در این دانشگاه است. استادان و کارکنان باید به جلو آمده به این دانشگاه به مکانی بهتر," او گفت:.

رئیس دانشگاه و MLA M. Srinivas, آموزش و پرورش, وزارت افسر Pradeep Prabhakar, معاون کمیساریای Dr. M. V. Venkatesh, ASP Shobharani ویژه افسر از دانشگاه پروفسور Ningegowda کالج, اصلی دکتر Mahalingu و دیگران حاضر بودند در طول وزیر را ببینید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن