تاثیر کامل COVID-19 هنوز شناخته شده نیست می گوید: دکتر

"هر شهروند باید یک نقش در این جنگ در برابر این بیماری همه گیر' میسور/Mysuru: Dr. M. G. Satish Kumar, مشاور طب

توسط PARINEWS در 29 اردیبهشت 1399

"هر شهروند باید یک نقش در این جنگ در برابر این بیماری همه گیر'

میسور/Mysuru: Dr. M. G. Satish Kumar, مشاور طب داخلی در دانشگاه کلمبیا آسیا در بیمارستان Mysuru می گوید که تاثیر کامل COVID-19 است هنوز شناخته شده نیست و وضعیت حال حاضر هنوز نوک کوه یخ است. تنها سرکوب و کاهش خطر مهم برای مبارزه با این بیماری او استدلال.

"با بسیاری از کشورها اتخاذ مستند به غلبه بر گسترش این بیماری ایده سنگین مستند بود به کاهش گسترش عفونت و زمان برای مدیریت کافی برای آماده سازی امکانات بهداشتی. پیشگیری باقی مانده است تنها گزینه در برابر ویروس ها با استفاده از واکسن هنوز در حال تحقیق و استاندارد دارو درمانی در دسترس نیست," او اضافه شده است.

دیگر این ویروس همچنان بدون درمان فشار بیشتری را بر افراد و سیستم های سازمان ملل به تغییر و انطباق. هنگامی که اجتماعی عادی است که بازسازی موظف است وجود دارد به افزایش انتقال و افزایش بیماران نیاز به مراقبت در بیمارستان.

"بسیار مسری ویروس ناپدید شده است و ما حساس و خطرناک مرحله از شیوع کروناویروس. بیشتر برای جلوگیری از نمایی افزایش عفونت یک نیاز را بر عهده دارد. هر یک از ما در حال حاضر مسئول دیگران," دکتر گفت:.

درک درستی از این بیماری های عفونی و پیشگیری از آن متفاوت است در مقایسه با سال 1919 پاندمی آنفلوانزا و بسیاری از کشورها صورت همان چالش با COVID-19. دو استراتژی سرکوب و کاهش — مهم برای مبارزه با این بیماری است. در حالی که سرکوب است که به منظور کاهش ویروسی مثل کاهش است به منظور کاهش انتقال انسان به انسان, او گفت:.

وظیفه دشوار است و هر شهروند باید یک نقش در این جنگ در برابر این بیماری همه گیر. مسئول بودن است به محدود کردن سفر به, پوشیدن, ماسک, بهداشت دست, سرفه آداب اجتماعی فاصله تحمیل سخت محدودیت هایی در فعالیت عمومی کمک خواهد کرد در یک راه طولانی به سرعت انجام می شود بسیار بیماری های عفونی. افرادی که دارای علائم و یا اشتباه در مورد این بیماری باید به دنبال نظر پزشکان تست شده و به دنبال توصیه های.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب