Aadhaar رای دهندگان ID و APL کارت به زیر Janasevaka طرح

میسور/Mysuru: خدمات مانند گنجاندن نام در انتخابات رول Aadhaar ثبت نام و APL کارت های جیره بندی شده اند از جمله

توسط PARINEWS در 21 خرداد 1399

میسور/Mysuru: خدمات مانند گنجاندن نام در انتخابات رول Aadhaar ثبت نام و APL کارت های جیره بندی شده اند از جمله در Janasevaka طرحکه راه اندازی شد کارناتاکا دولت در ماه فوریه این سال است.

صحبت به فشار افراد در دوشنبه اولیه و ثانویه آموزش و پرورش و Sakala وزیر S. سورش کومار گفت: "بخش مربوطه باید به این توافق رسیدند و این خدمات آغاز خواهد شد عملکرد تحت این طرح خیلی زود است."

"در حال حاضر Janasevaka طرح اجرا شده در چند مجمع حوزه از بنگالور از جمله Rajajinagar, Bommanahalli, Mahadevapura و Dasarahalli. این طرح فراهم می کند بیش از 50 خدمات مانند موضوع طبقه و درآمد گواهی شهروندان ارشد حقوق بازنشستگی و غیره. خدمات مانند گنجاندن نام در انتخابات رول Aadhaar ثبت نام و APL کارت جیره را نیز آورده شود تحت این طرح در آینده بسیار نزدیک" او گفت:.

"با توجه به مشکلات مواجه توسط شهروندان ارشد به سود Aadhaar شماره و به روز رسانی ما تصمیم گرفته اند شامل این طرح. امروزه Aadhaar کارت ضروری است برای هر شهروند است. با توجه به کروناویروس سالخورده و بیمار افراد قادر به بیرون آمدن از خوابگاه خود را. همچنین بهتر است برای آنها را به دور ماندن از جمعیت و حفظ ایمنی خود را در میان Coronavirus بیماری همه گیر. در این زمان وضعیت تحویل خانه از این خدمات خواهد اطمینان از حفاظت از بیماری," او اضافه شده است.

سورش کومار همچنین توصیه دیگر وزیران و کارمندان دولت برای ایجاد آگاهی در میان عموم مردم در مورد Janasevaka طرح و recommencement از این خدمات است.

Janasevaka تحت Sakala طرح یک برنامه به سود منافع دولت طرح در آستان. Sakala با هدف اطمینان از تحویل در زمان خدمات به شهروندان توسط تمرین های نوآورانه و کارآمد مدیریت سیستم از طریق ظرفیت سازی در دولت و توانمند سازی شهروندان به حق خود را به خدمات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن