HBO حداکثر از پتانسیل کامل است اما بزرگترین مانع باقی مانده AT&T را کثیف اعدام

در, راه اندازی, جدید, جریان, خدمات سریع همان سوال: چه می توانم ببینم ؟ اما HBO حداکثر نیز موجب یک خط های مختلف

توسط PARINEWS در 6 خرداد 1399

در, راه اندازی, جدید, جریان, خدمات سریع همان سوال: چه می توانم ببینم ؟ اما HBO حداکثر نیز موجب یک خط های مختلف سوال: چگونه است که این متفاوت از HBO در حال حاضر ؟ از HBO Go? از AT&T تلویزیون در حال حاضر ؟ آیا من مجبور به پرداخت اضافی برای این کار و یا آن را پیچیده را به من HBO بسته است ؟

HBO حداکثر است که برای راه اندازی فردا, مارس 27th, توسط AT&T و WarnerMedia جدید تاج جواهر در جریان فضا — a general entertainment پلت فرم است که در رقابت با سگ بزرگ مانند Netflix و آمازون نخست تصویری و Hulu. آن جریان است که AT&T با استفاده از ایجاد یک نام برای خود در مستقیم به مصرف کننده در بازار واقعا سطح رقابتی (در مقایسه با بیشتر تو رفتگی در دیوار محصول مانند HBO در حال حاضر) که همچنین کراوات به AT&T را پهن باند تلفن همراه و کسب و کار.

AT&T با استفاده از هر پلت فرم توزیع آن را به عنوان ساده به عنوان ممکن است برای مردم به ثبت نام و یا انتقال بیش, با, به استثنای آمازون و Roku در زمان نوشتن این مقاله است. اگر همه چیز می رود با توجه به برنامه های شرکت مخابرات, مردم با استفاده از AT&T پهنای باند و خدمات تلفن همراه خواهد زمان بیشتری را صرف تماشای HBO Max و به نوبه خود HBO حداکثر کمک خواهد کرد تقویت آن از دیگر محصولات است.

بر روی کاغذ HBO حداکثر می سازد بسیاری از حس. برای 15 دلار در ماه (یا 12 دلار در ماه برای سال اول اگر مشتریان امضا از طریق AT&T را HBO حداکثر سایت) مشترکین دسترسی به چشمگیر کتابخانه کلاسیک برادران وارنر عناوین, کارتون های شبکه را نشان می دهد, Studio Ghibli, فیلم, DC Universe movies, جدید اصل و HBO کل مجموعه است. که خیلی بیشتر از آنچه HBO در حال حاضر مشترکان در حال گرفتن برای 15 دلار در ماه است.

و این نقطه است. WarnerMedia هدف این است که نکته آشکار را HBO در حال حاضر منسوخ شده و انتقال هر کس به HBO حداکثر. HBO در حال حاضر نرم افزار را حتی به طور خودکار ارتقا به HBO Max نرم افزار بر روی دستگاه های پشتیبانی شده. ورودی AT&T مدیر عامل سابق WarnerMedia مدیر جان Stankey مراجعه کننده به مردم تصمیم به ارتقا از HBO در حال حاضر به HBO حداکثر به عنوان ساده "تست هوش" در سال 2019. Stankey پیام روشن بود: HBO حداکثر این است که آینده ما و شماست.

"ما در حال رفتن به یک شرکت است که بسیار قابل توجه جریان فرصت" AT&T رئیس امور مالی جان استفنز گفت: در سال 2019 اشاره کرد که HBO حداکثر است "از جنبه های کلیدی [AT&T] تصویری استراتژی رفتن به جلو است."

حتی با یکی از بزرگترین کتابخانه ارائه و HBO در جیب خود HBO حداکثر سهم عادلانه خود را از شک. در 15 $در ماه HBO حداکثر گران ترین جریان های گزینه دو قیمت از تازه واردان مانند دیزنی پلاس و سه گانه هزینه Apple TV Plus. این سرویس نیز با راه اندازی کمتری اصلی نشان می دهد و فیلم از WarnerMedia امیدوار — یک جنبه از راه اندازی در وسط یک بیماری همه گیر است که رقبای مانند NBCUniversal را طاووس و Quibi نیز مبارزه با. داشتن مشتریان "پناه در خانه و مصرف غیر قابل تصور مقادیر جریان سرگرمی" یک نرم افزار برای HBO Max اما در مجموع پاسخ تحلیلگر مایکل Nathanson نوشت: در فروردین داشته باشید.

"قیمت کاملا برای رفتن به مربوط به" استفان بک بنیانگذار شرکت مشاوره cg42 تکرار در مصاحبه با شرف. "با توجه به آنچه شما باور دارید در مورد بهبود اقتصادی در این صورت همه گیر نقطه قیمت است که برای رفتن به کاملا مهم است."

(افشای: Vox Media است که با همکاری Quibi در دو را نشان می دهد و Comcast که صاحب NBCUniversal همچنین یک سرمایه گذار در Vox Media آستانه'ثانیه پدر و مادر شرکت.)

در وسط آن همه است گیج کننده نزدیک به کمدی نام تجاری مبارزه است که HBO diehards نگران و WarnerMedia مدیران در دفاع. (من پوشش این صنعت روزانه و حتی من ابتدا سر من بیش از تفاوت بین, HBO Go, HBO در حال حاضر و HBO حداکثر.)

این سوال در قلب HBO حداکثر راه اندازی: آنچه در آن است ؟ اعمال نفوذ معتبر برنامه نویسی از HBO tentpole حق رای دادن فیلم از سی و هری پاتر کیهان بچه ها مطالب در قالب خیابان کنجدو جدید, برنامه نویسی اصلی, HBO حداکثر می خواهد به هر کسی و هر چیزی که آنها می توانید تماشا.

اما WarnerMedia ادغام از مارک های که باعث می شود آن را سخت به تعریف قطعی صدا. مقایسه کنید که به دیزنی که سیاهی آن فیلم های کلاسیک و پنج عمده tentpoles: انیمیشن دیزنی, پیکسار, Lucasfilm, استودیو مارول و دیزنی زنده-فیلم های اکشن. در مقابل HBO یک شبکه حق بیمه آن شناخته شده و برنده جایزه نشان می دهد که هدف در بزرگسالان است. در آن حداکثر تکرار آن امید به فراوانی از اصل هدفمند در نوجوانان و کودکان را نشان می دهد. این بازی در مخاطبان گسترده تر اما یکی که کارائی هر کسی درک درستی از آنچه HBO هویت است و از همه مهمتر که این برای.

که ممکن است مهم نیست در طرح بزرگ از چیزهایی. مردم می خواهند به سازمان دیده بان HBO هر کجا که آنها می تواند; حداکثر این است که علاوه بر بزرگ برای HBO diehards و HBO است علاوه بر بزرگ برای افرادی که می خواهید به تماشای شنا بزرگسالان را نشان می دهد و یا DC ،

وجود یک هسته معادله به گرفتن مشترکین و نگه داشتن آنها را در هر جریان پلت فرم: با استفاده از یک tentpole نشان دادن به مردم به ثبت نام برای یک جریان خدمات و سپس ارائه به عنوان بزرگ و متنوع کتابخانه ارائه به عنوان ممکن است به حفظ آنها. در واقع تمرکز بر گرفتن افراد در درب و ساخت آن را به اندازه کافی لذت بخش است که آنها باقی بماند. هر سال اشتراک HBO در حال حاضر شروع به پریدن کرد و زمانی که بازی تاج و تخت بود. اما زمانی که فصل نهایی به پایان رسید بسیاری از مردم لغو اشتراک خود را به دلیل برخی وجود دارد به اندازه کافی برای توجیه 15 دلار در ماه است.

زمانی که HBO حداکثر راه اندازی آن را به رخ کشیدن بیش از 10 ، 000 ساعت از محتوا از جمله 1,300 فیلم. که آن را نمی خواهد باید کشت اصل مردم هستند و شتم پایین درب به تماشای. مدیران این را بدانید; WarnerMedia رئیس باب " Greenblatt و HBO حداکثر ارشد خلاق افسر Kevin Reilly سوال که آیا به تاخیر HBO حداکثر راه اندازی به عنوان تولید در چندین نشان می دهد که متأثر از بیماری همه گیر.

که شامل بسیار پیش بینی دوستان مراسم ویژه ای که مدیران را دیدم به عنوان چیزی که مردم را سر و صدا برای بر راه اندازی. یک زن و شوهر از عناوین وجود خواهد داشت از جمله یک کلاه برداری در اواخر شب تلویزیون به میزبانی Elmo, یک فیلم کمدی با بازی آنا کندریک به نام عشق زندگی, این مستند در رکورد و یک تعداد انگشت شماری از سری واقعیت. هدف این است که به انتشار 11 سری اصلی بین اواسط ماه ژوئن و اوت با توجه به این وال استریت ژورنال اضافه کردن حتی بیشتر کتابخانه محتوا مانند تمام 23 فصل از جنوب پارک و جدید سری HBO مانند پری میسون.

HBO حداکثر ندارد فوری tentpole مانند این Mandalorian یا غریبه همه چیز, اما آن را ندارد به ظاهر بی پایان و گسترده ای از سرگرمی به سیر هر مشترک نیاز است.

"ما در حال صعودی در Max در این طرح از همه چیز," Beck گفت. "قطعا وجود دارد headwinds اما آنها نیز بسیار قوی کتابخانه محتوا. من فکر می کنم هنگامی که شما چرخ ضامن دار پایین انتظار خود را به آب و هوا است که آنها در حال راه اندازی در, ما فکر می کنم که آنها در حال رفتن به انجام این کار بسیار خوبی در زمینه کاهش انتظارات بر اساس محیط زیست است که آنها در حال راه اندازی."

فقط به خاطر HBO حداکثر نمی خواهد که یک Mandalorian در راه اندازی این معنا نیست WarnerMedia نیست در نظر گرفتن یک صفحه از دیزنی راهکار. دیزنی ترغیب مشترکان به ماندن با teases از آنچه آمده است. که شامل مجموعه ای از استودیو مارول از جمله شاهین و سرباز زمستان. دیزنی همچنین اعلام کرد یک زن و شوهر بیشتر جنگ ستارگان را نشان می دهد سریال بر اساس فیلم های محبوب مانند توانا اردک و بیشتر. حتی اگر آنها در اینجا نیست هنوز دیزنی است که با تکیه به آن هسته tentpole franchises به مشترکین بیشتر از آنچه آنها می خواهند. آن کار می کند: دیزنی بیش از 55 میلیون مشترک در سراسر جهان و آن را حتی می تواند ضربه آن 2024 هدف تا پایان سال است.

HBO حداکثر در حال انجام همان. فقط این هفته WarnerMedia اعلام کرد که اسنایدر برش لیگ عدالت خواهد رسید پلت فرم در 2021. به نظر می رسد تقریبا اجتناب ناپذیر است که WarnerMedia را توسعه حداقل یک هری پاتر سری برای streamer. همه WarnerMedia نیاز است برای یکی از این سری را در ردیف هایی از اعضای این راه بازی تاج و تخت انجام داد.

تا زمانی که اتفاق می افتد, اما, HBO حداکثر بزرگترین مبارزه این است که مردم را به دانلود و باز کردن برنامه بر روی تلویزیون های خود را, قرص, و گوشی های. داشتن ثروت از کتابخانه ارائه شده خوب است اما اگر کسی باز می شود این برنامه در وهله اول آن را واقعا مهم نیست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب