کرالا اولین قبیله ای که cracked خدمات مدنی برای پیوستن به کالیکوت دستیار جمع

کالیکوت: Braving همه شانس Sreedhanya Suresh, اولین قبیله ای از کرالا که ترک خورده عمران بررسی خواهد شد به عنوا

توسط PARINEWS در 18 اردیبهشت 1399

کالیکوت: Braving همه شانس Sreedhanya Suresh, اولین قبیله ای از کرالا که ترک خورده عمران بررسی خواهد شد به عنوان دستیار جمع آوری در کالیکوت منطقه. 26-در سال Sreedhanya متعلق به Kurichya جامعه در Pozhuthana روستا در Wayanad منطقه.

قبیله ای که در حال حاضر تحت آموزش در Lal Bahadur Shastri, آکادمی ملی از دولت Mussoorie ملحق خواهد شد وظیفه پس از اتمام دوره قرنطینه اجباری.

به محض این که آمد خبر چند روز پیش سیستم عامل رسانه های اجتماعی بودند مملو از جزئیات از پس زمینه ها و دستاوردهای. مصاحبه های او حتی کسانی که تاریخ را یک سال به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته شده برای ایجاد انگیزه در جوانان به خصوص خدمات ملکی جزوات.

جالب است بدانید او نوشته شده است تحت کالیکوت جمع Sreeram Sambasiva رائو که الهام بخش او برای تبدیل شدن به یک خدمات مدنی افسر در حالی که او در خدمت به عنوان یک زیر جمع آوری در Wayanad منطقه پیش از آن.

Sreedhanya امن 410th رتبه سوم تلاش در عمران بررسی شده است. او موفق به کسب تحسین گسترده ای برای ترک UPSC امتحانات. Sreedhanya افزایش از یک محروم در زمینه تامین امنیت 410th رتبه در یکی از معتبر ترین امتحانات در کشور است که در واقع انگیزه.

دوم از سه فرزند از Suresh و کامالا روزانه, دستمزد کارگران در Ambalakkolli در Pozhuthana Grama Panchayat در Wayanad منطقه Sreedhanya مورد مطالعه در مدارس محلی. او فارغ التحصیل رشته جانورشناسی از سنت جوزف, کالج, Devagiri آب و تکمیل و پس از فارغ التحصیلی در اعمال جانورشناسی از Calicut پردیس دانشگاه.

هر چند خدمات ملکی همواره در پشت ذهن او در آن جلسه با Sreeram Sambasiva رائو پس از آن زیر جمع آوری Manandavadi چهار سال پیش که firmed او حل و فصل.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن