Kuppanna پارک به توسعه به عنوان کانون گردشگری

باغبانی وزیر نگه می دارد جلسه بررسی در شهر میسور/Mysuru: این Kuppanna پارک در قلب شهر توسعه یافته خواهد بود به

توسط PARINEWS در 26 خرداد 1399

باغبانی وزیر نگه می دارد جلسه بررسی در شهر

میسور/Mysuru: این Kuppanna پارک در قلب شهر توسعه یافته خواهد بود به عنوان یک کانون گردشگری در طول سال گفت: وزیر باغبانی پرورش کرم ابریشم و مدیریت شهری K. C. Narayanagowda.

در پاسخ به پیشنهادات محلی MLAs او گفت که آن را یک ایده خوب است و او بلافاصله این مسئله با دولت است.

وزیر بود و ریاست بیش از یک جلسه بررسی پیشرفت از, باغبانی, پرورش کرم ابریشم و مدیریت شهری در بخش Chamundeshwari سالن در منطقه ای کمیساریای دفتر در اینجا این صبح است.

اشاره به این که Kuppanna پارک که در آن سالانه Dasara گل نشان می دهد برگزار می شود باقی مانده بیکار در اکثر نقاط از سال Narayanagowda گفت: این پارک با آن خانه شیشه ای است که یک نقطه ایده آل برای توسعه به باغ جذاب و در نتیجه تبدیل شدن به یکی از برجسته نقاط گردشگری شهر نقشه کشی بازدید کنندگان در طول سال.

Chamundeshwari MLA G. T. Devegowda گفت که دولت می تواند هزینه ورود به اتهام تومان. 5 پس از توسعه کامل از پارک.

Kuppanna پارک نیز به نام Nishad باغ. در 2015-16 بودجه و سپس وزیر Siddharamaiah که او نیز برگزار سرمایه گذاری نمونه کارها تومان اختصاص داده بود. 6 کرور برای خانه شیشه ای. سنگ تهداب گذاشته شد در ژانویه. 22, 2017.

گسترش بیش از 12 هکتار Kuppanna پارک تحویل داده شد به باغبانی وزارت توسط Mysuru شهرستان شرکت (MCC) برای تعمیر و نگهداری. وسیع اطراف پارک را فعال گروه برای اضافه کردن بیشتر جاذبه های از جمله چشمه های موسیقی و خانه شیشه ای.

محصولات باغی

بیان کرد که او متعهد به ترویج کشت انواع محصولات باغی, Narayanagowda گفت که دولت تحریم تومان. 168 کرور برای ارائه کمک به باغی و زراعی تولید کنندگان است که دچار ضرر و زیان با توجه به مستند که Mysuru منطقه خواهد تومان. 7.82 کرور.

او کارگردانی این مقامات را به برق وصل هر گونه نقاط ضعف در سیستم که در آن تسکین مقدار خواهد بود به طور مستقیم اعتبار به حساب بانکی ذینفع کشاورزان است.

عطف به پرورش کرم ابریشم وزارت وزیر گفت که با افزایش تقاضای جهانی برای میسور البسه ابریشمی گروه باید انجام بسیاری از کار میدانی برای تشویق کشاورزان به پرورش کرم ابریشم.

اشاره به این که مهم بود برای متقاعد کردن کشاورزان در مورد تقاضا برای ابریشم, او گفت که این جوانان که مجبور به بازگشت آنها بومی روستاها با توجه به COVID-19 مستند می تواند تا پرورش کرم ابریشم به عنوان یک حرفه و هر دو آن را جذاب و پاداشی.

ادغام KSIC با پرورش کرم ابریشم Dept.

MP Pratap Simha پیشنهاد ادغام KSIC (کارناتاکا ابریشم صنایع Corporation) یک بدنه دولت با پرورش کرم ابریشم وزارت در پی رشد تقاضا برای خالص میسور البسه ابریشمی.

او استدلال کرد که ادغام KSIC با پرورش کرم ابریشم بخش را تا حد زیادی کمک در هماهنگی بهتر و توسعه زیرساخت ها برای بازاریابی و ترویج تمام ابریشم محصولات.

مشوق های خاص برای Pourakarmikas

با اشاره به مدیریت شهری بخش Narayanagowda گفت که او با شما صحبت خواهد کرد و به مقامات اعلام مشوق های خاص برای Pourakarmikas که هم تاج رزمندگان فقط به عنوان ASHA کارگران است.

او در ادامه گفت که گروه شد به طور جدی با توجه به انتصاب بیشتر Pourakarmikas در همه شهری و محلی و همچنین موضوع regularisation از خدمات قرارداد Pourakarmikas.

MLAs B. Harshavardhan و H. P. Manjunath, MLCs Sandesh Nagaraj و R. Dharmasena معاون کمیسر Abhiram G. Sankar, ZP مدیر عامل Prashanth Kumar Mishra و دیگر مقامات در این نشست حضور داشتند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن