سرمایه گذاران جهانی در دیدار Mysuru بعد از این سال به ترویج صنایع در ردیف 2 شهرستانها

میسور/Mysuru: صنایع بخش ارسال پیشنهاد به دولت و دولت مرکزی برای اعلام یک بسته ویژه برای MSME بخش در دولت گفت:

توسط PARINEWS در 19 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: صنایع بخش ارسال پیشنهاد به دولت و دولت مرکزی برای اعلام یک بسته ویژه برای MSME بخش در دولت گفت: وزیر بزرگ و متوسط مقیاس در صنایع Jagadish Shettar.

صحبت کردن در نشست های مختلف صنعتی و صنعتگران در ZP سالن در اینجا این وزیر گفت که دولت همه چیز را به آدرس صنعتی مسائل در پست COVID-19 سناریو.

به زودی به عنوان این نشست آغاز شد, نمایندگان صنعتی بدن به رهبری میسور انجمن صنایع (MIA) رئیس جمهور Vasu است که در سابق MLA ارائه یک نامه حاوی منشور خود را از خواسته های به وزیر.

مطالبات شامل معافیت از MMD هزینه در صورتحساب برق (2months) برای همه, صنایع, تخفیف 50 درصد در مالکیت صنعتی مالیاتی (2019-20) و پیشرفت و سرمایه در گردش توسط KSFC و دیگر موسسات مالی در نیمی از نرخ بهره و انتشار فوری از یارانه برای صنایع و چشم پوشی از EMD سپرده صنعتی خرید و تدارکات در میان دیگران.

اولویت برای ردیف 2 شهرستانها

صحبت پس از دریافت نامه Jagadish Shettar گفت که کارناتاکا دولت اولویت دادن به ردیف 2 شهرستانها برای توسعه صنایع و پیشنهاد کرده است برای برگزاری یک سرمایه گذاران جهانی در کنفرانس Mysuru بعد از این سال به منظور جذب غول های صنعتی از سراسر جهان برای راه اندازی صنایع در ردیف 2 شهرستانها مانند Mysuru.

بیان کرد که MNCs که ترجیح می دهند کارناتاکا برای راه اندازی صنایع در ماه های آینده پس از translocating از چین و کشورهای دیگر خواهد بود اعطا Shettar گفت که دولت انجام خواهد داد همه چیز مورد نیاز برای جذب صنعتگران را از تمام نقاط جهان است.

در تمجید از دولت های منطقه برای موفقیت در جلوگیری از گسترش Coronavirus او گفت که صاحبان کارخانه باید متقاعد کردن کارگران مهاجر به ترک دولت توسط آنها اطمینان بر مزایای که آنها در حال کار در اینجا. اما کارگران مهاجر را نمی توان مجبور به ماندن در اینجا را به عنوان آنها بیش از حد خانواده خود را در مکان های مادری خود, او گفت:, و اضافه کرد که صنایع در حال حاضر رایگان به عملکرد پس از چرخشی در سیاست در میان کارگران خود را در همراهی با 50 درصد کلاه.

تصریح می کند که ممنوعیت صنعتی حمل و نقل شده است آرامش را تا حد زیادی او گفت که دولت با توجه به اصلاح قانون کار در رابطه با حقوق و دستمزد به عنوان مقیاس کوچک صنایع قادر به پیدا کردن آن بیش از حد دشوار است به رعایت برخی از مقررات این قانون.

و اشاره کرد که او آمد به می دانم که تنها 25 درصد از صنایع از افتتاح پست-مستند تسهیلات در Mysuru, Shettar گفت که دولت را گسترش همه ممکن است کمک برای احیای MSME بخش سخت است که آمار مستند در سراسر کشور.

گاز تراژدی

در ویساکاپاتنام نشت گاز بدبختی او گفت که صنایع باید اطمینان از ایمنی مناسب و اقدامات پیشگیرانه در محل کار. در نظر گرفتن جدی توجه داشته باشید از این حادثه وزیر توصیه کرده است صنعت بدن به بیشترین اولویت برای اقدامات ایمنی او اضافه شده است.

با اشاره به ننجنگود را خیلی خوشحال جنریک ها خوشه مرکز COVID-19 در منطقه گفت که دولت به این تصمیم درست در زمان مناسب در راه اندازی مجدد کارخانه.

تکرار کرد که دولت متعهد شد برای حفاظت از بخش صنعتی در این پست مستند سناریو وی از صنعتگران و کارآفرینان برای تبدیل COVID-19 زیان ناشی از وضعیت به نفع یکی خردمندانه با استفاده از تمام امکانات توسعه یافته به آنها توسط دولت است.

معاون کمیسر Abhiram G. Sankar که او نیز صحبت کرد و گفت که صنایع باید برای انتخاب خود گواهینامه در رابطه با استاندارد ایمنی و روش های عملیاتی به منظور اطمینان از ایمنی از کارگران است.

منطقه وزیر S. T. Somasekhar ریاست نشست. MP Pratap Simha MLAs S. A. Ramdas L. Nagendra B. Harshavardhan, G. T. Devegowda و C. S. Niranjan کومار MLCs Dharmasena و Sandesh Nagaraj, ZP جمهور Parimala Shyam, مدیر عامل شرکت Prashant Kumar Mishra, SP, C. B. Ryshyanth, MUDA کمیسر Dr. D. B. Natesh, MCC کمیسر Gurudatta Hegde میا وزیر سورش کومار جین سابق CII Mysuru رئیس N. Muthukumar, صنعتگر N. H. Jayanth, Chandrashekar از ننجنگود و دیگر مقامات حضور داشتند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن