یوبی سافت وعده تغییرات گسترده پس از چند execs متهم به سوء رفتار جنسی

یوبی سافت در حال ساخت تعدادی از تغییرات داخلی در پاسخ به اتهامات سوء رفتار در برابر متعدد کارکنان از جمله مدیر

توسط PARINEWS در 13 تیر 1399

یوبی سافت در حال ساخت تعدادی از تغییرات داخلی در پاسخ به اتهامات سوء رفتار در برابر متعدد کارکنان از جمله مدیران دو متهم در اتوبوس و در غیر این صورت آزار جنسی کارمند زن که ظاهر در هفته گذشته. این شرکت در حال حاضر قرار داده و آن دسته از کارکنان در مرخصی و باز, تحقیق در مورد سوء استفاده — در حال حاضر یوبی سافت امیدوار کننده است به انجام یک "تغییر ساختاری" را به محیط کار امن تر و بهبود پاسخگویی.

یوبی سافت مدیر عامل Yves Guillemot برشمرد تغییرات یک ایمیل فرستاده شده به کارکنان در روز پنج شنبه که یوبی سافت نیز به اشتراک گذاشته شده در آن وبلاگ. "در شرایطی که برخی از شما را تجربه کرده اند و یا شاهد هستند و مطلقا قابل قبول نیست" گفت: Guillemot. "هیچ کس نباید احساس آزار یا بی احترامی در کار و نوع رفتار نامناسب ما به تازگی در مورد آموخته نمی تواند و نمی خواهد تحمل بود."

به عنوان بخشی از تغییرات Guillemot است انتصاب رئیس فرهنگ محیط کار است که "قدرت به بررسی تمام جنبه های شرکت ما را کشت و به پیشنهاد جامع تغییراتی که به نفع همه ما است." او قرار داده شده Lidwine Sauer, Ubisoft مدیر از بینش و گرایش برای شرکت استراتژیک نوآوری آزمایشگاه در موقعیت. او خواهد شد ایجاد یک گروه ضربت در اطراف تلاش خواهد شد به گزارش Guillemot. Guillemot همچنین اعلام کرد که یوبی سافت خواهد بود با ایجاد یک نقش جدید برای سر تنوع و شمول است که گزارش به او.

یوبی سافت نیز آغاز خواهد شد میزبانی گوش دادن جلسات برای کارکنان شروع در روز دوشنبه. "این نیست Q&A جلسات یا شهر سالن جلسات; هدف از این جلسات این است که به طور فعال و considerately گوش دادن به تجارب خود و نگرانی و همچنین پیشنهادات خود را برای بهبود" گفت: Guillemot. آنها را تعدیل خارجی تسهیل کرد. این شرکت همچنین در حال برنامه ریزی برای راه اندازی یک جهانی سنجی کارکنان.

Guillemot تصریح کرد که مستقل اشخاص ثالث منجر به یک سری از تحقیقات در پاسخ به اتهامات ظاهر در برابر Ubisoft کارکنان هر چند او نمی آدرس هر یک از خاص اتهامات و نه او می گویند که یا چگونه بسیاری از مردم در حال حاضر تحت بررسی است. ما نمی دانیم که اتهامات آورده بودند در برابر مرد عنوان Assassin's Creed سالن پذیرایی خدای اودین Ubisoft گل سرسبد نسل بعدی عنوان کرده که پس از یک مرخصی.

یوبی سافت همچنین راه اندازی یک "محرمانه آنلاین هشدار پلت فرم" با توجه به Guillemot که توسط اداره افشاگری اطلاعات پلت فرم Whispli. این شرکت همچنین "در فرآیند انتخاب یک خارجی شرکت مشاوره حسابرسی و بهبود روش های اجرایی و سیاست" گفت: Guillemot و او متعهد به اشتراک گذاری نتایج حاصل از ممیزی و تغییرات شرکت را هنگامی که آن را به اتمام است.

Guillemot وبلاگ می آید ساعت پس از مشخصات بالا نشان از یوبی سافت جدیدترین بازی های رایگان-به-بازی نبرد رویال تیرانداز بیش از حد فرارکه سر به فلک کشید بالای کشش بینندگان نمودار در مدت کوتاهی پس از آن آزمون فنی رفت و زنده اوایل امروز. آن را نیز به شرح زیر نه تنها سوء اتهامات در Ubisoft اما بزرگتر حساب قدرتمند آمار و ارقام در صنعت بازی های ویدئویی که در حال از متهم ،



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن