20 ارزش در زندگی است که منجر شما به شادی و موفقیت

شما می خواهم بیشتر شادی و موفقیت در زندگی خود را?مگر اینکه شما ابنزر ادم خسیس و لئیم و سپس پاسخ این است که به

توسط PARINEWS در 27 خرداد 1399

شما می خواهم بیشتر شادی و موفقیت در زندگی خود را?

مگر اینکه شما ابنزر ادم خسیس و لئیم و سپس پاسخ این است که به احتمال زیاد تاکید "بله!"

شادی و موفقیت چیزهایی هستند که ما به طور طبیعی برای پس فکر داشتن به عنوان بسیاری از هر دو ممکن است هیجان انگیز است.

خبر خوب این است که همه ما می تواند به حداکثر رساندن ما شادی و موفقیت با ضربه زدن به ارزش های ما در زندگی است.

درست است که ارزش های خود را در زندگی به طور مستقیم تحت تاثیر میزان شادی و موفقیت شما در زندگی خود ایجاد کنید.

در زیر لیست برخی از مهم ترین ارزش در زندگی است که به شما اجازه می دهد برای به حداکثر رساندن چقدر از هر دو شما ایجاد. در اینجا 20 ارزش به زندگی می کنند.

1. به دنبال رشد بیش کمال

شما آن را شنیده ام قبل گفت: که وجود دارد هیچ چیز مانند کمال است. نیز وجود دارد یک دلیل از مردم می گویند آن را خیلی – از آنجا که این درست است.

یکی از بزرگترین چیزهایی است که مردم را از دستیابی به سطوح بالاتر از شادی و موفقیت این است که تمایل خود را برای رسیدن به کمال. اما در اینجا یک واقعیت سرگرم کننده برای شما: به دنبال کمال است و فقط شکل دیگری از تعویق. اغلب ما دستیابی به کمال است که ریشه در ترس ما از قضاوت از دیگران است.

دیگر شما را به کمال هدف شما به دنبال دیگر شما را همچنان به خود را عقب نگه دارید. اگر شما می خواهید برای افزایش سطح خود را از شادی و موفقیت به سرعت تغییر تمرکز خود را به رشد و نه کمال.

هنگامی که رشد می شود استاندارد تعریف شما از موفقیت تغییر خواهد کرد و شما شروع به تجربه بیشتر از آن.

2. وجود دارد هیچ چیز مانند شکست

شادی و موفقیت هستند و به ظاهر مخالف شکست. اما اگر شکست نمی وجود دارد ؟

در حالی که ممکن است در ابتدا به نظر می رسد مانند یک کشش این واقعا امکان پذیر است برای عدم به وجود در زندگی خود را.

یک جداکننده بین مردم بسیار موفق و ناموفق این است که افرادی که در رسیدن به سطوح بالاتر تمایل به بهتر در reframing شکست.

برای اکثر افراد شکست یک چیز منفی. اما برای دستاوردهای بالا شکست است reframed به یک تجربه یادگیری مثبت از چه نکنید.

اگر شما به خودتان پیدا کنید به طور مداوم از ترس شکست بیاموزید سوال خود را تغییر دهید و شما متوجه فوری افزایش سطح خود را از شادی و موفقیت.

3. موفقیت ذهنی است

یکی از بزرگترین ارزش در زندگی یادگیری است که موفقیت قرار است به توان ذهنی – به این معنی که آن چه شما آن را به. یکی از بزرگترین علل از خود نفرت و عدم تحقق تعقیب اشتباه تعریف از موفقیت است.

تبلیغات

ما کاهش یافته است به یک الگوی اعتقاد داشتند که وجود دارد این است که برخی از استاندارد تعریف "موفقیت" به این معنی است که به طور معمول از نظر مالی متمرکز شده است. بنابراین آن را می شود بسیار آسان است برای ما به سقوط قربانی به مقایسه تفکر است که شخص دیگری موفق تر است که ما به سادگی از آنجا که آنها بیش از حد ما در این مقیاس استاندارد.

مشکل با این چشم انداز موفقیت این است که همه ما ارزش چیزهای مختلف. در حالی که پول ممکن است یک عامل تعیین کننده موفقیت برخی از مردم از دیدن آزادی و یا برخی دیگر از متریک به عنوان موفقیت

اگر شما می خواهید یک راه مطمئن برای رسیدن به شادی و موفقیت یادگیری شروع به نوشتن خود را در تعاریف خود را از آنچه هر دو شادی و موفقیت برای شما معنی و دنبال آن است.

4. صبر واقعا یک فضیلت است

از دست رفته در هرج و مرج و زدن ما go-go-go, hyper-دستاورد متمرکز جامعه است که ارزش صبر است. ما می خواهیم آن را همه ما می خواهیم آن را در حال حاضر.

اما زندگی همیشه کار نمی کند که راه. در حالی که شما قطعا باید چند پیروزی و موفقیت اگر شما با آن چوب است که از هنجار.

اجازه بدهید من روشن است که صبر معنا نیست که فقط نشستن و انتظار برای رسیدن به موفقیت و شادی برای شما پیدا کنید. دستاوردهای بالا گرفتن حجم انبوهی از اقدام برای رسیدن به موفقیت مورد نظر آنها است.

اما شادی واقعا در سفر و صبر لازم است بخشی از گر چه هنر زندگی شما را دوست دارم. هنگامی که شما مخلوط صبر با محاسبه و عمل شما برای خودتان راه اندازی برای مقدار زیادی از شادی و موفقیت.

5. باید صداقت در همه چیز

یکی از مهمترین و تاثیرگذار درس گرفتم و در حال رشد بود که "خود کلمه است که پیوند خود را." کسانی که ساده و در عین حال عمیق و عبارت مجموعه ای از تن برای چه من در مورد برخورد با هر دو خودم و دیگران در طول زندگی من است.

هنگامی که شما یک upstanding کسی است که قوی و صداقت شما را تبدیل به نوع دیگری از مردم می خواهید به معاشرت با. قادر به ساخت این روابط قوی تر باز می شود تا شما برای پیدا کردن سطح بیشتری از موفقیت و شادی در زندگی خود را.

6. مسئولیت

قدرت شخصی ضروری است برای زندگی یک زندگی از فراوانی و شادی است. یا متفاوت گفت: اگر شما می خواهید به یک زندگی از شادی و موفقیت شما باید یاد بگیرند که به مسئولیت.

مسئولیت شخصی است کلید که آنلاک قدرت شخصی. بسیاری از مردم راه رفتن در اطراف با یک قربانی طرز فکر و اعتقاد داشتند که زندگی اتفاق می افتد به آنها. با انتخاب به یک قربانی طرز فکر یک فرد است که در اصل اعتراف به این که آنها ناتوان هستند برای کنترل شرایط زندگی خود را.

از سوی دیگر با در نظر گرفتن مسئولیت شخصی برای زندگی خود را در همه مناطق, شما در حال باز کردن قدرت خود را به آن را تغییر دهید بهتر است. بنابراین اگر شما می خواهید برای لذت بردن از موفقیت بیشتر و شادی, ارزش مسئولیت شخصی باید در حال حاضر در زندگی خود را.

7. شروع قبل از اینکه شما آماده

خیلی زمان های هدر رفته در زندگی تلاش برای گرفتن اردک ما در یک ردیف. قصد بازگشت به ارزش های ذکر شده در بالا از آنجا که ما زندگی می کنند و با ترس از چیزهایی مانند شکست و قضاوت دیگران, ما تمایل به صبر کنید تا زمانی که همه چیز در حال "کامل است."

اما باز هم کمال واقعی است.

افرادی که دستیابی به بیشتر و بیشتر ایجاد شادی و موفقیت در زندگی خود هستند که تا حد زیادی درک ارزش شروع قبل از اینکه شما آماده هستید. زیرا حقیقت این است که شما هرگز واقعا آماده شود.

پس فقط شروع!

تبلیغات

8. اجرا نسبت به ترس

در کلمات نبوی از جک کنفیلد "همه چیز شما می خواهید در طرف دیگر از ترس."

بسیاری از ارزش ها در زندگی در اینجا ذکر شده و فعالیت های لازم برای رسیدن به سطح بیشتری از موفقیت و شادی نیاز به چهره ترس خود را.

تونی رابینز یک بار گفت که این لحظه چیزی از ترس او می دانست که او در مسیر حق و به معنای بود که چیزی.

ترس یک بخش ضروری از زندگی; این کمک می کند تا ما را زنده نگه دارید و هست. اما آن را نشانی از نیاز به کنترل شما و خلاص شدن از شر, شما یک زندگی از شادی و موفقیت. در واقع, اگر شما می خواهید برای زندگی این نوع از زندگی را توجه داشته باشید از تونی و شروع به در حال اجرا نسبت به خود ترس است.

9. نگه داشتن خود را در دایره کوچک

در بسیاری از مناطق زندگی این حکمت قدیمی با کیفیت بیش از کمیت است درست است. دایره خود را از نفوذ است که قطعا یکی از آن مناطق است.

به عنوان Jim Rohn خیلی معروف گفت: "شما را تبدیل به طور متوسط از 5 نفر شما صرف ترین زمان با." که به معنی دایره اجتماعی خود را به طور قابل توجهی تاثیر خود را از شادی و موفقیت و زندگی به طور کلی.

بنابراین اگر شما می خواهید بیشتر شادی و موفقیت در زندگی خود را, شما باید به خودتان را احاطه کرده با افرادی که شاد و موفق است. اغلب ما به مردم اجازه می دهد که ارزش چیزهای مختلف از ما به زندگی ما و آن تاثیراتی منفی نتايج.

به منظور جلوگیری از که از اتفاق می افتد شما می توانید نگه دارید خود را در دایره کوچک و بسیار انتخابی در مورد که در آن است. زندگی خیلی کوتاه است آن را صرف در این شرکت از افرادی که نمی آسانسور شما و کمک به شما در دستیابی به آنچه مورد نظر شما. صرف زمان با افرادی که ارزش های خود را در زندگی.

10. کنجکاو

در حال رشد, من اغلب شنیده عبارت "بندگی" در مورد برخی از خواهر و برادر است و من تلاش و سوء استفاده. آن را به عنوان مربوط به آن درس خاص کنجکاوی نبود که احتمالا بزرگترین چیز.

اما برای زندگی به طور کلی ارزش کنجکاوی چیزی است که بسیار مهم است برای ایجاد یک زندگی از شادی و موفقیت. کنجکاوی جرقه خلاقیت و نوآوری است. آن را نیز اجازه می دهد تا ما را به کشف همه چیز در مورد خودمان و زندگی است که ما در غیر این صورت نمی دانم.

من می خواهم به می گویند که کنجکاوی نمی کشتن گربه. کنجکاوی در واقع چیزی است که اجازه گربه به کشف شیر درون.

اگر شما می خواهید موفقیت بیشتر و شادی ارزش کنجکاوی در حال رفتن به بازی بخش بزرگی در این سفر هستند.

11. می گویند "هیچ" بیشتر

زمان است که ما با ارزش ترین منابع است. بر خلاف بسیاری از چیزهای دیگر آن است که یکی از منابع ما هرگز نمی تواند بیش از. اما اگر ما صادق بودن بسیاری از مردم با استفاده از وقت خود را اگر آنها به عنوان یک منبع بی پایان از آن است. از آنجا که ما به یاد بگیرند که برای درمان زمان ما با احترام بیشتری نسبت به ما انجام دهد.

این جایی است که قدرت "نه" را به بازی می آید. که در کوتاه اما توانا کلمه است که توانایی به دست گرفتن کنترل از وقت خود را. ما صرف مقدار زیادی از زمان ما انجام چیزهایی که ما واقعا لذت بردن از انجام به دلایل مختلف.

با انجام آن افراد مجموعه خود را برای یک زندگی آنها نمی واقعا لذت ببرید و یک عمر در افراد دیگر شرایط است.

پس گرفتن موجودی از زندگی خود و ارزیابی که در آن شما در حال هدر رفتن و یا ارائه خود را در زمان دور. اگر آن را یک منطقه است که واقعا یک نیاز یا یکی که برآورده شما به ارمغان می آورد شما نزدیک تر به زندگی شما می خواهید به زندگی می کنند و سپس می گویند هیچ به آن است.

تبلیغات

12. شادی یک انتخاب است

باور کنید یا نه شادی یک انتخاب است. گذشته از مسائل پزشکی است که ممکن است باعث عدم شادی مردم که راضی نیست در زندگی هستند که راه را از آنجا که آنها انتخاب می شود.

تصمیم گیری شما را در مورد آنچه به صرف زندگی خود را انجام می دهند و چه کسانی به صرف زندگی خود را با به طور مستقیم تحت تاثیر سطح خود را از شادی. اما در پایان روز یا نه شما خوشحال هستند پایین می آید به این که آیا شما انتخاب می کنید به خوشحال می شود یا نه.

هر روز که شما از خواب بیدار با, شما را به یک انتخاب ساده – من می خواهم به را انتخاب کنید شادی امروز یا نه ؟ را انتخاب کنید عاقلانه.

13. بود در حال حاضر

متاسفانه ما در یک دستاورد متمرکز بر جامعه که در آن هر کس در تلاش است برای رسیدن به سطح بعدی. در حالی که ممکن است به خوبی جواب برای ایجاد یک فراوانی از موفقیت در زندگی, این نیز تمایل به آمده در هزینه از توانایی خود را به در حال حاضر.

یک دلیل وجود دارد برای امام همچون "متوقف کردن و بوی گل سرخ." این دلیل است که ما به معنای لذت بردن از این زندگی که ما داریم با افرادی که بیشتر برای ما ارزشمند است.

مثل من که قبلا ذکر شد, ما هرگز نمی تواند ما را در زمان به عقب. بنابراین اگر شما می خواهید بیشتر شادی و موفقیت یادگیری به ارزش در حال حاضر بیشتر است.

14. به دنبال ناراحتی

به عنوان یک خود اعلام کرد, بدنساز و ورزشکار, من در آغوش شعار "no pain, no gain" در اوایل ورزشی روز.

به من و بعد فورا رفت واز, مسن, من متوجه شدم که گفت: امر به مناطق بیشتری را در زندگی از ورزشگاه. من همچنین متوجه شدم که وجود دارد این حقیقت بزرگ در این است که در جهت موفقیت یک باید تبدیل به راحت بودن ناراحت کننده است.

درست مانند تلاش برای به انجام رساندن یک جسمانی و هدف شما نیاز به قرار دادن بدن خود را در یک حالت ثابت از ناراحتی دستیابی به هر هدف در زندگی شما نیاز به خارج از منطقه راحتی خود را.

هنگامی که شما می توانند یاد بگیرند به ارزش ناراحت بودن و به دنبال آن به عنوان یک بخش ضروری از روند رشد خود را, شما خودتان را باز کنید تا از این فرصت برای ایجاد بسیار موفقیت بیشتر و شادی در زندگی خود را.

15. باید نگرش قدردانی

قدردانی چنین فرآیندی احساسات است که می تواند زندگی خود را تغییر دهید اگر تمرین به طور منظم. زندگی را می توان در زمان سختی و آن را بسیار آسان به سقوط قربانی به منفی اطراف ما.

اما درست مثل شادی یک انتخاب است و انتخاب سپاسگزار به جای تمرکز بر همه منفی است. را قدردانی مرکزی ارزش در زندگی خود را و شما خواهد شد بدون شک بیشتر لذت بردن از شادی و موفقیت.

16. ببخش سرعت

برای ادامه به هارپ در آن زمان چیزی, اما این واقعا مربوط است وقتی که می آید به بخشش. هر زمان که ما نگه داشتن به چیزهایی که به آنها عمل مانند وزن که وزن ما را. آنها همچنین تا روحی و روانی فضا در درون ما است که ما مانع از استفاده از این منابع برای بهتر زندگی کنیم.

و به یاد داشته باشید بخشش است برای شما و نه شخص شما و آمرزنده است. هنگامی که شما کسی را ببخشید, آن را مانند گرفتن یک سنگین وزن جلیقه شما شده است با ماندگاری طولانی گذشته زمان تمرین خود را به پایان رسید.

خودتان را از وزن با یادگیری به سرعت ببخشد و شما خودتان را برای شادی بیشتر و موفقیت در زندگی خود را.

17. معتبر

ما رابطهای موجودات وجود ندارد ابراز مخالفت با آن است. بخش عظیمی از زندگی شاد, زندگی موفق است که در روابط معنی دار.

تبلیغات

به منظور ایجاد روابط است که رشد شما باید یاد بگیرند که معتبر باشد یا واقعی نسخه که شما هستند. در جهان تحت سلطه توسط رسانه های اجتماعی و یکی که در آن وجود دارد یک تن از فشار اجتماعی را به نگاه, عمل, فکر می کنم و احساس می کنم در برخی جهات می توان آن را بسیار آسان برای از دست دادن خودتان.

واقعا خوشحال می شود و رسیدن به موفقیت برای شما مهم است که شما باید بدانید که چگونه برای نشان دادن اصیل در زندگی خود را. تمرکز بر ارتباط با شما که از یک مقدار چشم انداز و آنچه که شما را نگه دارید به مهم ترین نشان دهد و در این راه هر روز.

18. صداقت بهترین سیاست است

صداقت ممکن است یکی از مهمترین نادیده گرفته ارزش در زندگی است. ممکن است قدیمی ترین کلیشه تمام وقت, اما آن را هنوز هم بسیار درست – واقعا صداقت بهترین سیاست است.

فقط فکر می کنم در مورد آن. آیا شما می خواهید به صرف وقت خود را با افرادی که صادقانه و یا نادرست است ؟ آن را بدون ذهن و بسیار خوشحال.

اگر شما می خواهید به یک زندگی پر از فراوانی از شادی و موفقیت و صداقت باید چیزی است که شما ارزش تا حد زیادی در زندگی خود را.

19. احترام خودتان

Self-استهلاک و شخصی سوء استفاده و رایج در جامعه ما است. در واقع من معتقدم که بسیاری از مردم رفتار دیگران بهتر از آنها درمان خود را دارند. اما اگر شما می خواهید به یک زندگی از شادی و موفقیت است که به تغییر.

این که آیا آن را یادگیری به صحبت می کنند به خود بیشتر عشق, گرفتن بهتر مراقبت از بدن خود و یا بالا بردن دوستی/رابطه صمیمی استانداردهای یادگیری به خودتان احترام کلیدی برای زندگی یک زندگی عالی است.

20. پیدا کردن هدف خود را

من اعتقاد راسخ است که ما همه بر روی زمین قرار داده به یک دلیل است و ما هر یک منحصر به فرد مجهز به ایجاد یک تاثیر در راه تنها ما می توانید انجام دهید. اما اکثر مردم نیست زندگی از هدف است. در واقع از آنجا که اکثر مردم در حال تعقیب برخی از کلی تعریف از موفقیت و اکثریت قریب به اتفاق مردم ناراضی هستند.

این آشکار است در تحقیقات اخیر نشان می دهد که 85 درصد از مردم نمی مانند شغل خود را.[1] است که یک واقعیت تلخ از دنیای ما زندگی می کنند. اگر چه زندگی حرفه ای خود را نمی قطعه تنها هدف شما آن است که بخش زیادی از آن.

اگر زندگی از شادی و موفقیت برای شما مهم است و سپس اتصال خود را با هدف واقعی است که یکی از مهم ترین ارزش ها در زندگی است که شما باید.

نتيجه گيری

عوامل بسیاری در تعیین میزان شادی و موفقیت است که یک فرد ایجاد می کند در زندگی خود را. کلید درک است که آن چیزهایی ایجاد می شوند به این معنی است که شما باید کنترل بیش از آنها را.

اکثر مردم از طریق زندگی احساس زندگی است که اتفاق می افتد به آنها. اما حقیقت این است که همه ما می تواند در صندلی راننده برای چگونه زندگی ما ایفا می کند. به منظور به طور فعال به دست گرفتن کنترل هر چند شما باید برای شناسایی و تعیین ارزش در زندگی خود را.

این که آیا آن کسانی که ذکر شده در بالا و یا برخی دیگر شما را نگه نزدیک و عزیز من چالش شما را به شناسایی آنچه ارزش ها در زندگی برای شما مهم هستند. اگر شما می توانید که انجام دهید و چوب به آن ارزش شما را پیدا خواهد کرد بیشتر شادی و موفقیت در زندگی است.

بیشتر بدانید در مورد ارزش ها در زندگی

عکس های اعتباری: Fa Barboza از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب