تابستان بازی متحرک: چگونه به تماشای این تابستان دیجیتال رویدادهای بازی

حتی اگر E3, Gamescom و تابستان دیگر رویدادهای بازی تبدیل شده اند فقط آنلاین یا آشکار لغو شد با توجه به COVID-1

توسط PARINEWS در 25 اردیبهشت 1399

حتی اگر E3, Gamescom و تابستان دیگر رویدادهای بازی تبدیل شده اند فقط آنلاین یا آشکار لغو شد با توجه به COVID-19 همه گیر به نظر می رسد هنوز هم وجود دارد رفتن به یک مقدار زیادی از بازی ها در این تابستان. ناشران و رسانه ها در حال حاضر برنامه ریزی شده بسیاری از دیجیتال, رویدادهای امیدوار کننده اخبار و اطلاعیه ها است که می تواند کمک به پر کردن جای خالی سمت چپ توسط از دست دادن بزرگ tentpole حوادث. و به نظر می رسد احتمال وجود دارد که برخی از این حوادث ارائه خواهد شد در اوایل به نظر می رسد در اولین ایکس باکس سری X و پلی استیشن 5 بازی آنها را به خصوص جذاب.

برای کمک به شما پیگیری از همه چیز است که برنامه ریزی شده جمع آوری کرده ایم هر صورتی که ما می دانیم در مورد این پست. ما کنار هم قرار دادن جزئیات بیشتر در مورد هر رویداد زمانی که آنها برنامه ریزی شده اتفاق می افتد و چگونه آنها را به تماشا. مطمئن شوید برای بررسی در اینجا اغلب; ما در به روز رسانی این پست که بیشتر حوادث اعلام کرد.

تابستان بازی متحرک

چه: Geoff Keighley که ایجاد شده این بازی جوایز خواهد شد میزبانی یک سری از دیجیتال حوادث در طول تابستان شامل "اخبار بازی, حوادث و رایگان قابل پخش محتوا." بسیاری از ناشران بزرگ در حال حاضر در هیئت مدیره از جمله Bethesda, Blizzard Entertainment, CD Projekt Red, Electronic Arts, مایکروسافت, شورش, سونی و شرکت Square Enix.

هنگامی کهوجود خواهد داشت حوادث متعدد در طول ماه مه و اوت. شما می توانید برنامه کامل اینجا به روز شده است که به عنوان رویدادهای اضافه شده است.

چگونه به سازمان دیده بان: سازمان دیده بان تابستان بازی متحرک حوادث در حرکت یا کشش ناگهانی, توییتر و یوتیوب. (توجه داشته باشید که برخی از این حساب برای بازی جایزه.)

ژوئن حوادث

IGN در تابستان از بازی

چه: IGN خواهد شد میزبانی یک "جهانی دیجیتال, رویداد" به "را به شما آخرین اخبار و برداشت در اطراف بازی های آینده و نسل بعدی کنسول های سخت افزاری." وجود خواهد داشت پخش زنده و بر روی تقاضا برنامه نویسی. IGN رویداد نیز از ویژگی های بسیاری از ناشران از جمله بلیزارد, CD Projekt Red, EA, Facebook (از جمله Oculus) گوگل Stadia, فروتن, Microsoft, PC, بازی, نشان می دهد, سگا, Square Enix, توییتر و یوبی سافت.

زمانی که: برنامه ریزی برای شروع در ماه ژوئن

چگونه به سازمان دیده بان: شما می توانید به تماشای IGN پوشش در Facebook, میکسر, حرکت یا کشش ناگهانی و توییتر

رمز بازی برای همه

چه: بازی برای همه است "چند هفته رویداد" با اخبار پیش نمایش مصاحبه ها و بیشتر. این رویداد را نیز جمع آوری پول برای COVID-19 امداد تلاش در همکاری مستقیم با امداد. ناشران از جمله EA, Bethesda, CD Projekt Red, عمیق, نقره ای, Devolver Digital Larian Studios, گوگل, استادیوم, Bandai Namco, خصوصی, بخش, Square Enix, سگا و بازی های 2K خواهد بود و شرکت در این رویداد.

زمانی که: در اوایل ماه ژوئن آغاز می شود

چگونه به سازمان دیده بان: سازمان دیده بان بازی برای همه در Facebook, Instagram, Twitter و YouTube

چریکی جمعی PC Gaming نشان می دهد و بازی های آینده نشان می دهد

چه: Guerrilla جمعی جدید "بازی های دیجیتال جشنواره" در نظر گرفتن محل از ژوئن 6th, ژوئن 8th, تولید شده توسط رسانه های Indie در, ارز و نیمه خنده دار بازی ها, ویترین. استودیو در هیئت مدیره با این رویداد شامل فروتن انتشارات Larian Studios, Paradox Interactive, و بسیاری دیگر.

روز اول ژوئن 6th, سه های مختلف را نشان می دهد: Guerrilla جمعی زندگی می کنند به میزبانی نیمه های بامزه' Greg Miller; PC Gaming نشان می دهد تمرکز بر روی کامپیوتر, اخبار بازی و نشان می دهد; و به بازی های آینده نشان می دهد که باید را نشان می دهد, توسعه, مصاحبه و "سالم بازی پچ پچ." وجود دارد "آنلاین رویداد مطبوعاتی" برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن 7th, و یک روز دیگر از برنامه نویسی با دموی زنده و مصاحبه های توسعه در ژوئن 8.

وقتی که:

  • چریکی جمعی زندگی می کنند: ژوئن 6th, 10 PT / 1 بعد از ظهر و همکاران
  • PC Gaming نشان می دهد: ژوئن 6th, 12 PT / 3PM ET
  • آینده بازی ها نشان می دهد: ژوئن 6th, 2:30PM PT / 5PM ET
  • ژوئن 7th, رویداد مطبوعاتی: TBA زمان
  • ژوئن 8 رویداد: TBA زمان

چگونه به سازمان دیده بان: سازمان دیده بان چریکی جمعی حوادث در حرکت یا کشش ناگهانی

محدود اجرا بازی ها' #LRG3

چه: محدود اجرا بازی میگه #LRG3 خواهد بود آن "سوم کاملا زنده-کاملا-bitchin کنفرانس مطبوعاتی برای بزرگترین اطلاعیه در آینده فیزیکی بازی های ویدئویی است."

زمان: چهار شنبه, ژوئن 8th, 12 PT / 3PM ET

چگونه به سازمان دیده بان: سازمان دیده بان و محدود اجرا بازی ها' کانال Twitch

EA بازی زندگی می کنند 2020

چه: EA می گوید خود EA بازی زندگی می کنند در سال 2020 خواهد بود زنده پخش دیجیتال اما استودیو مشترک نشده است بسیاری از جزئیات فراتر از آن است که فقط رتبهدهی نشده است.

زمان: چهار شنبه, ژوئن 11th, 4ساعت PT / 7ساعت و همکاران

چگونه به سازمان دیده بان: TBA

جولای حوادث

یوبی سافت رو به جلو

چه: Ubisoft در حال برگزاری دیجیتال "E3 به سبک ویترین" با "مقدار زیادی از بازی منحصر به فرد, اخبار, هیجان انگیز نشان می دهد و خیلی بیشتر."

زمان: چهار شنبه, جولای 12th, 12 PT / 3PM ET

چگونه به سازمان دیده بان: TBA

حوادث ماه اوت

Gamescom باز شب زنده

چه: Geoff Keighley خواهد شد میزبانی دیگر باز شب زنده رویداد به پایان رسیده با نمایشگاه Gamescom که در حال حاضر تمام دیجیتال رویداد. از آن خواهد شد "دیدنی صنعت گسترده آخر" به تابستان بازی متحرک با توجه به تابستان بازی متحرک تقویم.

زمان: چهار شنبه, آگوست 24th, 11 PT / 2PM ET

چگونه به سازمان دیده بان: پس از آن یک تابستان بازی متحرک, رویداد, به نظر می رسد به احتمال زیاد شما قادر خواهید بود به تماشای شب باز زنده در تمام تابستان بازی متحرک, سیستم عامل, از جمله, حرکت یا کشش ناگهانی, توییتر و یوتیوب. (توجه داشته باشید که برخی از این حساب برای بازی جایزه.)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب