سازمان دیده بان نزدیک به 24 ساعت از گیم پلی جدید از The Last of Us قسمت دوم

سونی و Naughty Dog نشان داد نزدیک به 24 ساعت از فیلم جدید به صورت بسیار پیش بینی The Last of Us Part II در حال

توسط PARINEWS در 7 خرداد 1399

سونی و Naughty Dog نشان داد نزدیک به 24 ساعت از فیلم جدید به صورت بسیار پیش بینی The Last of Us Part II در حالت پخش ویدئو امروز.

تاریخ و زمان آخرین از ما, قسمت دوم به نظر می رسد برای به اشتراک گذاشتن بسیاری از شباهت با اولین بازی — شما هنوز هم می خواهید به صرف مقدار زیادی از زمان خزنده پشت پوشش برای پنهان کردن از مردم و یا مانند انسان زنده آلوده. اما امروز تصویری نشان داد برخی از ویژگی های جدید از جمله نوسانی بر روی یک طناب به عبور از شکاف سوار یک قایق از طریق یک منطقه آب گرفتگی و برخی از پیشرفت های به گشتن (از جمله ارتقاء بصری به سلاح های خود را). در این ویدئو همچنین نشان داد Ellie شنا — چیزی شخصیت نمی دانم که چگونه به انجام این کار (و به طور فعال از ترس) در این بازی برای اولین بار.

در این ویدئو همچنین در برگ ریزان برخی از نور در آخرین از ما, قسمت دوم,'s داستان و که در آن شما می توانید در حالی که بازی را از طریق آن. بازی می گیرد در بسیاری از سال پس از آخرین ما — الی 19 است در حال حاضر — و بیش از این دوره از بازی شما کشف تعدادی از مناطق جدید. این ویدئو نشان داد یک منطقه سیاتل که در آن شما باید در گارد خود را در برابر دو جناح متخاصم در علاوه بر این به آلوده.

آلوده نگاه به عنوان ترسناک که تا کنون و شما باید به سازمان دیده بان را برای نوع جدیدی از موجودات در آخرین از ما, قسمت دوم. یکی ناخالص جوش-تحت پوشش موجودی به نام Shambler که اخراج یک اسپور ابر هنگامی که آن را در نزدیکی شما است که شما می توانید رایت اگر شما گرفتار در پی آن است.

امروز فیلم به دنبال انتشار رسمی بازی تریلر داستانی در مارس 6, اشاره کرد که در تاریک و دشوار سفر برای الی. جوئل به نظر می رسد در برخی از prerelease فیلم اما معلوم نیست اگر شما به عنوان او.

The Last of Us Part II در نهایت خواهد بود برای پلی استیشن 4 در ژوئن 19, پس از متعدد به تاخیر می اندازد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن