COVID-19: پیاده سازی مستند دستورالعمل صرفا می گوید سانتی متر

بنگلور: Karnataka وزیر B. S. Yediyurappa گرفتن قوی استثنا به افزایش COVID-19 موارد مرگ و در دولت خواستار اجرای

توسط PARINEWS در 3 تیر 1399

بنگلور: Karnataka وزیر B. S. Yediyurappa گرفتن قوی استثنا به افزایش COVID-19 موارد مرگ و در دولت خواستار اجرای دقیق دستورالعمل ها از مستند علیه قرنطینه نقض حتی به عنوان وزیر آموزش پزشکی Dr. K. Sudhakar اعلام کرد 14 روز قرنطینه برای عودت کنندگان از کشورهای دیگر.

در توییتر خود مسئولیت رسیدگی به دکتر Sudhakar نوشت: "کارناتاکا است به طور پیوسته حفظ سلامت بهبود نرخ 61.39 درصد و میزان مرگ و میر پایین باقی مانده در 1.49 درصد است. ما در ادامه به طور موثر ردیابی تمام مخاطبین مثبت مورد ظرف 24 ساعت و هر inter-State ورود است که در قرنطینه به مدت 14 روز."

"قرنطینه هنجارهای بین دولت مسافران بستگی به منشاء دولت است. برای عودت از ماهاراشترا 7 روز نهادی قرنطینه پس از 7 روز به خانه شده است. برای عودت از تامیل نادو و دهلی نو 3 روز نهادی قرنطینه پس از 11 روز خانه قرنطینه. 14 روز خانه قرنطینه برای کشورهای دیگر گفت: در یکی دیگر از صدای جیر جیر.


رئیس جمهوری که ریاست جلسه بررسی در مورد این موضوع به کارگردانی مقامات برای پیاده سازی مستند دستورالعمل صرفا در خوشه که گزارش بیشتر موارد به خصوص در بنگلور را K. R. بازار و مناطق اطراف آن مانند Siddapura V. V. Puram, Kalasipalya ،

در این جلسه تصمیم گرفته است به مهر مجاور خیابان که در آن موارد گزارش انتشار از رئیس دفتر وزیر گفت. سختگیرانه عمل خواهد می شود در مقابل کسانی که نقض قرنطینه هنجارها و شاه خواهد بود واصل اگر لازم است آن را گفت.

افسران کارگردانی برای رفع نرخ COVID درمان در بیمارستان های خصوصی. در این جلسه همچنین تصمیم به راه اندازی تب درمانگاه در همه بخش ها است. افسران بیشتر کارگردانی برای حفظ بهداشت و فراهم کردن دیگر امکانات اولیه برای آن دسته از افرادی که قرنطینه در رفاه اجتماعی خوابگاهها و دیگر نهادهای دولتی است.

Yediyurappa گفت که COVID-19 باید موجود بدون تاثیر فعالیت های اقتصادی در بنگلور اضافه کرد که غرفه سطح ماموران و داوطلبان در حال کار سخت برای ردیابی تماس و نظارت قرنطینه افراد. او در ادامه گفت که اتاق جنگ باید اطلاعات در زمان واقعی در دسترس بودن تخت در های مختلف COVID بيمارستان و باید تسهیل آلوده به سود درمان بدون از دست دادن هر زمان.

معاون وزیر Dr. C. N. Ashwath Narayan, درآمد, وزیر R. آشوکا, صفحه اصلی, وزیر Basavaraj Bommai رئیس, منشی, T. M. Vijayabhaskar اضافی دبیر کل و کمیسر توسعه Vandita شارما اضافی دبیر کل به دولت, وزارت بهداشت, Jawaid اختر و دیگر افسران ارشد حاضر بودند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن