Mysuru را COVID افسران خط مقدم مفتخر

گلبرگ گل باران; کپی از قانون اساسی هند با استعدادRs. 3,000 چک, مواد غذایی, کیت ایمنی-بوستر با توجه به آشا کارگ

توسط PARINEWS در 27 اردیبهشت 1399
  • گلبرگ گل باران; کپی از قانون اساسی هند با استعداد
  • Rs. 3,000 چک, مواد غذایی, کیت ایمنی-بوستر با توجه به آشا کارگران

میسور/Mysuru: این COVID-19 همه گیر ادعا کرده است هزاران نفر از زندگی متزلزل دولت و کوبیده بازار. آن, است, اما موفق به شکستن روح سرکش از تاج رزمندگان که مشغول به کار غیرانسانی ساعت در شرایط خطر شدید برای حفظ بقیه از ما امن است. و به این دلیل است که از آنها امروز Mysuru اعلام شده است COVID-رایگان با تمام مثبت بيماران درمان این بیماری کشنده.

به افتخار شجاع چند که در خط مقدم از وقوع یک رویداد خاص برگزار شد Kalamandira در شهرستان صبح امروز که در آن رهبران COVID-19 مبارزه در Mysuru به ریاست معاون کمیسر Abhiram G. Sankar شد باران با گلبرگ های گل و با افتخار سنتی Mysuru Peta داده شد یک کپی از قانون اساسی هند.

در این رویداد معتبر سلامت اجتماعی فعال (ASHA) کارگران مفتخر شد و یک مقدار از Rs. 3,000 هر یک شد به آنها داده می شود. بیش از 180 آشا کارگران نمادین تحویل چک و همان حسن نیت ارائه میدهد تمدید خواهد شد به تمام 40,500 آشا کارگران در کارناتاکا از جمله 1,800 در Mysuru. همه گیر نیست جلوگیری از این زنان در صورتی البسه از تبدیل کردن در محل کار هر روز.

معاون کمیسر Abhiram G. Sankar بودن روساي منطقه وزیر S. T. Somashekar در Kalamandira صبح امروز به عنوان نماینده Pratap Simha MLAs G. T. Devegowda, S. A. Ramdas L. Nagendra و MCDCC رئیس بانک G. D. Harish Gowda نگاه.

جالب توجه است که در هر اجتماعی فاصله هنجارهای مخاطبان از Kalamandira را اشغال نمی کنند تمام صندلی. فاصله یک صندلی ایجاد شد و حتی آشا کارگران ساخته شد به نشستن در یک صندلی از هم جدا.

پول توزیع شود به آشا کارگران خواهد بود منابع از همکاری گروه به رهبری C است که Mysuru منطقه وزیر. در همه Rs. 12.37 کرور صرف خواهد شد توسط بخش و پول خواهد شد کمک های مختلف تعاونی بدن در دولت است. در Mysuru برای 1,800 آشا کارگران Rs. 35 لاخ مطرح شده از Mysuru شیر اتحادیه محدود (MYMUL) و Mysuru Chamarajanagar منطقه تعاونی مرکزی (MCDCC) بانک.

افسران بودند که روساي شد معاون کمیسر Abhiram G. Sankar, سرپرست پلیس C. B. Ryshyanth, Mysuru شهرستان شرکت کمیسر Gurudatta Hegde معاون کمیسر پلیس (نظم و قانون) Dr. A. N. Prakash Gowda منطقه افسر بهداشت دکتر Venkatesh, Zilla Panchayat مدیر عامل Prashanth میشرا MUDA کمیسر دکتر Natesh و دیگران.

این افسران تکيه و یک کپی از قانون اساسی هند – نمادی از قدرت خدمات و وظایف – بودند به آنها داده می شود. همراه با وزیر MP Pratap Simha MLAs G. T. Devegowda, S. A. Ramdas L. Nagendra, MYMUL جمهور S. Siddegowda, MCDCC رئیس بانک G. D. Harish Gowda بیش از حد افتخار افسران.

به نمایندگی از G. D. Harish Gowda مواد غذایی کیت توزیع شد به آشا کارگران و 'Chavanprash' lehya جعبه داده شد دور برای افزایش ایمنی از آشا کارگران که بیشتر عمر خود را صرف وظیفه زمان بر میشه. ایمنی-بوستر توزیع شد توسط آیورودا و یوگا & Naturopathy Unani Siddha و هومیوپاتی (AYUSH) بخش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن