فیلم تئاتر در دولت به احتمال زیاد به باز کردن از اوت. 1

دولت انتظار مرکز سیگنال سبز بنگلور: در کارناتاکا صنعت سرگرمی (تئاتر و multiplexes) است و امیدوار به بازگشت به

توسط PARINEWS در 7 مرداد 1399

دولت انتظار مرکز سیگنال سبز

بنگلور: در کارناتاکا صنعت سرگرمی (تئاتر و multiplexes) است و امیدوار به بازگشت به کسب و کار از اوت. 1 و دولت در حال انتظار برای سیگنال سبز توسط مرکز.

دولت تنظیم شده است به قاب تازه دستورالعمل برای باز کردن 3.0 که به اجرا در آمده است از اوت. 1 به عنوان باز کردن 2.0 به پایان خواهد رسید و در این ماه (جولای 31).

افتتاح سالن سینما و سالن های ورزشی پیشنهاد شده است با سخت دستورالعمل های عملیاتی استاندارد (دستورالعملهای عملیاتی استاندارد) به دنبال داشته باشد در حالی که مدارس و مترو قطار خدمات به احتمال زیاد باقی می ماند بسته در سراسر کشور است. اطلاعات و پخش (I&B) وزارت گذشت یک توصیه به اتحاد وزارت خانه اجازه می دهد تا فیلم تئاتر در سراسر کشور برای بازگشایی از ماه اوت است.

من&B, منشی, Amit Khare گفت که تصمیم نهایی در مورد بازگشایی تئاتر گرفته خواهد شد تا با همتای خود در وزارت امور آجی Bhalla. او همچنین پیشنهاد یک جایگزین فرمول به عمل اجتماعی فاصله و دیگر COVID هنجارهای. طبق توصیه های خود را تئاتر را جایگزین کرسی در ردیف اول و سپس ردیف بعدی نگه داشته می شود خالی و اقدام در این مد در سراسر.

در همین حال وزیر B. S. Yediyurappa روز جمعه روشن ساخته است به یک هیئت از روش multiplex صاحبان کرد که در حمایت از سرگیری تمام فعالیت های این فیلم صنایع از جمله تولید و نمایشگاه.

در حالی که صنعت جايزه های تشخیصی است که به احتمال زیاد شانس محدود کردن حضور در تئاتر به 25 درصد از ظرفیت خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن