استارباکس آخرین شرکت بزرگ به توقف تبلیغات در رسانه های اجتماعی

استارباکس را به پیوستن به لیست در حال رشد از شرکت های بزرگ اشخاص توقف تبلیغات در رسانه های اجتماعی سیستم عامل

توسط PARINEWS در 8 تیر 1399

استارباکس را به پیوستن به لیست در حال رشد از شرکت های بزرگ اشخاص توقف تبلیغات در رسانه های اجتماعی سیستم عامل این شرکت گفت: در یک پست وبلاگ در روز یکشنبه ، قهوه غول می گوید که مخفف آن "علیه تبعیض" و معتقد است "هر دو کسب و کار رهبران و سیاست گذاران نیاز به گرد هم می آیند به تاثیر واقعی تغییر دهید."

"ما توقف تبلیغات در تمام سیستم عامل رسانه های اجتماعی در حالی که ما در ادامه بحث های داخلی با رسانه های ما همکاران و سازمانهای مدافع حقوق مدنی در تلاش برای متوقف کردن گسترش نفرت سخنرانی" پست وبلاگ با عنوان "استقبال از ایجاد و فراگیر جوامع آنلاین" متحده است.

استارباکس سخنگو گفت: در آستانه روز شنبه که این شرکت در رسانه های اجتماعی تبلیغات مکث را شامل نمی شود, یوتیوب, و در حالی که استارباکس ادامه خواهد داد به ارسال به رسانه های اجتماعی, آن را نمی خواهد انجام تبلیغات پرداخت می شود.

استارباکس نیز به طور رسمی از پیوستن به "توقف نفرت برای سود" کمپین سازماندهی شده توسط ضد افترا لیگ NAACP و دیگر عدالت اجتماعی سازمان. این کمپین با هدف به طور خاص در Facebook و آن اعتدال سیاست های خشونت آمیز در اطراف تهدیدات اطلاعات غلط و تبعیض و خواستار تحریم از تبلیغات بر روی پلت فرم برای ماه جولای. Unilever, ورایزون, the North Face, Patagonia, Ben & jerry's, Magnolia Pictures, هوندا و هرشی همه امضا برای توقف نفرت برای سود مبارزات انتخاباتی.

شرکت کوکا کولا یک گام به پیش رفت و اعلام کرد جمعه آن بود توقف همه تبلیغات دیجیتال بر روی تمام سیستم عامل رسانه های اجتماعی در سطح جهانی آغاز جولای 1st. چند ملیتی شرکت نوشیدنی Diageo ساخته شده مشابه تعهد است.

Facebook, مدیر عامل شرکت مارک زوکربرگ اعلام کرد یک سری از تغییرات در هفته گذشته که نیست به طور مستقیم در پاسخ به تبلیغ تحریم اما آدرس برخی از انتقادات از سیاست های شرکت. "Facebook مخفف صدا دادن به مردم و به خصوص به معنی افرادی که قبلا به حال به اندازه صدا و یا به عنوان قدرت زیادی برای به اشتراک گذاشتن تجارب خود را," زوکربرگ گفت: در یک شرکت تاون هال. "این واقعا مهم است که ما مطمئن شوید که سیستم عامل های ما زندگی می کنند تا به این اصول است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن