عمومی, مخالفت با ساخت و ساز از قوس در Hebbal-KRS اتصال جاده در طول COVID بحران

میسور/Mysuru: با این رمان Coronavirus (COVID-19) به سرعت در حال گسترش در سراسر کشور ساکنان Hebbal و مناطق اطرا

توسط PARINEWS در 9 مرداد 1399

میسور/Mysuru: با این رمان Coronavirus (COVID-19) به سرعت در حال گسترش در سراسر کشور ساکنان Hebbal و مناطق اطراف آن را به شدت به مخالفت با این نسخهها کار گرفته شده برای ساخت و ساز از یک قوس در محل اتصال Hebbal جاده اصلی و KRS جاده در Metagalli.

به عنوان MCC گرفته تا آثار مقامات محدود فضایی حرکت در این شلوغ کشش. اگر چه ساکنان نه مخالفت با ساخت و ساز قوس خود را باقرقره زمان از این آثار است که گرفته شده است تا در طول بیماری همه گیر.

به عنوان جاده مسدود شده است برای فضایی جنبش با توجه به قوس ساخت و ساز وسایل نقلیه را به Loknayaknagar-حلقه مسیر جاده یا Lingayyanakere مسیر برای رسیدن به KRS جاده اصلی. اگر چه انحراف خودرو لازم است که با این نسخهها کار گرفته شده تا در هر نقطه ای از زمان با این نسخهها کار در حال اجرا در طول تاج بحران همه بیشتر زحمت رانندگان و عابران به طور یکسان.

مسدود کردن از Hebbal جاده اصلی است مانع از حرکت آمبولانس ها و دیگر مراقبت های پزشکی وسایل نقلیه رسیدن به COVID بیمارستان Jayadeva بیمارستان آیورودا Panchakarma بیمارستان PKTB بیمارستان و ESI بیمارستان تمام واقع در کشش از KRS جاده عبور Brindavan فرمت و Metagalli. آمبولانس را به مسیرهای جایگزین برای رسیدن به بیمارستان است که طول می کشد مقدار زیادی از زمان با ارزش.

مردم محلی می گویند که رانندگان و عابران متوجه باشید که جاده مسدود شده است تنها پس از آمدن به طاق. به تازگی برخی از رانندگان آمبولانس که ندانسته و آمد در این جاده تا به حال به بیراهه چاههای خال خال جاده های باریک. به عنوان این جاده های فرعی در حال متراکم ترافیک یک دید مشترک در جایگزین این جاده ها با وسایل نقلیه ورود از هر دو طرف در همان زمان.

MCC کمیسر روشن

در ضمن MCC کمیسر Gurudatta Hegde گفت که او به طور مستقیم با مقامات به اطمینان حاصل شود که حرکت آمبولانس ها در این جاده است و نه مانع. او مطمئن است که اقدامات صورت گرفته برای اجرای قوس با این نسخهها کار در چنین راهی به طوری که به اورژانس تسهیل حرکات است.

این MCC است ساخت Hebbal خوش آمدید قوس در هزینه از Rs. 25 لاخ. تکمیل قوس ممکن است یک و نیم ماه با توجه به MCC منطقه-5 Junior Engineer M. S. Patil.

اشاره به این که ساخت و ساز با این نسخهها کار گرفته شد تا بیش از چهار ماه پیش بود اما به ناگهان متوقف شد و با توجه به شیوع COVID-19 او نگهداری می شود که هر گونه تاخیر بیشتر ممکن است منجر به مشکلات فنی. مانند آثار را از سر گرفته و در حال حاضر Patil گفت و افزود که با این نسخهها کار در ساخت و ساز از ستون در دو طرف قوس تکمیل شده است. ساخت و ساز از پرتوهای خواهد بود بیش از این هفته.

قوس به نام 'Hebbalada Hebbagilu' است که ساخته شده است در هزینه از Rs. 25 لاخ و باید 35 متر گسترده طوفان آب تخلیه و گسترده پياده در هر دو طرف. با این نسخهها کار گرفته شده اند تا در زیر مرکز مهاتما گاندی Vikas Yojana.

این پروژه همچنین شامل توسعه 1.65 متر کشش پیشرو از KRS جاده به Surya نانوایی, دایره, Patil گفت و افزود که MCC اجرا خواهد شد با این نسخهها کار در سریعترین زمان ممکن است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب