منحصر به فرد تریاژ سیستم باز در K. R. بیمارستان

استفاده می شود که مراقبت های پزشکی روند غیرمنتظره است و زمانی که افراد بیشتری وجود دارد که نیاز به مراقبت میسو

توسط PARINEWS در 2 تیر 1399

استفاده می شود که مراقبت های پزشکی روند غیرمنتظره است و زمانی که افراد بیشتری وجود دارد که نیاز به مراقبت

میسور/Mysuru: آن زمان از COVID-19 و به دلیل حجم از پذیرش بیمار به بخش اورژانس درمان روال را نمی توان دقیقا برنامه ریزی شده و اجرا می شود. به این ترتیب منابع موجود در بیمارستان ممکن است به ضعف یا بیماران ممکن است جمعیت یک منطقه خاص و در نتیجه خطر برای ایمنی بیمار.

با در نظر گرفتن این بیمارستان آمد تا با تریاژ سیستم برای مدیریت بهتر جمعیت. یک چنین سیستم تریاژ مرکز افتتاح شد در این دولت اجرا K. R. بیمارستان جمعه گذشته است. آن را فراهم می کند مراقبت بهتر از بيمار که در آن آنها را هدایت به بخش مربوطه. این اجتناب از جمعیت عظیمی در خارج بیمار در بخش (OPD).

چه تریاژ ،

تریاژ است prioritisation مراقبت از بیمار (یا قربانیان در طول یک بیماری برک آوت) بر اساس بیماری/آسیب, شدت, پیش آگهی و منابع در دسترس است. هدف از ترياژ است که برای شناسایی بیماران نیاز فوری احیا به بیماران اختصاص به یک از پیش تعیین شده مراقبت از بیمار منطقه در نتیجه اولویت بندی مراقبت از خود و به آغاز تشخیصی/درمانی اقدامات به عنوان مناسب.

به عبارت دیگر هنگامی که مورد استفاده در پزشکی و بهداشت و درمان واژه ترياژ اشاره به مرتب سازی از مجروح یا بیمار افراد با توجه به نیاز به توجه فوری پزشکی. این یک روش تعیین اولویت برای چه کسی مراقبت ، ترياژ استفاده شده است که پزشکی-مراقبت از سیستم غیرمنتظره است, به معنی افراد بیشتری وجود دارد که نیاز به مراقبت از وجود دارد منابع در دسترس برای مراقبت از آنها.

عملکرد تریاژ مرکز

مرکز افتتاح شد توسط میسور پزشکی دانشگاه و موسسه تحقیقاتی (MMC&RI) رئیس و مدیر Dr. C. P. Nanjaraj. این تریاژ مرکز واقع شده است و بین OPD بلوک و دفتر پزشکی سرپرست.

تحت سیستم بيماران خواهد بود تفکیک بر اساس نیاز خود را به صورت فوری به درمان های پزشکی در مقوله های مانند 'فوری دسته', 'فوری دسته', 'تاخیر در دسته' و 'باردار دسته.'

مرحله اول در ورود بیمار در تریاژ مرکز ارزیابی توسط پزشک و پرستار است. کارکنان پزشکی را ارزیابی وضعیت بیمار خواهد شد و تعیین اولویت خود را برای پذیرش و بیمار می تواند هدایت به بخش به جای بیمار سرگردان در اطراف در داخل بیمارستان به دنبال بخش.

امکانات برای بیماران

به تازگی راه اندازی سیستم تریاژ نیز یک مزیت به صفحه نمایش COVID-19 مظنون ILI (Influenza-like Illness) و ساری (شدید تنفسی حاد بیماری) بیماران در K. R. بیمارستان. این تریاژ منطقه دارای امکاناتی از قبیل متعدد ثبت نام و صدور صورت حساب شمارنده دست sanitiser و حرارتی غربالگری مناطق منطقه انتظار با صندلی چرخدار برانکارد و چرخ دستی.

وجود اجتماعی کارگران به کمک و راهنمایی بیماران در مورد آزمایشگاه و امکانات رادیولوژی امکانات و بستری در بخش. پزشکان از پزشکی عمومی و جامعه پزشکی بخش را بررسی بیماران. این جدا از هم وجود دارد, ایستگاه پرستاری برای مراقبت های اولیه از بیماران و 1,050 تخت با دولت از هنر آزمایشگاه و رادیولوژی خدمات.

وجود خواهد داشت 24X7 خدمات اورژانس مصدوم بانک خون مرکز و بیمارستان است empanelled برای Ayushman بهارات, Arogya Raksha طرح. وجود دارد اختصاص داده شده بخش برای ILI و ساری بيماران مبتلا به یک فوق مدرن ویروس تحقیقات و آزمایشگاه تشخیصی (VRDL) در گروه میکروبیولوژی برای تست COVID-19 نمونه. این OPD ثبت نام شمارنده باز است و از 9 صبح تا 4 بعد از ظهر است و جداگانه ورود و نقطه خروج برای جلوگیری از عجله و جمعیت.

صحبت به 'ستاره میسور,' دکتر C. P. Nanjaraj گفت که زودتر Jayadeva ساختمان بیمارستان در K. R. بیمارستان در حال حاضر تبدیل شده به جمع آوری سواب نمونه از بيماران مبتلا به تب و دیگر COVID-19 علائم.

K. R. پزشکی بیمارستان سرپرست دکتر Nanjundaswamy ساکن افسر پزشکی (RMO) دکتر راجش HoD از عمل جراحی دکتر دینش پرستاری سرپرست Alkananda امنیتی, سرپرست M. Mahadevu, معاون امنیتی, سرپرست Mahadevaswamy, Jagadish و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن