MCC دفتر اصلی مهر و موم شده برای دو روز

بخش سلامت کارکنان آزمایش مثبت برای COVID-19 میسور/Mysuru: این Mysuru شهرستان شرکت (MCC) دفتر اصلی در Sayyaji ر

توسط PARINEWS در 17 تیر 1399

بخش سلامت کارکنان آزمایش مثبت برای COVID-19

میسور/Mysuru: این Mysuru شهرستان شرکت (MCC) دفتر اصلی در Sayyaji رائو جاده اتحاد پیوست لیست های مختلف دیگر ادارات دولتی در سراسر کشور به طور موقت تعطیل با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

شهرستان مدنی بدن مهر و موم شده بود و در این صبح پس از یک کارمند بخش سلامت آزمایش مثبت است. مهر و موم پایین احتمالا ممکن است تمدید شود به فردا ،

نه به هر گونه شانس را MCC مقامات دستور داد آب بندی از اداره کل واقع در Sayyaji رائو جاده ها است. کل محل دفتر است که sanitised ، fumigated و ضد عفونی. پس از مهر و موم کردن همه کارکنان خواسته شده است به انجام سواب گلو آزمون بلافاصله. همچنین تمام کسانی که مشغول به کار در بخش سلامت از جمله پزشکان و سایر کادر پزشکی هستند به احتمال زیاد به خانه قرنطینه به عنوان یک اقدام احتیاطی.

منابع گفت که وحشت کرده است گریبانگیر MCC کارکنان به خصوص کسانی که مشغول به کار در بخش سلامت به عنوان آن است که بخش است که در خط مقدم تقریبا در تمام فعالیت های مربوط به COVID-19 کار از جمله تامین مواد غذایی برای افراد ساکن در مهار مناطق و مهر و موم کردن مناطق و گذر گاه مثبت بیماران برای تعیین COVID-19 بیمارستان.

در همین حال شهردار تسنیم گفت: ستاره میسور این صبح است که آنها تصمیم گرفته اند به مهر و موم کردن MCC برای دو روز — امروز و فردا. حاکی از این است که کل MCC محل از جمله دفاتر بخش هاي مختلف اتاق کابین و اتاق ها در ساختمان در حال sanitised ، fumigated و ضد عفونی.

Corporators مورد بحث با مقامات بعد از امروز در مورد اینکه آیا به گسترش مهر و موم کردن فراتر از دو روز با توجه به این واقعیت است که صدها نفر از کارکنان و Pourakarmikas در اینجا کار می کنند و بسیاری از مردم بازدید از دفتر هر روز.

این MCC از شیوع بیماری همه گیر بیش از سه ماه پیش قرار داده شده است تمام پیشگیرانه و اقدامات ایمنی در محل به عنوان MCC دفتر اصلی منطقه با عمومی بالا تماس او اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن