مزایای داشتن یک حیوان خانگی: چرا نگه داشتن حیوانات خانگی به شما می دهد انرژی مثبت

حیوانات خانگی در حال کار سخت است. مراقبت از حیوانات است یک سرمایه گذاری مالی یک زمان تعهد و گاهی اوقات یک منبع

توسط PARINEWS در 23 خرداد 1399

حیوانات خانگی در حال کار سخت است. مراقبت از حیوانات است یک سرمایه گذاری مالی یک زمان تعهد و گاهی اوقات یک منبع نا امیدی. اما هر صاحب حیوان خانگی می توانند گواهی دهند که حیوان خانگی خود را با ارزش است همه تلاش.

دلیل این است که حیوانات طبیعت به ما ارائه با هجوم انرژی مثبت[1] که ما نمی توانید پیدا کنید هر جای دیگر. به طور خاص وجود دارد, چهار راه های مهم که حیوانات خانگی ارائه انرژی مثبت است که همه صاحبان حیوان خانگی باید خدا را شکر.

1. آنها حمایت خود را از سلامت روان

بدون توجه به آنچه شما در حال رفتن را از طریق یک حیوان خانگی خواهد بود و در کنار شما برای کمک به شما از طریق آن. با گسترش COVID-19 عاطفی حمایت از حیوانات خانگی ما است مهم تر از همیشه. وجود دارد افزایش ترس و اضطراب و افسردگی به عنوان همه ما چهره ناشناخته, تجربه, تنهایی, از, اجتماعی فاصله و تایید موارد و مرگ و میر افزایش یابد. حیوانات خانگی ما می تواند ارائه واقعی انتقادی پشتیبانی در این صورت از این همه آشفتگی.

برخی از روش های خاص است که حیوانات خانگی خود را کمک به سلامت روان عبارتند از:

همراهی

وجود دارد چند بار در زندگی خود را که در آن شما احساس تنهایی می کنم. شاید شما اجتماعی فاصله شما فقط نقل مکان به یک شهر جدید, شما در حال رفتن را از طریق شکستن و یا شما به تازگی از دست یک عضو خانواده است. یک حیوان خانگی وجود دارد خواهد بود برای شما و می تواند یک رابطه پایدار حتی زمانی که دیگر روابط ناپایدار هستند.

یک مطالعه 148 کالج زنان اثبات این که آن را در بر داشت که کسانی که متعلق به حیوانات خانگی تا به حال کمتر تنهایی نمرات در UCLA تنهایی مقیاس[2].

تبلیغات

کاهش استرس

زندگی سخت می شود. مشق شب شمع می تواند در پروژه ها می تواند ایجاد تنش در محل کار و یا مهلت می توانید برچسبها بیش از سر خود را. هنگامی که این چیزها اتفاق می افتد, آن را به یک حیوان خانگی به خانه آمده است.

حیوانات خانگی بی خیال و نوازش راه رفتن یا بازی کردن با آنها می توانید یک بار خاموش بعد از یک مدت نه چندان بی خیال بعد.

داشتن چیزی برای مراقبت از

حیوانات خانگی نیاز به توجه مداوم. برای مثال سگ ها همیشه نیاز به راه می رفت تغذیه و بازی با. حتی حیوانات خانگی کوچکتر مثل یک مارمولک خانگی نیاز به مراقبت های ثابت: آنها نیاز به غذا و آب مخزن شستشو مخزن دما کنترل و مراقبت در هنگام دست زدن به.[3] که تا حد زیادی به حضور!

داشتن کسی برای مراقبت کمک می کند تا وضعیت روانی خود را با دادن به شما یک احساس مسئولیت بیش از زندگی دیگر و با ساخت شما احساس می کنید مورد نیاز و مهم است. واقعا حیوانات خانگی تکیه بر ما برای همه چیز است که می تواند به زندگی خود را اضافه شده احساس معنا و هدف است.

آنها زیبا!

داشتن کمی شایان ستایش دوست به خانه آمده به قرار دادن یک لبخند بر چهره هر کسی را. این که آیا شما یک سگ با گوش فلاپی و یک لبخند بزرگ و یا یک مارمولک با چشمان روشن و بزرگ و کوچک انگشتان پا داشتن چنین موجودی زیبا به تماس خود را به ارمغان می آورد شادی و منبع غرور و افتخار است.

ESAs (حمایت عاطفی حیوانات) در اثبات و روانی است که حیوانات خانگی را ارائه می کنند. ESAs مفید برای افراد با جدی تر سلامت روانی شرایط مانند وحشت اختلالات عمده افسردگی یا اختلال استرس پس از سانحه[4]. سگ و گربه و پرندگان و حتی خوک می تواند ESAs و باید کمک کرد تا حمایت مردم را با این شرایط در راه است که دیگر انسان نمی تواند بیان.

تبلیغات

2. آنها حمایت خود را از سلامت جسمی

علاوه بر حمایت از ما, سلامت روان, حیوانات خانگی نیز ارائه انرژی مثبت با حمایت از سلامت جسمی ما. با توجه به مرکز ملی تحقیقات بهداشت, در اینجا برخی از راه های سگ بهبود سلامت جسمی[5].

ورزش و تناسب اندام

ورزش و تناسب اندام به ذهن می آیند برای اولین بار هنگامی که ما فکر می کنم در مورد سلامت جسمی. این سود دیده می شود در صاحبان سگ از سگ های با انرژی بالا. آنها اغلب نیاز به رفتن در پیاده روی و یا اجرا می شود و اگر سگ خود را در حال راه رفتن پس از آن شما.

ورزش منظم می تواند سخت برای غیر صاحبان سگ برای ارتکاب به. اما به عنوان به زودی به عنوان شما اتخاذ یک سگ شما دیگر زندگی است که بسته به شما برای ایجاد و حفظ آن معمول است.

آلرژی ایمنی

باور کنید یا نه, تحقیقات نشان می دهد که کودکانی که رشد در اطراف حیوانات هستند احتمال بیشتری برای توسعه ایمنی به باکتری ها و حیوان حساسیت زا. این درست است به خصوص برای بچه ها که رشد در مزارع با حیوانات مانند سگ و گربه و گاو و اسب و جوجه.

کاهش خطر بیماریهای قلبی عروقی و فشار خون پایین تر

صاحبان حیوان خانگی را کمتر به مشکلات قلبی و عروقی و کاهش فشار خون. این می تواند یک نتیجه از ورزش بیشتر بالاتر حمایت عاطفی در مواجهه با استرس یا ترکیبی از هر دو.

تبلیغات

یک مطالعه اخیر توسط دانشگاه ایالتی واشنگتن[6] یافت می شود که دانش آموزانی که قادر به حیوان خانگی حیوانات فقط برای ده دقیقه به طور قابل توجهی کاهش تولید هورمون استرس کورتیزول. تصور کنید که چقدر شما می تواند به کاهش استرس اگر شما تا به حال یک حیوان در این نزدیکی هست در همه زمان ها!

کمتر مراقبت های پزشکی

مطالعات نشان داده اند که کسانی که خود را حیوانات خانگی به ویژه سگ و کلی دنبال مراقبت های پزشکی کمتر از کسانی که غیر صاحبان حیوان خانگی. این را حس می کند با توجه به مزایای روحی و جسمی داشتن حیوانات خانگی. در سال 1992 مطالعه کنندگان گزارش شده کمتر سلامت عمومی شکایات و بهبود نمره در این پرسشنامه سلامت عمومی (GHQ-30)[7].

کاهش درد

افرادی که تجربه درد مزمن مانند میگرن یا ورم مفاصل گزارش داده اند که داشتن یک حیوان خانگی کمک می کند تا آنها را به مقابله با درد است. حمایت عاطفی و کاهش استرس است که حیوانات خانگی ارائه یک توضیح ممکن برای این کار است. کمتر فعال آرام حیوانات نیز ممکن است آرامش بیشتر برای کسانی که مبتلا به درد مزمن.

مزایای فیزیکی است که حیوانات خانگی ارائه یک جایزه اضافه شده: هنگامی که شما احساس خوبی در شما تمایل به احساس خوب در داخل بیش از حد! بنابراین مزایای فیزیکی است که حیوانات خانگی ارائه می دو به عنوان مزایای به خلق و خوی خود را و سلامت روان.

3. آنها ارائه پشتیبانی اجتماعی

حیوانات خانگی ارائه حمایت اجتماعی بودن ما بهترین دوستان است. بسیاری از مردم احساس می کنید که آنها می تواند مربوط به حیوانات خانگی خود را و حتی شخصیت های مشابه. برای مثال بیشتر افراد فعال ممکن است اتخاذ سگ پر انرژی و پیوند میان آنها است که اغلب بسیار قوی است.

حیوانات خانگی نیز ارائه حمایت اجتماعی با کمک به شما در دیدار با دوستان جدید. برای مثال صحبت کردن در مورد حیوان خانگی خود را می تواند یک کشتی یخشکن بزرگ هنگامی که شما در حال ملاقات با همسایگان جدید, همکلاسی و یا همکاران. در تجربه خود من مردم عاشق شنیدن در مورد حیوانات خانگی خود را و دیدن تصاویر بیش از حد! اگر شخص شما در حال به اشتراک گذاری با همچنین دارای یک حیوان خانگی شما به طور خودکار باید چیزی مشترک است که می تواند کمک به پرورش یک دوستی جدید.

تبلیغات

سگ با ارائه یک اضافه شده حمایت اجتماعی به دلیل فعال خود طبیعت است. شما می توانید با افراد جدید ملاقات و یا اعتصاب یک مکالمه با همسایگان خود را فقط با در نظر گرفتن سگ خود را در پیاده روی و یا آوردن آنها به پارک سگ.

هنگامی که شما ملاقات دوستان جدید شما می توانید به آنها را می دانیم بهتر است با داشتن سبک بازی تاریخ و یا با به اشتراک گذاشتن مشاوره در مورد آموزش بیماری و یا مشکلات رفتاری. اگر شما صاحب گربه نگران نباشید; برخی از گربه ها نیز مانند داشتن تاریخ بازی با دوستان جدید و همکار صاحبان گربه نیز می تواند یک منبع بزرگ از مشاوره و پشتیبانی در مراقبت از گربه خود را.

داشتن غیر معمول حیوانات خانگی عجیب و غریب است مزایای اجتماعی ، اگر شما نمی دانید که بسیاری از مردم که همان نوع از مارمولک پرنده و یا که شما باید انجام دهید برای مثال این به شما می دهد یک ارتباط منحصر به فرد برای کسانی که فراموش کرده اند که نوع حیوان خانگی. حتی اگر شما نمی دانید که هر کسی در این نزدیکی وجود دارد انجمن ها و گروه های آنلاین برای افرادی که خود را خاص حیوانات خانگی و این می تواند منابع زیادی از هر دو اطلاعات شخصی و اتصال است. آنها ممکن است فاصله طولانی اما ارتباطات می تواند فقط به عنوان واقعی و فقط به عنوان مثبت!

4. آنها بی قید و شرط عشق

اگر شما یک حیوان خانگی شما می دانید چه عشق واقعی است. مراقبت از آنها در مورد شما مهم نیست که شما هستند و یا آنچه شما انجام داده ام و شما همیشه به آنها مهم. حتی اگر شما احساس می کنید ناپایدار در روابط انسانی شما هرگز نمی خواهد باید به سوال امنیتی خود را در رابطه با حیوان خانگی خود را.

حتی اگر شما ساکت تر حیوان خانگی مانند یک مارمولک یا ماوس شما می توانید مطمئن باشید که آنها شما را دوست دارم فقط به اندازه یک سگ فنری یا راحت گربه می کند. آنها ممکن است نشان دهد و آن را در راه های مختلف اما که نمی شود آن را کمتر واقعی است.

حیوانات خانگی نیز یک مثال از اینکه چگونه به عشق بهتر است. اگر ما نشان داد همان همدلی و شفقت به هر کس که حیوانات خانگی ما به ما نشان می دهد و سپس جهان خواهد بود بسیار خوشحال گیرد. نه تنها این, اما جهان نیز خواهد بود در کل خیلی بهتر است اگر ما را دوست داشت هر کس به همان درجه که حیوانات خانگی ما عشق ما.

افکار نهایی

بله حیوانات خانگی می تواند دشوار و بسیاری از کار سخت اما این که بخشی از آنچه که باعث می شود روابط ما با حیوانات خانگی ما خیلی با ارزش. کار سخت ما را در نشان می دهد تا در یک سالم جسمی و روانی و اجتماعی دولت و ایجاد یک پیوند عاطفی برای حیوانات خانگی ما. انرژی مثبت است که حیوانات خانگی ما برای خود صحبت می کند و این چیزی است که ما باید برای اعطا.

بیشتر در مورد مزایای داشتن یک حیوان خانگی

عکس های اعتباری: Eric بخش از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن