بنگلور-بر اساس CSIR-ملی هوافضا آزمایشگاه توسعه غیر تهاجمی ونتیلاتور "SwasthVayu" در یک رکورد 36 روز برای COVID-19 بيمار

میسور/Mysuru: CSIR – ملی هوافضا آزمایشگاه (NAL), بنگلور تشکیل دهنده آزمایشگاه CSIRتوسعه داده است یک غیر تهاجمی

توسط PARINEWS در 23 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: CSIR – ملی هوافضا آزمایشگاه (NAL), بنگلور تشکیل دهنده آزمایشگاه CSIRتوسعه داده است یک غیر تهاجمی BiPAP ونتیلاتور "SwasthVayu" در زمان ثبت از 36 روز به درمان COVID-19 بيمار. BiPAP غیر تهاجمی ونتیلاتور یک میکروکنترلر بر اساس دقیق حلقه بسته کنترل تطبیقی سیستم با ساخته شده است در biocompatible "3D چاپ منیفولد و کوپلر" با فیلتر هپا (بسیار کارآمد ذرات فیلتر هوا).

این ویژگی های منحصر به فرد برای کمک به کاهش ترس از گسترش ویروس. آن را دارای ویژگی های مانند خود به خود CPAP به پایان رسیده خودکار BIPAP حالت با ارائه به اتصال اکسیژن و متمرکز کننده یا واحد غنی سازی خارجی. سیستم گواهی شده برای ایمنی و عملکرد NABL معتبر سازمان. سیستم دستخوش دقیق پزشکی, تست و بتا بالینی در NAL مرکز بهداشت.

عمده مزیت این دستگاه این است که ساده برای استفاده و بدون هر گونه تخصصی پرستاری و مقرون به صرفه و جمع و جور و پیکربندی با اکثریت بومی قطعات. این است ایده آل برای درمان COVID -19 بیماران در بخش های موقت و بیمارستان و درمانگاه و خانه در زمان هند COVID-19 سناریو.

CSIR-NAL در روند مصرف آن را به جلو با مقامات نظارتی برای تصویب و انتظار می رود به زودی. CSIR-NAL در حال حاضر به آغاز گفت و گو با عمده عمومی/خصوصی صنایع به عنوان یک شریک برای تولید انبوه است.

DG از CSIR دکتر Shekhar C. Mande است قدردانی CSIR-NAL تیم که فعال است یک spin-off تکنولوژی بر اساس تخصص خود در هوافضا طراحی دامنه. او همچنین به یاد می آورد سهم CSIR-NAL در پرواز بومی توسعه یافته Hansa-3, on May 11 در سال 1998 است که یکی از دستاوردهای آن نیز در جشن ملی فناوری روز (11 مه).

مدیر CSIR-NAL, Jitendra J. Jadhav اظهار داشت که بر اساس تجربه جهانی و ورودی خاص از pulmonologists در هند و خارج از کشور CSIR-NAL توسعه BIPAP غیر تهاجمی ونتیلاتور با خارجی متصل اکسیژن متمرکز خواهد بود که ایده آل برای درمان متوسط یا اواسط مرحله شدید COVID-19 بيمار که نه نیاز به لولهگذاری و تهاجمی تهویه.

موفقیت نقطه اوج تلاش های تیم تکنوکرات و پزشکان تحت رهبری دکتر C. M. آناندا, سر, الکترونیک, بخش, Dr. D. Amarnarayan, افسر ارشد پزشکی NAL دکتر Viren Sardana تنفسی, فیزیولوژیست, CSIR-IGIB و تیم از دانشمندان در NAL که مشغول به کار خستگی ناپذیر در طول COVID-19 محدودیت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن