مراقب باشید! شما عکس گرفته شود در حالی که نقض قوانین ترافیک

Devaraja ترافیک پلیس شروع 'عکس کلیک کردن بر روی درایو'پلیس ترافیک که بر بالاترین تعداد عکس ها به اهدا جوایز می

توسط PARINEWS در 16 تیر 1399
  • Devaraja ترافیک پلیس شروع 'عکس کلیک کردن بر روی درایو'
  • پلیس ترافیک که بر بالاترین تعداد عکس ها به اهدا جوایز

میسور/Mysuru: کسانی که غرقه شدن در ترافیک نقض قوانین مانند پریدن سیگنال های سه گانه و معیوب صفحات ثبت نام در میان دیگر موارد نقض و تفکر است که آنها دور می توانید بدون اینکه متوجه در حال حاضر باید دو بار فکر می کنم به عنوان پلیس راهنمایی و رانندگی پرسنل خواهد بود با کلیک کردن بر روی عکس ها از جمله ترافیک نقض قوانین توسط سیار رانندگان و آپلود همان به اداره پلیس سرور.

Devaraja پلیس راهنمایی و رانندگی را آغاز کرده اند که این درایو از هفته گذشته و اعلامیه های در حال خدمت به سیار رانندگان.

بسیاری از مناطق در قلب شهرستان از جمله K. R. دایره که در آن تراکم ترافیک تر است, تحت Devaraja پلیس راهنمایی و رانندگی. ترافیک نقض قوانین نیز بیشتر در این بخش از شهر و در نتیجه حوادث و گاهی اوقات کشنده است. از این رو پلیس راهنمایی و رانندگی در حال حاضر با استفاده از گوشی های هوشمند را کلیک کنید عکس از نقض ترافیک و آپلود همان به اداره پلیس سرور.

همچنین برای تشویق پلیس در ترافیک وظیفه برای انجام این عکس کلیک کردن بر روی درایو به طور موثر Devaraja بازرس Muniyappa آمده است به جلو به جوایز جایزه هفتگی یک بار به پلیس پاسبان که بر بالاترین تعداد نقض ترافیک عکس در این هفته خاص. هفته گذشته ترافیک پاسبان Vidyasagar زده بود بیش از 150 نقض ترافیک عکس در K. R. دایره و بازرس Muniyappa تحویل جایزه است که به معنای برای کلیک کردن بیشترین تعداد عکس در ایستگاه پلیس در روز گذشته است. همچنین جوایز داده شد به پلیس ترافیک Chatrapati و Gurumallappa کارآمد خود را کار می کنند.

بازرس Muniyappa زبان به ستاره میسور گفت که یکی کوچک و ترافیک قانون تخلف در یک محل که در آن تراکم ترافیک بالا است که منجر به حوادث مربوط به گناه رانندگان و اضافه شده است که تعداد بیشتری از حوادث را با توجه به سیگنال پریدن. برای کنترل تخلفات پلیس راهنمایی و رانندگی پرسنل در حال حاضر اجازه داده می شود به استفاده از خود گوشی های تلفن همراه را کلیک کنید عکس از نقض ترافیک بازرس اضافه شده است.

همانطور که در حال حاضر هر یک از پرسنل پلیس راهنمایی و رانندگی است که با کلیک کردن 10 تا 15 عکس در هر روز بازرس Muniyappa گفت و افزود که پلیس راهنمایی و رانندگی پرسنل که کلیک بالاترین عکس اهدا خواهد شد یک بار در هفته.

هنگامی که قوانین راهنمایی و رانندگی تخطی عکس های آپلود شده به پلیس کنترل اتاق سرور در شهرستان کمیسر پلیس را متوجه خواهد شد به آدرس متخلفان درخواست آنها را به پرداخت جریمه برای ارتکاب نقض ترافیک Muniyappa گفت.

او در ادامه گفت که پس از تکمیل مستند دیروز کل حوزه قضایی آمده بود متوقف و افزود که به جز وسایل نقلیه از وزارت بهداشت و درمان و وسایل نقلیه حامل کالاهای ضروری مردم در آنجا ماند در داخل و گسترش همکاری خود را به عنوان ترس از ابتلا COVID-19 فرا گرفته و آنها را.

این شهرستان می تواند ساخته شده COVID-رایگان تنها با همکاری مردم او اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن