مدارس آماده به دانشجو میپذیرند اما ولرم پاسخ از پدر و مادر

میسور/Mysuru: اگر چه مدارس در Mysuru منطقه هستند و همه مجموعه ای برای شروع یک دوره جدید پذیرش فرایند در مدارس

توسط PARINEWS در 25 خرداد 1399

میسور/Mysuru: اگر چه مدارس در Mysuru منطقه هستند و همه مجموعه ای برای شروع یک دوره جدید پذیرش فرایند در مدارس است که هنوز هم در سرعت یک حلزون.

حتی به عنوان دولت است و در عین حال به روشنی تصمیم گیری در مورد کی و چگونه به دوباره باز کردن موسسات آموزشی ابتدایی مدارس متوسط و بالا در منطقه آغاز شده پذیرش دانشجو اما شده است وجود دارد ولرم پاسخ از پدر و مادر است.

همانطور که در حال حاضر وزیر آموزش اولیه و ثانویه پس از جلسه آموزشی کارشناسان بهداشت روان حرفه ای نمایندگان موسسات خصوصی و سایر ذینفعان را ممنوع کرده است, مدارس, از برگزاری کلاس های آنلاین برای دانش آموزان بین پایین مهد کودک (LKG) و کلاس پنجم.

وزیر نیز با توجه به آموزش روشن به مدارس خصوصی به افزایش هزینه ها در این سال با توجه به وضعیت اقتصادی بحرانی با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. اما به نظر نمی رسد به هر گونه دستورالعمل های مربوط به فرآیند پذیرش در مدارس خصوصی و از این رو بسیاری از مدارس خصوصی خود را باز کرده اند محل دفتر و مشتاقانه در انتظار پدر و مادر خود را به اعتراف به بخش.

پس آرامش مستند بسیاری از موسسات کسب و کار از جمله هتل ها, رستوران ها و مراکز باید عملیاتی شده است و در حال لنگش بازگشت به حالت عادی. اگر وجود دارد هیچ دانشجویان و یا حداقل تعدادی از دانش آموزان در کلاس درس است, میلیون دلار, سوال, فراموش نشدنی دولت مدرسه.

فرآیند پذیرش را تکمیل توسط این زمان. اما در این سال مدارس را نمی بازگشایی با توجه به این بیماری همه گیر. دولت اتحاد صادر نشده هر دستورالعمل های مربوط به فرآیند پذیرش. از این رو والدین می توانند اعتراف فرزندان خود را به مدرسه خود را انتخاب. فرآیند پذیرش در حال انجام با توجه به قوانین و مقررات توسط دولت. – R. Raghu Kautilya Vidyalaya

از سوی دیگر پدر و مادر تحت یک تعهد به انجام همه آنها می توانند برای فرزندان خود در خانه. صحبت به 'ستاره میسور,' Shakuntala و گوپال رائو گفت: "همیشه از مستند آمد به اثر که در حدود دو و نیم ماه بچه های ما در خانه ماندن. یک یا روز دیگر ما باید اعتراف آنها به مدارس, اما سوال این است و مدت زمانی که آنها در حال رفتن به ماندن در خانه. به عنوان هر دو ما در حال کار نگه داشتن آنها را در خانه برای ماه ها با هم می تواند یک ایده خوب است. از این رو ما تصمیم گرفته اند برای به دست آوردن آنها بستری شده در نزدیکی یک مدرسه است."

در حالی که هر دو دولتی و خصوصی مدارس در حال انتظار مشتاقانه به اعتراف دانش آموزان, بسیاری از والدین هنوز تصمیم در مورد پذیرش. بسیاری از مدرسه مدیریت مصرف همه لازم است اقدامات پیشگیرانه از جمله حرارتی غربالگری هر دو کودک و پدر و مادر خود را در نزدیکی ورودی sanitising دست خود و ترغیب آنها به پوشیدن ماسک و حفظ اجتماعی فاصله.

"دولت و کمک-مدارس خصوصی می تواند اعتراف دانش آموزان از تاریخ 8 ژوئن. شده است وجود دارد هیچ روشنی دستورالعمل های صادر شده برای مؤسسات خصوصی آموزشی در این زمینه است. دولت هیچ اعتراضی به پذیرش روند اما وزیر مشاور و کارشناسان و همچنین به عنوان پدر و مادر و نمایندگان موسسات خصوصی و سایر ذینفعان و خواهد آمد که با یک راه حل در آینده بسیار نزدیک." – Panduranga, DDPI, Mysuru

قبلا پدر و مادر مشتاق بودند به اعتراف بخش خود را به مدارس معتبر. به منظور گرفتن پذیرش در یک مدرسه معتبر برخی از آنها در تلاش بودند برای تهیه توصیه نامه از نمایندگان و دیگر bigwigs. اما در این سال شده است وجود دارد ولرم پاسخ از پدر و مادر به لطف Coronavirus ترس و مستند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن