آبشار بهاراشوکی از امروز

برای گردشگران باز می شود Kollegal : به دنبال Chamarajanagar معاون کمیسر دکتر M.R. راوی اجازه ورود گردشگران به

توسط PARINEWS در 25 مرداد 1399
برای گردشگران باز می شود

Kollegal : به دنبال Chamarajanagar معاون کمیسر دکتر M.R. راوی اجازه ورود گردشگران به آبشار معروف بهاراشوکی در Kollegaltaluk در امتداد مرز Chamarajanagar - مندیا، نقطه توریستی محبوب دوباره برای عموم از امروز باز شده است.

آبشارها نزدیک به پنج ماه بود که به دلیل شیوع همه گیر مرگبار COVID-19 برای گردشگران بسته شده بود. اما به دلیل آرامش های قفل شده و تصمیم دولت برای باز کردن تدریجی بخش گردشگری، چمراجاناگر دی سی چند روز پیش دستوری صادر کرد که اجازه بازگشایی آبشار را داد که اکنون به لطف بارش های ناشگرو و رها سازی آب از سدها، اکنون در شکوه کامل به سر می بره.

آبشار، که در حال حاضر دادن چشم با شکوه به دلیل آب های آبشاری، باز خواهد شد برای بازدید کنندگان از 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در تمام روز. با این حال، گردشگران باید مقررات COVID-19 مانند پوشیدن ماسک صورت، استفاده از بهداشتی دست، نگهداری از دور فیزیکی و تحت غربالگری حرارتی حفظ.

ورود گردشگران تنها از فاصله امن از آبشار به عنوان یک اقدام امنیتی و ایمنی مجاز بوده است. CCTVs در نقاط وانتاژ در ورودی آبشار نصب شده است. همچنین مصرف محصولات دخانیات مانند سیگار، بدیس، پاآن، گوتکا و غیره و الکل ممنوع شده است. همچنین بازدیدکنندگان در برابر سیگار کشیدن و تف کردن احتیاط می شوند.

در کنار آن، کودکان زیر ده سال، زنان باردار و افراد مسن بالای ۶۵ سال اجازه ورود نیافته اند. به بازدیدکنندگان توصیه می شود که در صورت برخورد با افراد، حرکات یا اشیاء مشکوک، به دفتر معاون کمیسر (۲۲۳۱۶۰-۰۸۲۲۶) اطلاع دهند یا با خط تلفن کمکی شماره ۱۰۷۷ تماس بگیرند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب