بزرگ گربه خال خال رومینگ داخل قهوه و مستغلات در جنوب Kodagu

Ponnampet: گریزان ببر که ترساندن برخی از روستاها در جنوب Kodagu کشف شد داخل یک قهوه و مستغلات در نزدیکی Balele

توسط PARINEWS در 15 اردیبهشت 1399

Ponnampet: گریزان ببر که ترساندن برخی از روستاها در جنوب Kodagu کشف شد داخل یک قهوه و مستغلات در نزدیکی Balele شب گذشته. گربه سانان بود اندیش در نزدیکی املاک و Podamada Ashok Chengappa در Rajapura ایجاد کرد. عکس ها و فیلم به طور کامل رشد کرده و بزرگ گربه ویروسی رفته است.

این ویدئو نشان می دهد که دو نفر در یک خودرو در داخل و مستغلات لکه بینی گربه سانان. گربه بزرگ کشف شد راه رفتن در داخل و مستغلات و آن را تبدیل به نگاه سرنشینان خودرو است. از آن ناپدید شد به ضخامت بوته گياه قهوه به عنوان افرادی که در ماشین خیره شد و در همان زمان هیجان زده به نقطه گربه سانان.

کشاورزان و تولید کنندگان قهوه از Kodagu در حال گذراندن شب بی خوابی به عنوان حیوانات وحشی در ادامه به ورود انسان زیستگاه و شهرکهای نزدیک جنگل حاشیه. حیوانات از جمله ببر و پلنگ را پناهگاه در داخل قهوه املاک در جستجوی راحتی-در دسترس طعمه --عمدتا گاو سر -- در میان شاخ و برگ سرسبز.

ترس گریبانگیر ساکنان روستاهای واقع در حاشیه جنگل پس از گاو سر کشته شده توسط ببر در Virajpet Taluk. روستاهای در حاشیه Brahmagiri پناهگاه حیات وحش و Nagarahole پارک ملی مانند Birunani, Beeruga, Ponnampet, Hudikeri, Harihara, Haisudlur, Bellur, Nalkeri, Kumatoor, Balele, Kottageri, Nittur, Karmad, Nallur, Mayamudi, Dhanugala, Siddapura, Valnoor و دیگر مناطق متاثر شده اند و گاو قتل گزارش شده است.

پس از گذشته سه تا چهار ماه بیش از 75 گاو سر کشته شده اند و ساکنان را بهبود نیم خورده لاشه در زمینه های خود را و قهوه املاک و یا در نزدیکی گاو میریزد. وجود موارد ببر ورود گاو میریزد از طریق باز کردن در بالای ریختن دیوار و کشتار دام است.

ساکنان پیدا کرده اند و بسیاری از دام ها با گلوی خود را تا حدودی گزیده گربه های بزرگ. از ترس از حضور انسان در مجاورت ببر رها شده گاو سر پس از سنجاق آنها را به زمین.

هر چند دوربین تله های تعیین شده توسط وزارت جنگل و دوربین های مدار بسته نصب شده در خارج از خانه ترکیبات دستگیر کرده اند تصاویری از ببر جسارت در داخل زیستگاه انسانی در جستجوی غذا به جنگل بخش است و نه در عمل رؤیت و قطع تماشاگر نیستیم ،

پس از پرداخت ناچیز غرامت از Rs. 10,000 — در حالی که هزینه های واقعی از یک گاو محدوده از Rs. 40.000 تومان. 50,000 – گروه مقامات نشستن آرام و محرمانه ساکنان. اگر وجود داشته اند که بدون حمله به انسان, مردم از ترس به سرمایه گذاری در خارج از خانه های خود را در حالی که املاک و کارگران حاضر به آمدن به کار برای ترس از گربه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن