دوچرخه می تواند ابزاری برای اعتراض و خشونت پلیس

آن را اغلب فروتن دوچرخه می یابد خود را در مرکز ملی تحول. تصاویری از افسران پلیس با استفاده از د

توسط PARINEWS در 23 خرداد 1399
Florida protests George Floyd killing

آن را اغلب فروتن دوچرخه می یابد خود را در مرکز ملی تحول.

تصاویری از افسران پلیس با استفاده از دوچرخه به آزار و اذیت مردم مسالمت آمیز نشان دادن کشتار غیر مسلح سیاه مردم در طول این هفته علاوه بر پلیس با خشونت تصرف و مصادره معترضان دوچرخه را وادار غیر منتظره ای قوی پاسخ از جامعه دوچرخه سواری. یک دوچرخه شرکت حتی تا آنجا پیش رفت به قطع روابط با ادارات پلیس.

BikeCo رسمی توزیع فوجی دوچرخه در آمریکای شمالی اعلام کرد که تعلیق فروش آن دوچرخه به ادارات پلیس پس از مشاهده فیلم ها از NYPD ماموران با استفاده از فوجی-مارک دوچرخه کوهستان به تهدید و کررل معترضان. "ما شاهد موارد در هفته گذشته که در آن پلیس باید با استفاده از دوچرخه در تاکتیک های خشونت آمیز که ما را ندارد و یا طراحی دوچرخه برای" شرکت در بیانیه ای گفت.

"به شنیدن این که مواردی وجود دارد که در آن دوچرخه استفاده شده است به عنوان یک سلاح در برابر کسانی که آسیب پذیر هستند کسانی که صحبت کردن در برابر ظالمان درمان مردم رنگ و کسانی که ایستاده در کنار آنها دفاع تغییر کرده است عمیقا ناراحت جامعه ما شرکت ما و قلب فوجی با نام تجاری" شرکت ادامه داد.

یک نماینده از این شرکت گفت: دوچرخه خرده فروش و اخبار صنعت آن آغاز شده است بحث و گفتگو با ادارات پلیس و با پلیس بین المللی دوچرخه سواری در کوهستان, انجمن فراهم می کند که دوچرخه آموزش افسران پلیس.

News - George Floyd Memorial Service - New York City

دیگر دوچرخه شرکت منتشر شد بیانیه در حمایت از اعتراضات اما متوقف کوتاه از رد فروش به ادارات پلیس. اما یک شرکت به نظر می رسید به دعوت و حتی بیشتر جنجال بر اساس آن پاسخ.

سفر مدیر عامل John Burke ارسال شده توسط بنیادی-سیم پیچ بیانیه ای در وب سایت شرکت خود در هفته گذشته ترسیم یک سری از پیشنهادات او معتقد است که کمک خواهد کرد که بهبود مشکل خشونت پلیس و نژادپرستی ساخته شده اما هیچ اشاره ای از تصاویر از پلیس دارای حق اعمال بازحمت حرکت کردن دوچرخه برای ارعاب معترضان.

سپس در شنبه برک در دفاع از نقش بازحمت حرکت کردن دوچرخه بازی در "جامعه مبتنی بر اجرای قانون برنامه است." او همچنین تقبیح "هر گونه اقدام غیر قانونی توسط هر شهروند از جمله پلیس است." یک سخنگوی بازحمت حرکت کردن اشاره می کند که شرکت نمی کند هر گونه قرارداد با ادارات پلیس و دوچرخه به فروش می رسد از طریق محلی دوچرخه مغازه ها بر اساس نیازهای ادارات پلیس.

برای مطمئن شود, فوجی پلیس دوچرخه نیز به فروش می رسد از طریق مغازه ها دوچرخه. BikeCo گفت که خود نمایندگی که شده اند در تماس با پشتیبانی در تصمیم گیری برای شروع یک گفت و گو با ادارات پلیس. BikeCo است که مقر آن در غرب فیلادلفیا ،

"این یک وضعیت ظریف" یک BikeCo نماینده دوچرخه خرده فروش. "ما نمایندگی مجاز و فروش که مغازه ها را غارت کردند. ما همچنین کارکنان سابق افسران پلیس یا که اعضای خانواده است که افسران پلیس. ما فقط گفت: "بیایید توقف و صحبت کنید.'"

پس از چند روز از نصب و انتقاد در رسانه های اجتماعی, سفر منتشر شد بیانیه دیگری که به دنبال بیشتر فاصله شرکت از اقدام پلیس.

"ما به تازگی دیده می شود, عکس و ویدئو از بازحمت حرکت کردن دوچرخه استفاده شده توسط پلیس در راه است که شنیع و بسیار متفاوت از خود در نظر گرفته شده استفاده کنید" این شرکت اعلام کرد. "برای بیش از 25 سال ما دیده می شود پلیس با دوچرخه های خود را از موبایل و دفاتر روابط ساختمان در محله آنها خدمت می کنند. از دو هفته گذشته تبدیل شده و از نظر پلیس دوچرخه از یک جامعه و دارایی به یک مسئولیت. یک نتیجه مثبت از تظاهرات اخیر این است که ما در حال شروع به دیدن پلیس واقعی اصلاحات بودن مورد بحث در محلی و در سطح ملی است. اعتقاد ما بر این دوچرخه می تواند نقش مثبت توسط ادامه به ماموران از ماشین ها و کامیون زرهی و به جامعه که در آن اعتماد ساخته می شود."

اما بازحمت حرکت کردن اظهارات هنوز به اندازه کافی نیست برای برخی از دوچرخه سواری طرفداران. "[J]oin من در یادآوری @JBTrek08 که پلیس در حال استفاده از دوچرخه به عنوان سلاح علیه معترضان و او باید توقف فروش دوچرخه به پلیس" حمل و نقل جایگزین سردبیر ارشد جسی خواننده توییتی.

یک دادخواست در Change.org دعوت از دوچرخه شرکت های محروم از ادارات پلیس به دست آورده است نزدیک به 6000 امضا از ژوئن 11th. "اگر چه بازحمت حرکت کردن دوچرخه شده اند قابل رویت ترین در پلیس دوچرخه خشونت ما می دانیم که صنعت دوچرخه در کل همدستی در این سیستم نژادپرستانه پلیس," طومار می خواند.

یک سخنگوی تخصصی گفت: آن را ندارد قرارداد با ادارات پلیس اما که برخی از پلیس ممکن است خریداری تخصصی را به دوچرخه خود را.

این واقعیت است که بزرگ علامت های تجاری مانند فوجی و بازحمت حرکت کردن احساس مجبور به پاسخ صحبت می کند به سرعت در حال تغییر چشم انداز در اطراف سوء استفاده پلیس و نژادپرستی نظاممند. آن را نیز نشان دهنده تغییرات بزرگ در جهان دوچرخه. دوچرخه شرکت ها — هر دو سنتی و برق دیده می شود بزرگ خوشه تقاضا در جهان گریبانگیر توسط COVID-19. شهرستانها در حال تبدیل خود را streetscapes بهتر به جای افزایش تعداد ساکنان انتخاب به اطراف بر روی دو چرخ.

TOPSHOT-US-POLITICS-RACE-UNREST

"ما باید برای خلاص شدن از این مفهوم است که دوچرخه ذاتا خوب یا بد" گفت: Shabazz استوارت مدیر عامل شرکت Oonee یک پارکینگ دوچرخه راه اندازی مستقر در بروکلین. "آنها سازگار با محیط زیست آنها کارآمد هستند و آنها یک راه بیشتر پایدار به سفر در اطراف شهرهای اما این بدان معنا نیست که فرد سفر در وسیله نقلیه که قابل ستایش است, خوب یا ستوده است."

استوارت اشاره کرد که بر خلاف دوچرخه تولید کنندگان ماشین شرکت نمی علنا محکوم به استفاده از محصولات خود توسط پلیس به رم معترضان. در واقع, آن را پذیرفته و عمل در صنعت خودرو به منظور توسعه و بازار برخی خودروهای پلیس موبایل. برخی از دوچرخه سازندگان سعی کرده اند این عنوان یعنی سیاتل بر اساس آتشفشانی دوچرخه که اسکناس محصولات خود را به عنوان "سخت ترین گشت دوچرخه بر روی زمین!" (یک سخنگوی آتشفشانی نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر.)

اما واقعیت این است که پلیس با استفاده از دوچرخه خود را در راه های خشونت آمیز نباید کاستن از اهمیت دوچرخه سواری به عنوان یک حالت از حمل و نقل و یا از شدت خشونت پلیس استوارت گفت. "من یک پسر سیاه و سفید از بروکلین" او گفت:. "پس راه من آن نگاه cop خواهد شد ضرب و شتم شما را اگر آنها بر روی یک دوچرخه و یا روروک مخصوص بچه ها, اگر آنها در حال راه رفتن و یا در یک ماشین. آنها هنوز هم همان پلیس است."

جان ارکوت رئیس ارتباطات در حمایت از گروه دوچرخه نیویورک اشاره کرد که در طول جنگ جهانی دوم آلمانی ها و ژاپنی ارتش بود و کل واحد از سربازان بر روی دوچرخه. "این فوق العاده کارآمد تکنولوژی واقعا خوب است برای حرکت مردم در اطراف شهرها. آب و هوا و دوستانه فضا کارآمد" ارکوت گفت. "همیشه وجود دارد متفاوت با استفاده از این فن آوری است."

دوچرخه پلیس تبدیل شده اند آشنا وسایل از نیروهای پلیس بیش از چند دهه گذشته. (اینترنت تا به حال خود را خنده دلچسب خاص در این تیم از دوچرخه پلیس از میامی به عنوان آنها فیلم برداری لغزیدن به بی دست و پا جلوگیری و به دنبال بسیار بسیار شبیه به یک بسته از کوتاه قدی '80s, فیلم خائنانی.)

بسیار بیشتر از سناریوی مشترک توسط پلیس هدف قرار دادن دوچرخه سواران برای فروش بلیط دستگیری و یا خشونت. در ژوئن 5, اخبار روزانه خبرنگار Catherina Gioino توییتی که پلیس بودند که به "تمرکز بر روی و دوچرخه سواران" که منجر به دستگیری چهار معترضان و مصادره دوچرخه خود را. Newsday's متی Chayes گفت: در یک صدای جیر جیر که دوچرخه سواری پس از منع رفت و آمد را در یک "به صورت خودکار یقه." سیتی دوچرخه شهر محبوب دوچرخه-به اشتراک گذاری سیستم دستور داده شد به تعطیل در 6PM کامل دو ساعت قبل از شروع سراسر شهر بود حکومت نظامی.

پلیس به خصوص NYPD سابقه ای طولانی از خصومت نسبت به دوچرخه سواران. برای سال های پلیس استفاده کرده اند مشکوک گاهی اوقات خشونت تاکتیک برای رفت و برگشت تا شرکت کنندگان در جرم بحرانی یک گروه که سواری در اطراف شهر در حمایت از دوچرخه سواری ،

در شهر نیویورک یک گروه به شدت زره پوش دوچرخه-دارای حق اعمال افسران پلیس با پوشیدن لباس های آنها لقب "لاک پشت لباس" پدید آمده و در طول اعتراض. می توان آن را دلسرد به خصوص برای افرادی که با تکیه بر دوچرخه خود را به اطراف و مشاهده دو چرخ velocipede به عنوان یک به طور فزاینده مهم وزنه تعادل برای تسلط در شهرستانها برای دیدن پلیس در لباس سلطنتی Stormtroopers brandishing دوچرخه خود را مانند ضرب و جرح قوچ.

دوچرخه هنوز هم می تواند نقش مهمی در دولت شهر رهنان گفت: با توجه اکثر مردم به جای دیدن ماموران پلیس با گشت زنی در پارک ها و پیاده میدان دوچرخه به جای CO2 خارج می گردند Suv ها. اما این نباید کاستن از این واقعیت است که دوچرخه اولین و مهمترین وسایل نقلیه برای تظاهرات. "افرادی که علاقه مند به تغییر اجتماعی تمایل به پذیرش این ایده از دوچرخه به عنوان شهر حمل و نقل" ارکوت گفت: "و بالعکس."

استوارت موافق است. در هفته های اخیر, دوچرخه سواران کمک کرده اند تغییر مسیر ترافیک بنابراین مردم می توانند مارس در خیابان ها و سازماندهی توده سواری در همبستگی با موضوع زندگی, او گفت:.

"شما به این اعتراضات" او افزود: "و شما به معنای واقعی کلمه دیدن انبوهی از دوچرخه در همه جا."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن