بیل گیتس می گوید COVID-19 مخدر باید بروید که در آن مورد نیاز نیست فقط "بالاترین پیشنهاد'

بیل گیتس بنیانگذار شرکت مایکروسافت گفت: مواد مخدر و آینده واکسن برای درمان COVID-19 باید به جایی که آنها بیشتر

توسط PARINEWS در 21 تیر 1399

بیل گیتس بنیانگذار شرکت مایکروسافت گفت: مواد مخدر و آینده واکسن برای درمان COVID-19 باید به جایی که آنها بیشتر مورد نیاز نیست و فقط به "بالاترین پیشنهاد" رویترز گزارش داد.

"اگر ما فقط اجازه دهید مواد مخدر و واکسن رفتن به بالاترین پیشنهاد به جای به مردم و مکان هایی که آنها بیشتر مورد نیاز ما دیگر بیشتر ناعادلانه مرگبارتر همه گیر گیتز گفت:" (از راه دور) در طول یک COVID-19 کنفرانس. "ما نیاز به رهبران به این سخت گیری در مورد توزیع مبتنی بر سهام نه فقط در بازار محور عوامل است."

سازمان بهداشت جهانی گفت: جولای 6th وجود دارد 21 نامزد واکسن در آزمایشات بالینی در حال آزمایش بر روی داوطلبان انسانی. کارشناسان بهداشت عمومی هشدار داده اند در برابر "واکسن ناسیونالیسم" —که در آن کشورها رقابت در برابر یکدیگر برای به دست آوردن یک پتانسیل واکسن اول— که آنها پیش بینی شده خواهد بود و عواقب وخیمی را برای بهداشت عمومی و اقتصاد جهانی است.

بنیاد بیل و ملیندا گیتس متعهد شده است در مجموع 250 میلیون دلار نسبت به COVID-19 پژوهش "برای حمایت از توسعه تشخیص درمان و واکسن و... و کمک به کاهش اجتماعی و اقتصادی اثرات ویروس."

دروازه پایین پا به عنوان مدیر عامل مایکروسافت در سال 2000 و در سمت چپ تمام وقت خود را در نقش مایکروسافت در سال 2008 به تمرکز بر روی پایه و اساس کار است. در سال 2015 هشدار داد در TED Talk که جهان به صورت جهانی و همه گیر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن