تولد در اسکله: 30 نوزادان متولد شده در هیئت مدیره Shramik قطار ویژه در مه-2020

'مستند Yadav', 'تاج Kumari' برخی از اسامی با توجه به جدید-پایانه دهلی نو: یک خبر خوب از Shramik ویژه و یا قطار

توسط PARINEWS در 6 خرداد 1399

'مستند Yadav', 'تاج Kumari' برخی از اسامی با توجه به جدید-پایانه

دهلی نو: یک خبر خوب از Shramik ویژه و یا قطار از ثروت به عنوان بیش از 30 نوزادان متولد شده در هیئت مدیره پس از آغاز ماه مه ارائه برخی از کارگران مهاجر یک اثر خفیفی از رنگ از شادی در میان همه شانس آنها روبرو هستند در تلاش برای رسیدن به خانه در طول مستند 4.0.

بود آن 23 ساله Sangeeta یا 27 ساله Madhu بودند که رشته با توجه به مستند اغلب بدون آب و غذا و یا هر گونه منابع که بارداری خواسته برای تقریبا دو ماه شبانه روزی مهاجر قطار ویژه یک آه امداد.

دوشنبه گذشته نه ماه باردار Sangeeta سوار یک Shramik قطار ویژه از بنگلور به زادگاه او در اوتار پرادش. در هیئت مدیره او به هنگام تولد به یک پسر بچه سالم با کمک او همکاری مسافران است.

به زودی پس از او با ارائه دارو و هنگامی که او رسیده یک تیم از پزشکان منتظر بود برای او با تجهیزات لازم. این بنگلور پلیس حتی یک عکس از کودک به آنها فرستاده شده توسط زن و شوهر است.

روز جمعه 27 ساله Madhu Kumari تحویل یک نوزاد در طول سفر خود در خانه به, Uttar Pradesh. هنگامی که او رفت و به کار در کارکنان راه آهن در حال حاضر در قطار مطلع حفاظت راه آهن نیروی (RPF).

نوزاد متولد شد قبل از قطار رسیده جانسی. زن دریافت مراقبت های پزشکی در ایستگاه. "ما کاملا آگاه است که کارکنان ما در زمان نیاز به عمل به عنوان وضعیت و مطالبات آنها را تا" راه آهن سخنگوی R. D. Bajpai گفت. "ما مفتخریم به می گویند که همه نوزادان متولد شده در این قطار سالم هستند و مادران خود هستند و به خوبی انجام می دهند. ما بسیار خوشحال است که ما می تواند به آنها کمک کند."

اما شاید اولین نوزاد به تحویل داده می شود در هیئت مدیره این قطار بود Mamta Yadav کودک که به دنیا آمد و در مارس 8, در حالی که مادر او رفت و آمد به بیهار از گجرات به تنهایی. مقامات می گویند قطار به سمت چپ جمنگر ایستگاه راه آهن در 8 ساعت. Mamta, 35, شروع به تجربه درد زایمان حدود نیمه شب. او محفظه تبدیل شد به یک کار اتاق از انواع با دیگر مسافران در حال حرکت است.

یک تیم از پزشکان و کارکنان راه آهن تحت نظارت Mamta Yadav بیماری به او تحویل یک نوزاد سالم دختر که او co-مسافران فورا تعمید "تاج Kumari", مقامات گفت. "ما به خوبی روغن سیستم برای مقابله با شرایط اضطراری پزشکی" Bajpai گفت.

هر زمان که یک مسافر نیاز به کمک در هیئت مدیره کارکنان هشدار ایستگاه که در آن کمک های پزشکی در دسترس است و پزشکان که در راه آهن مستعمرات در اطراف ایستگاه همیشه وجود دارد برای مقابله با هر گونه شرایط اضطراری با توجه به راه آهن سخنگو. در مارس 13, Pinky Yadav, است که در دهه بیست سالگی به هنگام تولد به یک پسر بچه در هیئت مدیره Ahmedbad-فیض آباد Shramik قطار ویژه با کمک نیازها پرسنل.

او توجه پزشکی در کنپور ایستگاه در اوتار پرادش اما تا به حال به تغییر را به یک منطقه بیمارستان برای درمان است. بیست و سه ساله Ishwari Devi به هنگام تولد به یک پسر بچه در هیئت مدیره Habibganj-بیلسپور مهاجر قطار ویژه یکشنبه گذشته با کمک آموزش کارکنان و زنان دیگر مسافران.

این راه آهن نه تنها ارائه شده که لازم است داروهای بلکه مرتب برای ورود او به Chhattisgarh موسسه علوم پزشکی و زمانی که او نیاز به مراقبت بیشتر.

ملی حمل و نقل به اجرا در سراسر 2,800 Shramik قطار ویژه تا کنون و این تولد است که تقریبا همیشه منجر به بسیاری از جنون فعالیت ها خوش آمدید رهایی از زندگی روزمره chugging قطار. در حالی که این کودکان متولد می شوند احاطه شده توسط غریبه ها خود را برای اولین بار گریه شنیده می شود توسط هزاران نفر در هیئت مدیره. یک کودک متولد شده در روز یکشنبه در هیئت مدیره یک قطار ویژه برای اوتار پرادش بود به نام "مستند Yadav."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن