سیاه اثرگذارندهها در حال underpaid و جدید Instagram حساب است که اثبات آن

Mikai McDermott برای اولین بار متوجه شدم که چگونه underpaid او در حالی که در اولین عکس. McDermott

توسط PARINEWS در 24 تیر 1399

Mikai McDermott برای اولین بار متوجه شدم که چگونه underpaid او در حالی که در اولین عکس. McDermott و سپس یک جوان 19 ساله تاثیر گذار و تنها سیاه و سفید مدل در مجموعه خواسته £100 روز نمی دانستند که او چه باید درخواست شده است. در طول یک استراحت او تبدیل به یک مدل سفید و پرسید: چقدر او ساخت. پاسخ شوکه شده ، زن گفت که او ساخت 1000 پوند در مجموع برای روز 10 بار بیشتر است.

"من به او نگاه کردم و گفتم این دختر نمی داند که من اینجا هستم برای 100 دوام پوند" او به من می گوید. که حتی بدترین بخشی از ساقه. McDermott می گوید: متخصص مد مو نمی دانید که چگونه به سبک خود را پسوند; آرایش نیست در سایه او; و در نهایت نام تجاری در زمان چهار ماه به او روشن فاکتور.

"این یک روز تمام microaggressions بنابراین در پایان وقتی که من خواسته بود [مدل چقدر او ساخته شده] من فقط بیش از آن و من می خواستم به ترک" او می گوید. "در حال حاضر من به عقب نگاه در آن به عنوان یک تجربه یادگیری است."

McDermott یکی از بسیاری از تاثیرگذاران رنگ که شروع به صحبت کردن در مورد پرداخت تفاوت در این صنعت است. تاثیر گذار صنعت به خود می بالد در آن روحیه کارآفرینی و تمرکز بر افراد حساب و دیدگاه اما همان شایستگی اتحاد چپ اثرگذارندهها بدون یک شبکه به تماس برای منابع است. آنها بدون پرداخت استانداردهای مرجع هیچ اتحادیه برای رسیدن به و همکاران به چت با مورد انتظار چه چیزی را و چگونه به مذاکره کنند. در حال حاضر یک Instagram حساب به نام تاثیر گذار پرداخت شکاف است که در تلاش برای تغییر این واقعیت است که در حالی که همچنین افشای پرداخت تفاوت بین اثرگذارندهها از رنگ سفید و اثرگذارندهها.

تاثیر گذار پرداخت شکاف ایجاد شده توسط Adesuwa bizzy b یک زن که با این نسخهها کار در سازمان استعداد AGM و مدیریت اثرگذارندهها. از طریق حساب bizzy b می پرسد اثرگذارندهها به صورت ناشناس جزئیات گذشته خود را با نام تجاری کمپین های خود را به نامزدی رای دادن (چه درصدی از مردم در تعامل با محتوای آنها) چقدر آنها پرداخت می شود, آنچه که تا به حال انجام خود را نژاد و جایی که آنها بر اساس. Bizzy b شروع این حساب حدود یک ماه پیش و بیش از 30000 نفر در حال حاضر آن را دنبال کنید. او می گوید: او دریافت حداقل 100 DMs یک روز که منجر به چند "شب بی خوابی است."

"من فکر می کنم گاهی اوقات ما فراموش می کنیم که تاثیر گذار در فضا است که هنوز در مراحل ابتدایی خود را در مقایسه با اشکال مختلف شاید بازاریابی و یا هر آنچه در آن ممکن است" او می گوید. "بنابراین آن را بسیار غیر قابل تنظیم به میزان زیادی و چه قطعا آشکار از صفحه است که فقط دیدن چگونه بسیاری از تاثیرگذاران نیاز به کمک."

در برخی موارد اثرگذارندهها به اشتراک گذاشته اند موفقیت محافظه کاران با bizzy b. یکی از تاثیر گذار برای مثال گفت که او تنها ارائه $5,000 برای یوتیوب کمپین و قادر به مذاکره آن را به $10,000. اما بسیاری دیگر اشاره بدترین تجربه است که عمدتا شامل برندهای درخواست از آنها برای ارسال مطالب به صورت رایگان. یک پست در معرض استادانه درست شده قرارداد است که تعریف میشوند و محتوای یک گذار را باید در حالی که تنها پرداخت با یک جعبه شراب و پنیر. در زیر این پست یک زن می گوید او خود داستان در مورد یک رویداد شرکت درخواست که او صحبت می کنند در زنان در کسب و کار, رویداد, و سپس بعد از گفتن او می خواهم که به پرداخت به حضور و صحبت می کنند.

Bizzy b می گوید او حساب پس از کار با تاثیرگذاران برای چند سال و تحقق سیاه اثرگذارندهها تجربه پرداخت و دسترسی به فرصت ها نیست, برابر همتایان سفید. او همچنین می خواست برای کمک به هدایت مردم در بهترین شیوه ها و حتی برخی از اصول اولیه است.

"من فکر می کنم گاهی اوقات هنگامی که شما غافل از آنچه که مردم دیگر در حال کسب درآمد و یا چه پتانسیل فضایی خود را است, آن را بسیار آسان را برای شما به پایین مچاله و آن را بسیار آسان را برای شما به عدم اعتماد به نفس وقتی که می آید به مذاکره ارزش خود را," او می گوید. "و من واقعا می خواستم برای ایجاد جایی مردم قادر به فقط احساس اعتماد به نفس."

این صفحه در حال حاضر دارای بیش از 300 پست از تاثیرگذاران در سراسر جمعیتی و متخصص در حوزه های مختلف. Bizzy b را نگه می دارد تمام اطلاعات او را دریافت و در یک صفحه گسترده است و به امید آزادی infographics که شما را به این روند در اطراف پرداخت و حتی بیشتر آشکار است. در نهایت او می خواهد به شکستن آن را در صنایع بیش از حد, بنابراین مردم می دانید چه انتظار می رود بسته به تخصص خود و چه در شرکت ها و بخش های پرداخت بهترین. کلید را به حساب موفقیت این است که مردم در حفظ و نگه داشتن در حال شفاف است.

McDermott فرستاده شده او داستان خود را به حساب جزئیات یک حادثه که در آن یک زیبایی با نام تجاری خواسته برای چهار فیلم چهار, عکس, یوتیوب آموزش و Instagram آموزش برای تنها £300. او تا به حال 60,000 پیروان در زمان.

"این یک shitload کار" او به من می گوید و برای کوچک پرداخت.

در حالی که نوشته های تاثیر گذار در پرداخت شکاف روشن این صنعت تغییر نرخ ارزش نیز همراه از بخش نظرات که در آن دیگر تاثیرگذاران ارائه مشاوره و چشم انداز. در McDermott را در پست پاسخ مسهل: "EXCUSE ME????? 300 پوند برای همه است که کار می کند ؟ مردم را به پرداخت صورتحساب."

یکی دیگر از سیاه تاثیر گذار راشل Duah می گوید من حساب ساخته شده است که گفتگو در مورد پول آسان تر برای مردم به خصوص کسی که نمی باید تاثیر گذار با دوستان به مشورت. او می گوید: او برای اولین بار با نام تجاری معامله درگیر یک مد سریع شرکت ارسال کفش خود را به صورت رایگان و پس از آن انتظار او را به پست مورد آنها. او در واقع پرداخت می شود و او بخواهد در حال حاضر او مذاکره کرده بود. در آن زمان او فقط احساس خوش شانس به یک نام تجاری رسیدن به او حتی اگر او می داند که در حال حاضر که او باید برای شارژ خود را محتوا است. او می بیند دیگر افراد تاثیر گذار پرداخت شکاف ساخت که همان اشتباه است.

"یک چیز وجود دارد متوجه است که شما می توانید کسب درآمد اما پس از آن هیچ چیز دیگری متوجه می شوند که چقدر شما باید کسب درآمد از, و آن را سخت برای ارزیابی اگر شما نمی دانید که چه افراد دیگر در صنعت در حال انجام," او می گوید.

در حادثه ای دیگر Duah می گوید: یک نام تجاری فرستاده او درخواست همکاری کنند اما ارائه نمی دهد به پرداخت. که همان نام تجاری و سپس به طور تصادفی فرستاده او دوباره با یک پیشنهاد به معنای رفتن به یک سفید تاثیر گذار در این مورد ارائه پول است. Duah نگاه کرد که فرد حساب تنها برای پیدا کردن آنها تا به حال کمتر پیروان و کمتر از نامزدی او.

"این چیزی است که من می دانم 'خوب چیزی کاملا درست نیست اینجا'," او می گوید. "و منظورم این است که شما می توانید این [اتفاق می افتد] از طریق Instagram page."

تاثیر گذار پرداخت فاصله ظهور تا در زمانی که اثرگذارندهها به خصوص سیاه اثرگذارندهها شد صحبت کردن در مورد تجربیات خود در این زمینه است. یک گروه از تاثیرگذاران نوشته شده در نامه سرگشاده ای در ماه ژوئن مثلا خطاب به Fohr های تاثیر گذار در بازاریابی پلت فرم درخواست شرکت برای جبران اثرگذارندهها از رنگ به همان اندازه. آنها ابداع هشتگ #OpenFohr و شروع یک حساب کاربری اختصاصی برای مکالمه. Fohr پاسخ آن Instagram و متعهد به انتشار فصلنامه پرداخت گزارش که جزئیات CPMs و تعداد اثرگذارندهها پلت فرم آن خدمت قومیت. آن را نیز ارسال شده تاون هال نشست به آن کانال یوتیوب.

انتقادی که گفتگو و همکاری بین اثرگذارندهها به نظر می رسد الهام بخش تغییر دهید.

مکالمات در نظرات تاثیر گذار پرداخت شکاف شده اند با ارزش Duah می گوید و مهم است چرا که یکی از تاثیر گذار نمی دانستند او ارزش اثرات هر کس دیگری.

"شما اشتباه کردن کیسه های برای هر کس که مردم نمی دانند که ارزش های خود را," Duah می گوید. "اگر همه ما باید نرخ و همه ما مسئول آن است و سپس به شرکت بر اساس آنچه هر فرد به ارمغان می آورد با نام تجاری به عنوان مخالف به چه صورت رایگان."

با تشکر از Instagram حساب او در حال حاضر برای درخواست پول بیشتر از مارک ها و تبدیل کردن معاملات که اصلا او را ملاقات حداقل. در ضمن McDermott می گوید حساب ساخته شده او احساس "کمتر به تنهایی" دلیل دیگر تاثیرگذاران به وضوح باید تحمل همان مسائل در این فضا به عنوان او است.

هنوز هم در حالی که باز کردن یک مکالمه است که بخشی از راه حل McDermott می گوید: این تنها شروع به سمت سیستمیک تغییر دهید. برندها نیاز به کار برای خنثیسازی کلیشه های منفی از زنان و زنان از رنگ او می گوید:.

"من فکر می کنم ما صحبت کردن به یکدیگر و یا اثرگذارندهها درگیر شدن در گفتگو باز است و به معنای واقعی کلمه فقط اولین گام" McDermott می گوید. "من فکر نمی کنم آن را به اتفاق می افتد بدون ورودی از مارک های خود را."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب