BMTC کارمند آزمون مثبت در Mysuru; 15 فعال موارد

تماس اولیه از BMTC کارکنان بازديد ننجنگود روستایی ایستگاه پلیس; محل sanitised, سنگر میسور/Mysuru: یک فرد آزمای

توسط PARINEWS در 29 خرداد 1399

تماس اولیه از BMTC کارکنان بازديد ننجنگود روستایی ایستگاه پلیس; محل sanitised, سنگر

میسور/Mysuru: یک فرد آزمایش مثبت برای COVID-19 روز 16 ژوئن (اما گزارش شده در ژوئن 17) مصرف کل فعال و مثبت در Mysuru به 15.

قربانی 35-سال-مرد بیمار (ع) 7553. کارمند بنگلور شهری حمل و نقل شرکت (BMTC), او تا به حال سفر از بنگلور به حوره روستا در ننجنگود. او آمده بود به روستا در هفته گذشته برای دیدن همسرش که ماندن در خانه در داخل Kittur Rani Chennamma خوابگاه و محوطه.

سه روز پشت او توسعه یافته تب و سواب گلو شد و به آزمايشگاه ارسال گرديد. بعد وقتی نتایج اومد این BMTC کارمند آزمایش مثبت است. Xxx به صورت مجموع (تجمعی) موارد در Mysuru افزایش یافته است به 121. از همه 106 بیماران بهبود یافت و از بیمارستان مرخص شده.

در ضمن یک هشدار بود صدا در ننجنگود روستایی ایستگاه پلیس پس از گزارش از تماس اولیه از P-7553 بازدید از ایستگاه. به عنوان به زودی به عنوان اخبار گسترش, ایستگاه پلیس, کارکنان خالی از ساختمان و محوطه sanitised.

جالب است که پس از sanitisation موانع قرار داده شد تا در ورودی ایستگاه به جلوگیری مردم از بی ارزش بازدید از ایستگاه. Dy.SP Prabhakar رائو Shinde روشن به 'ستاره میسور' که COVID مثبت فرد را ندیده بودم به ایستگاه پلیس.

"سوالات ما اشاره کرد که یک فرد که به partied با فرد مثبت (P-7553) دو روز پشت (اصلی تماس با ما) تا به حال بازدید از ایستگاه پلیس. هر چند این گزارش های تایید نشده ما گرفته اند به اندازه کافی احتیاط و sanitised کل ایستگاه," او گفت:.

این بیمار خاص — P-7553 – سفر کرده بود بسیاری از مکان ها در حوره ایجاد کرد و تا به حال partied با دوستان خود قبل از سقوط بیمار. به عنوان به زودی به عنوان او آزمایش مثبت, سلامت, گروه مقامات به نام او بیش از تلفن به تعیین محل سکونت خود را. او اما آشکار نیست محل سکونت خود را اما او در نزدیکی Basaveshwara معبد در Hullahalli جاده ها است. او گرفتار شده بود توسط مقامات که ترسیم تلفن همراه خود را محل. او بلافاصله معطوف به تعیین COVID-19 بیمارستان در KRS جاده ها است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب