اولی را تمام برقی 5 سری سری 7 و X1

BMW در حال توسعه یک نسخه الکتریکی آن و سری 5 و سری 7 خودروی سواری نیز به عنوان ورودی به آن در سطح X1 SUV این ش

توسط PARINEWS در 8 مرداد 1399

BMW در حال توسعه یک نسخه الکتریکی آن و سری 5 و سری 7 خودروی سواری نیز به عنوان ورودی به آن در سطح X1 SUV این شرکت روز دوشنبه اعلام کرد آن را به عنوان دقیق تجدید تلاش برای کاهش آن به طور کلی تولید گازهای گلخانه ای.

این بدان معناست که تقریبا تمام آلمانی لوکس خودروساز محبوب ترین اتومبیل به زودی تمام برقی و انواع. به طور کامل نسخه الکتریکی از سری 3 BMW محبوب ترین خودرو در ایالات متحده در حال حاضر خال خال شده در تست استتار و آینده BMW i4 است که انتظار می رود به حافظه به 4 سری صف. در اوایل این ماه شرکت نشان داد تولید iX3 همه نسخه الکتریکی از آن بالا به فروش X3 SUV. اولی نیز به طعنه از iNext SUV که به نظر می رسد شبیه به کمی بزرگتر X5.

تا مطمئن شوید که BMW نمی خواهد تنها فروش این تمام برقی و انواع. این شرکت هنوز هم گاز خفیف هیبریدی و پلاگین در ترکیبی از گزینه های. اما اولی می گوید که در تلاش است به منظور کاهش میانگین میزان CO2 آن وسایل نقلیه تولید حداقل یک سوم بیش از 10 سال آینده. سپس توسط این شرکت تخمین می زند وجود خواهد داشت بیش از 7 میلیون "هیجانی" گروه اولی وسایل نقلیه (از جمله آنهایی که از شرکت های تابعه مانند مینی) در جاده با حدود 4.6 میلیون نفر از کسانی که تمام برقی. (این شرکت در حال حاضر به فروش می رساند حدود 2.5 میلیون دستگاه خودرو در سال است.)

اولی ادعای آن را نیز تلاش برای ایجاد "بیشترین پایدار زنجیره تامین صنعت گسترده" برای وسایل نقلیه الکتریکی از جمله گرفتن باتری جدید تامین کننده به توافق برسند به تنها با استفاده از "100 درصد سبز قدرت است." رئیس الیور Zipse گفت: شرکت توسعه داده است یک "مفصل ده سال برنامه سالانه موقت اهداف برای بازه زمانی تا سال 2030" که اولی "را گزارش پیشرفت ما در هر سال و اندازه گیری خودمان را در برابر این اهداف است."

"من بصورتی پایدار و محکم بر این باورند که مبارزه با تغییرات آب و هوایی و نحوه استفاده ما از منابع تصمیم خواهد گرفت که آینده جامعه ما — و از گروه اولی. به عنوان یک حق بیمه خودرو شرکت ما این است که جاه طلبی به راه در پایداری. است که چرا ما در حال بدست گرفتن مسئولیت در اینجا و در حال حاضر و ساخت این مسائل مرکزی برای آینده ما استراتژیک جهت" Zipse در بیانیه ای گفت.

مانند بسیاری دیگر از میراث خودروسازان BMW مسابقه برای دریافت جلوتر از سخت تولید گازهای گلخانه ای قوانین و مقررات در اروپا و چین است. برخی از شهرستانها در اروپا هستند و حتی ممنوعیت موتورهای احتراق داخلی آشکار است. این شرکت یک بار به عنوان یکی از پیشگامان در وسیله نقلیه الکتریکی فضا اما در نهایت دو برابر کردن در احتراق داخلی ماشین. این خودروساز آلمانی است و نه تنها از دست داده و سهم بازار پس از, اما آن را نیز یکی از شرکت های به طور مستقیم تحت تاثیر افزایش تسلا به عنوان Elon Musk هدف قرار داده است همان خریداران ثروتمند که اولی covets.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن