بوئینگ و FAA شروع اولین تست پرواز 737 Max پس از تصادفات مرگبار

بوئینگ و اداره هوانوردی فدرال (FAA) شروع به یک سری از تست پرواز روز دوشنبه برای تعیین اینکه آیا 737 Max باید ا

توسط PARINEWS در 10 تیر 1399

بوئینگ و اداره هوانوردی فدرال (FAA) شروع به یک سری از تست پرواز روز دوشنبه برای تعیین اینکه آیا 737 Max باید اجازه داده شود در درجه پس از آن بود که در دو تصادفات مرگبار که منجر به کشته شدن 346 نفر در سال 2018 و 2019. آزمون انتظار می رود به گذشته حدود سه روز است.

"در حالی که گواهینامه پرواز با یک نقطه عطف مهم تعدادی از وظایف کلیدی باقی می ماند" FAA در بیانیه ای گفت. "FAA است پس از فرآیند عمدی و را هم به آن نیاز دارد به طور کامل نقد و بررسی بوئینگ کار می کنند. ما بلند پایه سفارش تنها پس از ما راضی هستند که این هواپیما مطابق با استانداردهای صدور گواهینامه."

بخشی از روز دوشنبه پرواز آزمایشی که اتفاق افتاده در منطقه سیاتل, بنا به گزارش های درگیر در نظر گرفتن این هواپیما را به یک بسیار تند به نوبه خود که نزدیک به علت یک غرفه با توجه به بلومبرگ. با انجام این تست خلبانان و مهندسین از FAA و بوئینگ امید به از نو خلق کردن این شرایط است که باعث مانور ویژگی تقویت سیستم یا MCAS — این نرم افزار که محکوم هر دو کشنده پرواز.

737 Max بود با عجله به وجود مدت کوتاهی پس از ایرباس تعجب-اعلام A320neo بیشتر سوخت کارآمد نسخه از محبوب خود A320 هواپیما در سال 2010. به جای طراحی یک هواپیمای جدید از زمین تا به رقابت بوئینگ بهینه سازی 46 ساله 737 با دادن آن جدید موتورهای بزرگتر است که تا به حال قرار داده می شود بیشتر به جلو در بال. در حالی که این کمک شرکت دریافت A320neo رقیب به بازار سریعتر آن نیز ساخته شده است که نسخه جدید از این هواپیما بیشتر مستعد ابتلا به تاخیر انداختن در انواع خاصی از مانور.

بوئینگ توسعه MCAS به مقابله با این. اما این شرکت hid این نرم افزار را از FAA و از خلبانان به منظور کاهش میزان بازآموزی که در غیر این صورت نیاز به دریافت هواپیما به هوا.

اولین سقوط 737 Max اتفاق افتاده در ماه اکتبر 2018. شیر هوا پرواز 610 در زمان خاموش در 6:20 به وقت محلی از جاکارتا ، آن سقوط کرد به دریای جاوا فقط چند دقیقه بعد کشتن 189 مسافر و خدمه. دوم تصادف اتفاق افتاده در ماه مارس 2019 زمانی که اتیوپی صدای پرواز هواپیمایی 302 سقوط کرد و شش دقیقه بعد از مصرف کردن برای کنیا کشته شدن 157 نفر است. 737 Max مبتنی بود در سراسر جهان در مدت کوتاهی پس از.

بوئینگ تاکنون در معرض تحقیق کنگره و متعدد فدرال تحقیقات و مدیر عامل شرکت دنیس Muilenburg رانده شد در ماه دسامبر گذشته. اما در حالی که این شرکت تا به حال متوقف 737 Max برای تولید آن شروع به ساخت این هواپیما دوباره در ماه مه.

FAA کشف چندین نرم افزار جدید اشکالات در این زمان است که چرا بخشی از شرکت بوئینگ است که هنوز هم در روند recertifying هواپیما.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن