بوئینگ رزومه تولید آن مشکل 737 Max هواپیما

بوئینگ گفت: این امر از سرگیری تولید مشکل 737 Max هواپیما پس از نزدیک به پنج ماه وقفه. هوافضا شرکت گفت: راه اند

توسط PARINEWS در 7 خرداد 1399

بوئینگ گفت: این امر از سرگیری تولید مشکل 737 Max هواپیما پس از نزدیک به پنج ماه وقفه. هوافضا شرکت گفت: راه اندازی مجدد تولید "در یک نرخ پایین آن را به عنوان پیاده سازی بیش از یک دوجین طرح های متمرکز بر افزایش ایمنی و کیفیت محصول می باشد."

بوئینگ 737 Max مبتنی شده از مارس سال 2018 پس از دو تصادفات منجر به مرگ که به کشته شدن در مجموع 346 مسافر و خدمه. بوئینگ همچنان به ساخت هواپیما, اما در ماه دسامبر 2019 این شرکت اعلام کرد که برنامه ای برای توقف تولید آن در رنتون واشنگتن کارخانه تولید.

FAA است و در عین حال برای روشن شدن این هواپیما برای بازگشت به خدمات مسافر. محققان کشف کرده اند نرم افزار های متعدد اشکالات جدا از MCAS پرواز کنترل سیستم است که شناخته شده است به عنوان علت تصادفات منجر به مرگ.

بوئینگ گفت که در جریان تعلیق موقت این شرکت مکانیک و مهندسان مشغول به کار با هم به "استاندارد کار بسته" و وصله پینه کردن "kitting روند" را به اطمینان حاصل شود که کارکنان باید همه چیز آنها نیاز به ساخت هواپیما.

"ما که در یک سفر پیوسته به تکامل سیستم تولید ما و آن را حتی قوی تر" گفت: والت Odisho معاون رئیس جمهور و مدیر کل 737 برنامه, در بیانیه ای. "این طرح گام بعدی در ایجاد بهینه ساخت محیط برای 737 MAX."

بوئینگ گفت: در سال گذشته که آن را انتظار 737 Max به پرواز دوباره حداقل تا "اواسط سال 2020 است." سفر هوایی است که طرح میتوانست توسط COVID-19 با عمده حامل داشتن کاهش خدمات با توجه به کاهش در تقاضا.

بوئینگ به تازگی اعلام کرد این امر می تواند تخمگذار کردن حدود 7000 کارکنان به عنوان رمان coronavirus همچنان به چکش صنعت هواپیمایی. شیکاگو-بر اساس سازنده هواپیما — بزرگترین صادر کننده در ایالات متحده در حال حاضر اعلام وضعیت نیروی کار آن حدود 10 درصد است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن