شجاع مرورگر مدیر عامل شرکت معذرت خواهی برای به طور خودکار اضافه کردن لینک های وابسته به cryptocurrency آدرس

شجاع منبع باز مرورگر طراحی شده برای اولویت بندی حریم خصوصی با مسدود کردن آگهی های شخص ثالث و انتقالها است که د

توسط PARINEWS در 19 خرداد 1399

شجاع منبع باز مرورگر طراحی شده برای اولویت بندی حریم خصوصی با مسدود کردن آگهی های شخص ثالث و انتقالها است که در مواجهه با انتقاد از کاربران برای هدایت Url ها از cryptocurrency شرکت ها به لینک های وابسته است که شجاع سود از, رمزگشایی گزارش شده است.

یک کاربر توییتر خال خال تغییر مسیر زمانی که او تایپ "binance.ما" به شجاع نوار جستجو و مرورگر autocompleted آن را به "binance.us/en?ref=35089877." هر دو آدرس به همان صفحه اما لینک های وابسته در پایان می توان برای ردیابی کاربران و تولید درآمد. بسیاری از وب سایت ها از جمله Vox Media و آستانهاستفاده از لینک های وابسته, اما بسیاری از آنها شفاف در مورد انجام این کار.

شجاع از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Brendan Eich توییتی که این شرکت تا به حال ساخته شده است یک اشتباه و تصحیح آن. "شجاع پیش فرض autocompletes کلمه به کلمه 'http://binance.us' در نوار آدرس برای اضافه کردن یک کد وابسته. ما Binance وابسته به ما مراجعه کاربران از طریق انتخاب کردن در تجارت ویجت در صفحه برگه جدید اما autocomplete نباید اضافه کردن هر کد."

هنگامی که آن را راه اندازی در سال گذشته شجاع پرده برداری از سیستم تبلیغاتی می پردازد که کاربران در blockchain نشانه برای مشاهده آگهی های بدون دسترسی به اطلاعات شخصی کاربران. تبلیغات به نظر می رسد به عنوان اطلاعیه های فشار به جای سنتی آگهی ها. از آنجا که راه اندازی شجاع اضافه شده است دیگر بیشتر از تبلیغات سنتی ابزارک به صفحات زبانه.

Eich گفت در توییتر که شجاع در تلاش بود برای ایجاد یک کسب و کار ماندگار است که اولویت کاربران و داده های خود را "اما ما به دنبال پوست-در-بازی وابسته به درآمد بیش از حد" Eich اضافه شده است. "این شامل آوردن کاربران جدید به Binance و سایر مبادلات از طریق انتخاب کردن در تجارت widgets/دیگر UX است که حفظ حریم خصوصی قبل از انتخاب کردن در. این شامل جستجو درآمد معاملات به تمام مرورگرهای بزرگ انجام دهد."

شجاع بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر دوشنبه ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن