برای کلیک یا برای عدم کلیک: کاناپه بادی و بلاگینگ

بدنه کاناپه بادی تخت خواب شو قابلیت سوراخ شدن را با اشیائ تیز و برنده را دارد اما به راحتی قابلیت پنچرگیری را

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

بدنه کاناپه بادی تخت خواب شو قابلیت سوراخ شدن را با اشیائ تیز و برنده را دارد اما به راحتی قابلیت پنچرگیری را به وسیله چسب تعمیرات اینتکس را دارد . لازم به ذکر می باشد که در هنگام خرید این محصول اقلامی نظیر پمپ برقی جدا و ساک حمل نیز موجود بوده و برای راه اندازی این کاناپه تنها کافیست تا آن را درون محفظه های خود قرار داده و باد نماییید ، دقت کنید کنید تا بیش از حد آن را باد نکرده زیرا احتمال آسیب دیدگی آن بالا خواهد رفت و با کوچک ترین ضربه ای ، صدمه خواهد دید ، همچنین از نزدیک کردن وسایل تیز به بدنه این کاناپه جدا خودداری نمایید . همچنین باید از پرش و جامپینگ کردن بر روی آن خودداری کرد. فن آوری ها مبلمان از نسل جدید را ایجاد می کنند ، در فروشگاه ها می توان ترانسفورماتور کاناپه بادی ، صندلی ، تختخواب خریداری کرد - اینها آنالوگ مبلمان سنتی هستند ، اما با قیمت رقابتی.طراحی آنها هر داخلی را تزئین می کند ، آنها سبک هستند ، هنگام جمع کردن ، جمع و جور هستند.برای بهبود خدمات ، بیشتر تولید کنندگان پمپ را در نظر گرفته اند که نیاز به خرید جدید دارد.انواع اشکال و اندازه مبلمان بادی را می توانید در عکس مشاهده کنید.  Th is con᠎tent has  been creat ed by GSA C​on tent  Gen erator  DEMO.

این محصول به صورت مستطیلی شکل طراحی و ساخته شده که دارای بدنه ای مواجی شکل بوده و به همین دلیل باد از میان این لایه ها عبور کرده و جلوی تعرق بدن را می گیرد . از دیگر مزایای طراحی این کالا می توان به تخت شو بودن آن اشاره نماییم ، به صورتی که صبح هنگام از این محصول می توانید به صورت یک مبل و شب ها آن را به صورت تخت نموده و استفاده نمایید . اولین ویژگی مثبتی که در این محصول وجود دارد طراحی گوناگون و متنوع آن در انواع طرح و رنگ است. کاناپه بادی تخت شو دو رنگ اینتکس محصولی شیک و خاص بوده است که برند اینتکس با طراحی آن ، به فروش بسیار بالایی دست پیدا کرده می باشد . کاناپه بادی تخت خواب شو یک نفره اینتکس با رنگ بنفش و طراحی بسیار زیبا یکی از پر فروش ترین کاناپه های بادی یک نفره است که در کارخانه بزرگ اینتکس تولید میشود و از نظر کیفیت و استحکام در سطح بالایی قرار میگیرد . کاناپه بادی تخت شو یک نفره اینتکس با رنگ سبز یشمی و با کد 68565 محصول کمپانی اینتکس با قابلیت هایی همچون , طراحی زیبا , ساختار شبکه ای داخلی که باعث استحکام و مقاومت بیشتر کاناپه میشود , روکش تمام مخمل ضد تعریق , کاملا ضد آب , بسیار کم حجم و سبک , تحمل وزن 100 کیلو گرم , یکی از راحت ترین و نرم ترین کاناپه های بادی تخت شو این شرکت میباشد .

جنس بدنه کاناپه بادی تخت شو آبی از پی وی سی و روکش آن از مخمل ضد تعریق ساخته شده و رویه کاناپه به صورت کامفورت طراحی شده و بسیار راحت و نرم میباشد . باید به بدنه محکم چسبیده باشند. تمامی سطح روی کاناپه باید از تشک و پارچه باشد، اگر چنانچه در ساختار رویه آن چوب به کار رفته بود هرگز نخرید. تمامی قسمت های بدنه کاناپه بادی باید کاملا باد شود تا شکل بگیرد و قابلیت استفاده را دارد . جنس بدنه از پی وی سی و رویه کاناپه از مخمل ضد تعریق ساخته شده است . ابعادی به طول 105 سانتیمتر , عرض 95 سانتیمتر , ارتفاع 65 سانتیمتر , طول تشک در هنگام باز شدن 195 سانتیمتر و ارتفاع تشک 22 سانتیمتر است , تحمل وزن 100 کیلوگرم , وزن بسته بندی 4 کیلو گرم را دارد . ابعاد این کاناپه بادی تخت شو یک نفره طول 107 سانتیمتر کاناپه و 218 سانتیمتر تشک در هنگام باز شدن , عرض 109 , ارتفاع 66 و ارتفاع تشک 22 سانتیمتر و تحمل وزن 100 کیلو گرم را دارد .

از این کاناپه استفاده کرد . این شرکت بزرگ انواع کاناپه بادی تخت شو آبی یک نفره , کاناپه بادی دو نفره , کاناپه بادی چهار نفره , کاناپه بادی ال , کاناپه بادی سه نفره , کاناپه بادی تخت خواب شو یک نفره , کاناپه بادی تخت خواب شو دو نفره , کاناپه بادی تمام مخمل , کاناپه بادی چرم , کاناپه بادی تاج دار , کاناپه بادی کوسن دار را در رنگ های مشکی , سفید , کرمی , طوسی , خاکستری , سبز یشمی , مشکی سبز , مشکی آبی , مشکی نارنجی , سرمه ای سفید , آبی , سبز زیتونی , خاکستری مشکی , سفید آبی , و در طرح های مختلف تولید میکند . این شرکت بزرگ انواع کاناپه بادی تخت شو مشکی یک نفره 68565 , کاناپه بادی دو نفره 68566 , کاناپه بادی چهار نفره , کاناپه بادی ال 68575 , کاناپه بادی سه نفره , کاناپه بادی تخت خواب شو یک نفره , کاناپه بادی تخت خواب شو دو نفره , کاناپه بادی تمام مخمل , کاناپه بادی چرم , کاناپه بادی تاج دار , کاناپه بادی کوسن دار را در رنگ های مشکی , سفید , کرمی , طوسی , خاکستری , سبز یشمی , مشکی سبز , مشکی آبی , مشکی نارنجی , سرمه ای سفید , آبی , سبز زیتونی , خاکستری مشکی , سفید آبی , و در طرح های مختلف تولید میکند .

آخرین مطالب