Breaking: آمازون کارگر انبار در نیویورک درگذشت COVID-19

یک کارگر در آمازون Staten Island, New York, مرکز پاسخگویی به درگذشت COVID-19 شرکت را تایید کرد. کارگران در این

توسط PARINEWS در 16 اردیبهشت 1399

یک کارگر در آمازون Staten Island, New York, مرکز پاسخگویی به درگذشت COVID-19 شرکت را تایید کرد. کارگران در این مرکز به نام JFK8 را خواستار شده است برای ایمنی بیشتر احتیاطی از اوایل ماه مارس. در حالی که آمازون ساخته شده است که تغییرات تعداد کارگران مبتلا به این ویروس همچنان به صعود. با توجه به هشدار مشاهده آستانهحداقل 29 کارگران کاهش یافته است بیمار است.

مدیران اطلاع چند نفر از کارگران در JFK8 از مرگ دیروز. آمازون می گوید کارمند گذشته در سایت در مارس 5 و قرار داده شد, در قرنطینه و پس از او تایید کرد که COVID-19 آوریل 11th. "ما عمیقا غمگین از دست دادن یک همکار در سایت ما در استاتن آیلند نیویورک" آمازون سخنگو گفت. "خانواده و عزیزان در افکار ما و ما در حال حمایت از همکار خود همکاران."

JFK8 برای اولین بار بود از چندین آمازون امکانات به کارگران راه رفتن در اعتراض به این شرکت دست زدن به COVID-19 در اواخر ماه مارس است. پس از آن اعتصاب آمازون ساخته شده یک سری از تغییرات به فرآیندهای انبار از جمله الزامی اجتماعی فاصله و غربالگری کارگران برای تب. در آن درآمد سه ماهه آزادی در هفته گذشته این شرکت گفت: این برنامه ریزی به صرف 4 میلیارد دلار — معادل آن انتظار می رود سود عملیاتی در آن COVID-19 پاسخ. اما کارگران می گویند احتیاطی هنوز کافی و شغل خود اغلب نیاز به آنها را در نزدیکی.

آمازون نشده آمار منتشر شده در چگونه بسیاری از امکانات را داشته اند COVID-19 موارد و یا چگونه بسیاری از کارگران بد افتاده اما تخمین شمارش توسط کارگران از هشدار دریافت می کنند با قرار دادن تعدادی از امکانات در بیش از 130 — برخی مانند JFK8 با ده ها تن از موارد. (آمازون سخنگو می گوید میزان عفونت در JFK8 زیر است که از اطراف آن جامعه است و این شرکت معتقد است که این موارد در انبارها متصل هستند.) اولین و شناخته شده مرگ آمازون کارگر انبار رخ داده است در ماه مارس 31st, یک مدیر عملیات در آمازون Hawthorne, کالیفرنیا, تسهیلات. یک کارمند در یک آمازون انبار تریسی در کالیفرنیا درگذشت مارس 1st. تا کنون آمازون بسته شده است تنها یک مرکز در ما برمی گرداند-مرکز پردازش در کنتاکی و تنها پس از آن بود که دستور داد به انجام این کار توسط فرماندار. آمازون انبارها در فرانسه بسته شده اند پس مارس 16th, پس از یک دادگاه حکم داد که تحویل باید محدود به ضرورت مانند مواد غذایی و تجهیزات پزشکی.

آمازون شده است در یک ولگردی و قانونی شکنی استخدام آن را به عنوان تلاش برای دیدار با افزایش تقاضا در طول بیماری همه گیر. آن را استخدام کرده است 175,000 کارگران در هفته های اخیر و در این ماه آن را به پایان رسید یک سیاست در اوایل شروع بحران اجازه می دهد کارگران را به زمان نامحدود بدون پرداخت هزینه. پس سیاست به پایان رسید و کارگران در JFK8 می گویند شرایط شده اند و حتی شلوغ تر از حد معمول.

آمازون همچنین در پاسخ به شدت به کارگر تظاهرات. این اخراج سازمان از اول JFK8 اعتصاب مسیحی Smalls و یک یادداشت به دست آمده توسط معاون نشان داد قصد دارد به لام او. نیویورک دادستانی کل گفت: در نامه ای به دست آمده توسط NPR که اقدامات احتیاطی در انبار شد "ناکافی" و شرکت ممکن است نقض کرده اند دولت را خلاف کاران قوانین حفاظت. آمازون همچنین اخراج کارگران که افزایش نگرانی های ایمنی در مینه سوتا پنسیلوانیا و دوم کارگر در JFK8. ماه گذشته این شرکت از کار اخراج دو تجربه کاربر طراحان پس از گروه خود آمازون برای کارکنان آب و هوا و عدالت و سازماندهی یک رویداد به شنیدن از انبار کارگران است.

در آخرین نشانه آن است که ناآرامی بیش انبار شرایط در حال گسترش است این شرکت یقه سفید نیروی کار آمازون مهندس ارشد و معاون رئیس جمهور Tim Bray استعفا داد بیش از این اخراج خبرچین و گفت که "باقی مانده آمازون VP را به معنای در اثر امضای کردن در اقدامات من نفرت."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن