Brindavan باغ باقی مانده بسته: Cauvery Neeravari Nigama ضرر و زیان وارده به لحن تومان. 4 کرور

میسور/Mysuru: یکی از جاذبه های اصلی در نزدیکی Mysuru, Brindavan باغ واقع در نزدیکی کریشنا رجا سگرا مخزن است مت

توسط PARINEWS در 15 تیر 1399

میسور/Mysuru: یکی از جاذبه های اصلی در نزدیکی Mysuru, Brindavan باغ واقع در نزدیکی کریشنا رجا سگرا مخزن است متحمل ضرر و زیان بزرگ به علت ادامه بیماری همه گیر.

هر سال هزاران نفر از بازدید کنندگان ازدحام Brindavan باغ در طول ماه های تابستان است. اما پس از بسته شدن آن از دریا. 23, Cauvery Neeravari Nigama محدود (CNNL) دچار شده اند از دست دادن درآمد به Rs. 1 کرور 5 لاخ در هر ماه با توجه به عدم حضور و درآمد.

CNNL داده بود و قرارداد جمع آوری تلفات هزینه وسیله نقلیه هزینه پارکینگ و هزینه های ورود به یک شرکت خصوصی برای کل سال از Jan. 1, 2020 Dec. 31, 2020. اما در ماه سوم از آن عملیات ورود به KRS سد و Brindavan باغ ممنوع شد به دلیل ترس از همه گیر و پس از آن مستند. به عنوان یک نتیجه از دست دادن کل متحمل شده است بیش از Rs. 4 کرور اما CNNL به پرداخت آن قبض برق به ارزش تومان. 15 لاخ هر ماه و هزینه های دیگر که اضافه کردن به Rs. 4 کرور روپیه در سال است.

به عنوان Kodagu منطقه شاهد سنگین باران های موسمی با جریان عظیم Cauvery رودخانه آب KRS مخزن رود پر شود به حداکثر سطح خود در سومین یا چهارمین هفته از ماه جولای. روز گذشته سطح آب در KRS مخزن ایستاده بود در 97 پا با جریان 2,200 cusecs.

همانطور که در حال حاضر KRS سد نگهداری آثار در حال انجام است که می تواند ظرف این 15 روز آینده. به عنوان بخشی از کار تعمیر و نگهداری, دروازه کارشناسان همراه با اپراتورها خواهد پاک کردن زنگ از تاج دروازه, درخواست, گریس, انجام چرب و دیگر لازم معمول عملیات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن