Brydge منتشر خط جدید 'طراحی شده برای صفحه کلید سطح' و لوازم جانبی

در 17 آگوست، برایدج شروع به فروش ترکیب جدیدی از لوازم جانبی سطحی که نشان "طراحی شده برای سطح" دارند، خواهد کرد

توسط PARINEWS در 20 مرداد 1399

در 17 آگوست، برایدج شروع به فروش ترکیب جدیدی از لوازم جانبی سطحی که نشان "طراحی شده برای سطح" دارند، خواهد کرد، به این معنی که آنها با همکاری مایکروسافت ساخته شده اند. ترکیب شامل صفحه کلید برای سطح طرفدار و سطح برو ، اما جذاب ترین محصول در گروه است $ 99.99 W - لمسی مستقل trackpad. ظاهرا ً این اولین پد بی سیم مستقل ی است که برای ویندوز ۱۰ ساخته شده است.

W-Touch مانند یک ردپاد جادویی ۲ است که برای ویندوز ۱۰ در عوض ساخته شده است، که در سیاه و سفید قابل توجه با یک ساخت آلومینیوم پوشش داده شده است. این دارای اتصال بلوتوث 4.2 و آن را پشتیبانی از رانندگان دقیق و حرکات چند لمسی, مانند pinch به زوم, و swipes چند انگشت به تعویض دسکتاپ. این ردپاد دارای سطح شیشه ای بزرگ به راحتی در اطراف حرکت می کند، اندازه گیری در 5.5 اینچ در سراسر و 3.3 اینچ عمق، بنابراین کمی کوچکتر از نسخه اپل اما هنوز بزرگ است.

W-Touch گفته می شود که عمر باتری یک ماهه را تحویل می دهد و از طریق USB-C شارژ می شود. یکصد دلار برای یک ردپاد ارزان نیست، اما به عنوان تنها مستقل، گزینه بی سیم ساخته شده با همکاری مایکروسافت، برایدج می شود به تنظیم قیمت. من هنوز فرصتی برای امتحان کردن آن را نداشتم، اما اگر موش با گردش کار شما جدّی نکند، می تواند یک لوازم جانبی عالی برای اطراف داشته باشد.

Brydge
...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن