Bungie جزئیات سرنوشت 2 بعدی نسل آینده از جمله PS5 و Xbox سری X ارتقاء

سرنوشت 2 در حال آمدن به ایکس باکس سری X و پلی استیشن 5 و امروز Bungie داده است جزئیات بیشتر در فقط آنچه که انت

توسط PARINEWS در 20 خرداد 1399

سرنوشت 2 در حال آمدن به ایکس باکس سری X و پلی استیشن 5 و امروز Bungie داده است جزئیات بیشتر در فقط آنچه که انتقال خواهد شد مانند زمانی که پورت آزاد در این فصل تعطیلات.

اول Bungie قول داده است که نسخه نسل بعدی از سرنوشت 2 پشتیبانی خواهد کرد 60fps و رزولوشن 4K در 5 پلی استیشن و ایکس باکس سری X مارک یک جهش قابل توجهی از 30fps / 1080p نسخه از این بازی در نسل فعلی کنسول ها.

با وجود آن بهبود Bungie قول داده است که صلیب نسخه های نسل هنوز هم به طور کامل سازگار با هر یک از دیگر: پلی استیشن 5 صاحبان قادر خواهد بود به بازی سرنوشت 2 با دوستان در نسخه PS4 و Xbox سری X مشتریان خواهد شد که صلیب-بازی با ایکس باکس یکی از نسخه. از همه مهمتر Bungie نیز به طعنه که در آن مشغول به کار بود در کراس پلت فرم بازی برای مدتی در سال 2021 خواهد بود که در نهایت این امکان را برای ایکس باکس و پلی استیشن بازیکن را به لذت بردن از سرنوشت 2 با هم.

به عنوان بخشی از این تعهد به حمایت از سرنوشت 2 در هر دو نسل فعلی و کنسول های نسل بعدی Bungie نیز اعلام کرد که زمان سرنوشت 2 صاحبان PS4 و ایکس باکس یکی خواهد شد ارتقاء رایگان به 5 پلی استیشن و ایکس باکس سری X نسخه از این بازی برای تمام محتوای موجود.

ایکس باکس نسخه را تکیه هوشمند مایکروسافت برنامه تحویل (ارائه می دهد که صلیب-خرید برای دو کنسول نسل برای شرکت عنوان). اما این اخبار است به خصوص قابل توجه برای پلی استیشن طرفداران آن را به عنوان نشانه اول توسعه دهنده تعهد نسبت به ارائه برخی از نوع مشابه صلیب-خرید برنامه برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5.

که گفت:, آن را هنوز هم روشن نیست که آیا سونی خواهد شد با ارائه یک برنامه رسمی برای توسعه دهندگان به ارائه رایگان به روز رسانی نسخه برای بازی های دیگر (مانند گفتن Cyberpunk 2077 یا Assassin's Creed: Valhallaکه هر دو متعهد شده اند برای حمایت از هوشمند مایکروسافت برنامه تحویل). رایگان-به-بازی بازی طبیعت از سرنوشت 2 باعث می شود آن را سخت به بگویید اگر این است که برخی از نوع رسمی سونی برنامه و یا اگر Bungie است که فقط با تکیه بر این واقعیت است که این عمل زندگی می کنند-سرویس بازی شبیه به بازی Fortnite است که اجازه می دهد تا شرکت به طور سخاوتمندانه تر وقتی که می آید به تجلیل بازی خرید در سراسر کنسول نسل.

این نیز مهم است به یاد داشته باشید که Bungie می cross-خرید خواهد شد فقط در کنسول های خانواده — خرید آینده فراتر از نور گسترش در ایکس باکس یکی خواهد شد شما ایکس باکس سری X کپی به صورت رایگان, اما شما هنوز هم نیاز به پرداخت دوباره اگر شما می خواهید به آن بازی بر روی کنسول پلی استیشن و کامپیوتر و یا استادیوم.

Bungie نیز به طعنه بیشتر در مورد آینده چگونه سرنوشت 2 کار را برای بازیکنان به بازی همچنان به رشد, نشان دادن آن سه سال آینده از عمده توسعه از جمله در سال جاری فراتر از نور, 2021 را جادوگر ملکهو 2022 را Lightfall.

علاوه بر این هر چند Bungie اعلام کرد "سرنوشت محتوای خرک" آن را ببینید در حال حاضر و گذشته سرنوشت و سرنوشت 2 محتوای حدودا در داخل و خارج از بازی در طول زمان است. برای مثال این سقوط را ببینید Cosmodrome منطقه از اصلی سرنوشت بازگشت به زندگی می کنند بازی کلاسیک محتوا از جمله اصلی حملات و طاق شیشه raid برای پیوستن به آن را بیش از چند ماه آینده و به 2021. برخی کمتر محتوای فعلی — مانند نفرین ازیریس کمپین — حذف خواهد شد از بازی بعد از این سال به اتاق را برای آبشار مستمر از مناطق جدید و حالت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن