Bungie منتشر سرنوشت 2 آیتم ها در حمایت از زندگی ماده

Bungie است که ارائه یک راه جدیدی را برای سرنوشت 2 بازیکن برای نشان دادن حمایت خود را برای زندگی ماده در داخل ب

توسط PARINEWS در 4 تیر 1399

Bungie است که ارائه یک راه جدیدی را برای سرنوشت 2 بازیکن برای نشان دادن حمایت خود را برای زندگی ماده در داخل بازی. امروز توسعه دهنده آغاز شده preorders برای آنچه در آن خواستار "شنیده می شود" مینا پین ویژگی های آن یک مشت آوردن یک رعد و برق پیچ تنظیم بالای سیاه و سفید زندگی می کند توجه به شعار — که هزینه $15 با تمام درآمد حاصل از رفتن به سمت مساوی عدالت ابتکار.

پین نیست و انتظار می رود برای شروع حمل و نقل تا بعد از این سال, اما کسانی که خرید را نیز دریافت کوپن تخفیف برای یک بازی در آرم شامل همان طراحی بصری. نمادهای یکی از برجسته ترین جنبه در سرنوشت 2 سفارشی سازی شخصیت ظاهر می شود در کنار بازیکنان نام در پروفایل و در حالت چند نفره.

"ما می دانیم که نگهبان در سرنوشت مبارزه برای بشریت و امید" Bungie توضیح داد: زمانی که اعلام این طرح هفته گذشته است. "و در حالی که چالش واقعی که مردم هستند به راحتی مغلوب به عنوان دشمنان ما در بازی ما مشتاقانه منتظر دیدن نگهبان هم در این مبارزه نیز هست. همانطور که ما قبل گفت: ما متعهد به ایستاده برای ما سیاه و سفید جامعه; از جمله توسعه دهندگان ما طرفداران و همسایگان. با هم, ما قصد داریم به جای بی عدالتی با برابری هر جا که ما آن را ببینید."

در حالی که بسیاری از بازی های ویدئویی توسعه دهندگان و ناشران ارائه شده کمی بیشتر از سهام بیانیه در حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش دیگران بودند فعال تر. اکتیویژن اضافه Black Lives Matter صفحه نمایش در حال بارگذاری برای ندای وظیفهدر حالی که دیجیتال عرض مانند خارش است.io و فروتن بسته نرم افزاری مطرح شده میلیون ها نفر برای موسسات خیریه مرتبط با فروش گسترده بسته نرم افزاری از بازی ها.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن