BuzzFeed آزمونها دریافت جدید حالت چند نفره برای کمک به شما در معاشرت از خانه

BuzzFeed معرفی کرده است یک نسخه چند نفره کلاسیک آن آزمونها به نام مسابقه که به شما اجازه می دهد و به سه نفر از

توسط PARINEWS در 1 خرداد 1399

BuzzFeed معرفی کرده است یک نسخه چند نفره کلاسیک آن آزمونها به نام مسابقه که به شما اجازه می دهد و به سه نفر از دوستان کامل آنها را به طور همزمان در مرورگر خود را. این قابلیت به شما می دهد یک آدرس منحصر به فرد برای به اشتراک گذاشتن با دوستان است بنابراین شما می توانید به سرعت پیدا کردن به عنوان یک گروه چه زمین شناسی دوره مسابقات شخصیت خود را و یا چه دیزنی شاهزاده خانم شما بر اساس نوع خون خود را. (سلب مسئولیت: این هستند تا آنجا که ما می دانیم, واقعی, BuzzFeed آزمونها.)

در حال حاضر این قابلیت بسیار اساسی است. شما هنوز هم هر اساسا اتمام مسابقه خود را و هیچ قابلیت چت به شما اجازه صحبت را به دوستان خود. اما این خیلی اجتماعی تر از به سادگی به اشتراک گذاری نتایج از یک مسابقه در رسانه های اجتماعی و در حال انتظار برای دوستان برای تکمیل آن در زمان خود است.

اگر چه شما کار از طریق پرسش به صورت جداگانه, شما می توانید ببینید هر بازیکن پیشرفت در بالای صفحه نمایش و شما می توانید نتایج خود را به عنوان یک گروه. پس از آن بدان معنی وجود دارد هیچ جایی برای پنهان کردن هنگامی که یک مسابقه به ناچار انواع شما به اشتباه هاگوارتز خانه (دفعات بازدید: Hufflepuff).

BuzzFeed CTO پیتر وانگ می گوید TechCrunch که این شرکت شاهد یک انفجار بهره در آزمونها. ترافیک تا به حال سه برابر سال بیش از سال از آوریل این سال وانگ گفت: با بهره ظاهرا رانده شدن توسط هر کس در تلاش برای نگه داشتن خود را سرگرم در حالی که cooped در خانه در طول بیماری همه گیر. او می افزاید که این شرکت قصد دارد به گسترش مسابقه حزب در طول زمان است. این بدان معناست که بیشتر آزمونها اما آن را نیز می تواند به معنای قابلیت های جدید مانند موسیقی و چت پشتیبانی CTO گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب