بیش از حد هپی چیر

مزایا مبل هپی چیر ، تبدیل مبل هپی چیر به حالت خوابیده برای استراحت های مقطعی و حتی طولانی مدت بدون بروز مشکل

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

مزایا مبل هپی چیر ، تبدیل مبل هپی چیر به حالت خوابیده برای استراحت های مقطعی و حتی طولانی مدت بدون بروز مشکل ، حالت دادن سریع با جا به جایی یونولیت داخلی مبل به جهات مختلف ، قیمت ارزان , وزن سبک ، تنوع بالا , راحتی منحصر به فرد و حالت پذیری فوق العاده ، طبی بودن محصول , ظاهری زیبا و کاملا شیک برای تغییر دکوراسیون منزل و محل کار , تحمل وزن بالا تا 200 کیلو گرم ، استفاده برای تمامی افراد خانواده ، تولید و ساخت انواع مبل هپی چیر با سلیقه مشتری در هر رنگ و اندازه بزرگ و کوچک و بسیاری دیگر از این قبیل خصوصیت های خوب اشاره کرد . آستری: دو جداره بودن بین بگ قابلیت های کلیدی به آن اضافه می کند که شامل قابلیت شستشوی رویه، تغییر رنگ رویه، شکل پذیری بهتر هنگام نشستن، جریان بهتر هوا اشاره کرد.

با این حال فاکتورهای مختلف دیگری نیز در تعیین قیمت مبل شنی بزرگ تاثیر می گذارند که از جمله آن ها می توان به کیفیت مبل های شنی اشاره کرد. اگرچه نمی توان مبل های شنی اینتکس را با تنوع بالایی که دارند، به چند دسته مختلف تقسیم بندی کرد. طراحان رادیکالی ایالیایی سال ها پیش صندلی طراحی کردن که میتونه با شرایط مختلف سازگار باشه. هپی چیر یا بین بگ که در ایران با نام مبل شنی هم شناخته می شود، اولین بار در سال 1969 توسط سزار پائولینی و فرانکو تئودور طراحی شد و شرکت ایتالیایی زانوتا آن را در محصولات خود قرار داد و به تولید آن پرداخت. استراحت بر روی این مبل ها میتواند بعد از اتمام یک روز کاری سخت بسیار لذت بخش باشد، رنگ بندی موجود از مبل شنی در وب سایت خانه شما این امکان را به شما میدهد که با هر سلیقه که دارید بتونید هپی چیر مناسب با دکوراسیون منزل خود را پیدا کنید. قطعا برای شما پیش آمده است که بعد از یک روز کاری سخت و طاقت فرسا و ساعت ها پشت میز نشستن و یا رانندگی در ترافیک های خسته کننده شهری زمانی که به منزل میرسید میخواهید در فضایی ریلکس کنید و کمی استراحت به بدن خسته خود دهید.

هپی چیر به معنی صندلی شاد در واقع توصیف درستی از این گونه مبلمان است زیرا زمانی که از این مبل استفاده میکنید با آرامشی که به شما میدهد برای لحظاتی تمام خستگی روزانه شما از بین میرود و از استراحت بر روی این مبل لذت میبرید. مبل های شنی با کیفیت دارای دوخت های بسیار با کیفیتی هستند که با بهترین دستگاه های مجهز برای دوخت کاملا دقیق کنارهم قرار گرفته و دوخت می کنند تا، زمانی که فشار وزن شخص وارد می شود، دوام بالایی داشته باشند. 1- مبل های بزرگسال را با اندازه استاندارد با قطر 90 سانتیمتر و ارتفاع 110 سانتیمتر تهیه کنید 2- حتما مواد داخل از گرانول یا یونولیت فومی که به شکل ساچمه ای است پر شده و یا خرد شده کاملا نو و مواد اول باشد ، گرانول های فومی ساچمه ای شکل و یونولیت خرد شده درجه یک از دوام و ماندگاری بیشتری برخوردار هستند و کمتر افت میکنند 3- پوسته های چرم به مدت دو سال گارانتی پوسته پوسته شدن مبل هپی چیر را داشته باشد ، 4- دوخت دقیق و محکم توسط دستگاه های مجهز نیز قابل مشاهده باشد که در شکل ظاهری و مقاومت مبل نقش بسزایی دارد .

 Th is a᠎rt ic le was cre ated with t he help of GSA Content G en er​ator D emoversion.

برای ضمانت این کیفیت، فروشگاه خانه شما گارانتی یکساله و دوساله را بر اساس مدل به مشتریان ارائه می دهد. نیز بهره ببرید. جنس چرمی بکار رفته در آن از مقاومت بالایی برخوردار است که عمر بالای آن را تضمین کرده است و علاوه بر آن محصول دارای دو سال گارانتی است تا با خیالی آسوده آن را خریداری کنید. مبل شنی یک وسیله لازم برای هر منزلی است، مهم نیست که خانه شما کوچک است یا بزرگ به دلیل سبکی و فضای کمی که این مبل میگیرد این قابلیت را دارد تا در هر فضایی بتوانید از ایم محصول استفاده کنید و از آرامشی که این مبل به ما میدهد لذت ببرید. به همین دلیل طراحی این مدل مبلمان به گونهای است که نهایت راحتی را برای کاربر فراهم کند، این مدل مبل راحتی برای سالمندان بسیار ایدهآل است، ضمن این که چون استاندارد و طبی ساخته میشوند برای افراد کم تحرک و یا معلولین نیز میتواند انتخاب مناسبی باشد. در تعریف هپی چیر میتوان گفت که نوعی از مبل راحتی است که دارای طراحیهای گوناگون و منحصر به فردی است که استفاه از آن را برای خانه یا محیطهای اداری مناسب میسازد این نوع از مبلمان را با نامهای مبل شنی یا مبل بین بگ نیز میشناسند. ᠎Artic᠎le has been c re​ated by G SA C on tent Generato᠎r DE᠎MO.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن