کادیلاک خواهد پرده برقی SUV Lyriq در اوت 6

کادیلاک خود را آشکار اول برق وسیله نقلیه, Lyriq SUV در طول یک رویداد مجازی در اوت 6. این خودرو اصلی April 2nd,

توسط PARINEWS در 6 تیر 1399

کادیلاک خود را آشکار اول برق وسیله نقلیه, Lyriq SUV در طول یک رویداد مجازی در اوت 6. این خودرو اصلی April 2nd, اولین لغو شد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

جنرال موتورز کادیلاک شرکت مادر اعلام کرد, Lyriq در "EV روز" رویداد آخرین مارس در وارن میشیگان که نمایش جدید مدولار الکتریکی خودرو پلت فرم به معنای قدرت طیف گسترده ای از شرکت الکتریک مدل در سال های آینده. این Lyriq خواهد بود که برای اولین بار الکتریکی لوکس SUV از کادیلاک با یک سدان — این Celestiq — به دنبال. یک نسخه اولیه نشان داد در EV روز برجسته 34 اینچ ستون به ستون و صفحه نمایش و قدرت درب در یک فاصله دو محور طولانی و بسیاری از بالا پایان مواد.

بیش از یک سال پیش جنرال موتورز با نام کادیلاک به عنوان نام تجاری منجر به خودروساز فشار به الکتریکی آینده. در آن زمان از آن ساخته شده حس: لوکس با نام تجاری نیاز به یک بهبود هویت و جنرال موتورز بود که به پین همه امید خود را بر روی slow-فروش Chevy Bolt.

برای سال, GM دیده می شد به عنوان عقب مانده در پشت رقبای خود را در لوکس EV بازار است. آئودی و مرسدس بنز و جگوار و BMW باید همه معرفی high-end وسایل نقلیه الکتریکی در نظر گرفته شده برای رقابت با تسلا مدل S در حالی که جنرال موتورز در حال پیچ و کمی دیگر.

اما خودروساز بزرگترین در ایالات متحده است پس از برداشت به سرعت اعلام کرد قصد دارد به انتشار 20 برقی پلاک توسط 2023. تمام چهار GM برندها — باشگاه Cadillac, GMC و بیوک — راه اندازی خواهد شد جدید EVs.

کادیلاک Lyriq خواهد بود که اولین خودرو ساخته شده در این شرکت جدید BEV3 معماری. بعدی خواهد بود هامر EV در هر دو وانت و SUV فرمت های. همچنین برای آمدن در حال تجدید Chevy Bolt EV و یک پیچ ابزار برقی خودرو با یک دیگر فاصله دو محور جمع و جور, باشگاه متقاطع دو بیوک Suv ها و Celestiq. همه از این است که بخشی از جنرال موتورز است گسترده تر برنامه ریزی برای صرف 20 میلیارد دلار در سرمایه و هزینه های مهندسی تا سال 2025.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن