کالیفرنیا به دنبال نیروی Uber و Lyft به reclassify رانندگان به عنوان کارکنان در هفته

کالیفرنیا است که به دنبال نیروی Uber و Lyft به reclassify رانندگان خود را به عنوان کارکنان چشمگیر تشدید دولت د

توسط PARINEWS در 5 تیر 1399

کالیفرنیا است که به دنبال نیروی Uber و Lyft به reclassify رانندگان خود را به عنوان کارکنان چشمگیر تشدید دولت در ماه-جنگ طولانی با فرفره اقتصاد شرکت.

در کالیفرنیا دادستان کل خاویر بکررا همراه با شهرستان وکلای لس آنجلس و سان فرانسیسکو و سن دیگو شکایت کرد Uber و Lyft این استدلال که رانندگان آنها بودند misclassified به عنوان پیمانکاران مستقل زمانی که آنها باید کارکنان تحت دولت AB5 قانون که رفت به اثر در تاریخ 1.

در حال حاضر بکررا برنامه به فایل یک حرکت برای یک دستور مقدماتی که وادار سوار-نقطه شرکت به reclassify رانندگان به عنوان کارکنان در عرض هفته و با توجه به سن فرانسیسکو کرونیکل. یک سخنگوی بکررا نمی بلافاصله در پاسخ به یک درخواست برای نظر.

"کالیفرنیا که درایو برای Uber و Lyft عدم اساسی کارگر حمایت" کالیفرنیا دادستان کل خاویر بکررا گفت: ممکن است. "گاهی اوقات آن را طول می کشد یک بیماری همه گیر به لرزش ما را به درک آنچه که واقعا معنی و کسی که رنج می برد عواقب."

AB5 بود که به قانون امضا شده توسط کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom در سپتامبر 18th پاس به اصطلاح "ABC آزمون" برای تعیین اینکه آیا کسی که یک پیمانکار یا کارمند. کارشناسان حقوقی معتقدند این قانون آن را مشکل تر برای اجرای اقتصاد شرکت هایی مانند Uber Lyft و DoorDash برای طبقه بندی رانندگان و پیک به عنوان پیمانکاران مستقل. و شرکت ها استدلال کرده اند که این قانون نشان دهنده یک تهدید وجودی برای خود مدل های کسب و کار.

Uber و Lyft متهم دادستان کل و متحدان خود را از تلاش برای تعطیل سوار-نقطه در دولت است. آنها استدلال می کنند که اگر بکررا موفق است صدها هزار نفر از رانندگان می تواند از کار هزینه ها را افزایش و سواران که بستگی Uber و Lyft خدمات خواهد بود سمت چپ رشته.

"اکثریت قریب به اتفاق رانندگان می خواهید به کار به طور مستقل و ما در حال حاضر ساخته شده است تغییرات قابل توجهی را به برنامه ما را به اطمینان حاصل شود که مورد باقی مانده بر اساس قانون کالیفرنیا" یک بارگذاری سخنگوی گفت. "هنگامی که بیش از 3 میلیون کالیفرنیا هستند بدون کار ما انتخاب رهبران باید با تمرکز بر ایجاد کار در تلاش برای تعطیل کردن کل یک صنعت است."

یک Lyft سخنگوی استدلال کرد که در کالیفرنیا رای دهندگان باید تصمیم گیری این موضوع. این شرکت همراه با Uber Instacart و DoorDash است بودجه 90 میلیون دلار تلاش برای تصویب یک رای گیری ابتکار عمل در ماه نوامبر برای مقابله با اثرات AB5.

"ما اعتقاد داریم دادگاه باید اجازه رای دهندگان تصمیم گیری" به Lyft سخنگوی گفت. "تلاش برای به زور به رانندگان بدهد تا استقلال خود را 100 روز قبل از انتخابات را تهدید می کند به قرار دادن یک میلیون نفر بیشتر از کار در بدترین زمان ممکن. این امر می تواند فوق العاده مضر برای میلیون ها نفر از مردم کالیفرنیا اقتصاد به اعطای این حرکت 100 روز قبل از رای دهندگان تصمیم می گیرید و ما را در مخالفت با این حرکت."

فرفره شرکت ها آماده شد این رای گیری طرح به عنوان یک طرح احتمالی حتی قبل از Newsom امضا لایحه به قانون است. امید است که پس از قابل توجه با قانونگذاران و کار گروه شرکت می تواند به نفع خود کردند با توسل به طور مستقیم به رای دهندگان.

این رای گیری را باطل AB5, طبقه بندی سوار-تگرگ رانندگان و دیگر فرفره اقتصاد کارگران به عنوان پیمانکاران مستقل. با توجه به Ballotpediaآن را نیز به تصویب برسانند نیروی کار و دستمزد و سیاست برای سوار-تگرگ رانندگان از جمله سود خالص طبقه بر اساس 120 درصد از دولت یا شهرداری حداقل دستمزد و 30 سنت در هر مایل; محدود به ساعت مجاز به کار در طول یک دوره 24 ساعته; بهداشت و درمان یارانه ها; های شغلی بیمه حوادث و مرگ تصادفی بیمه. این رای گیری نیز نیاز شرکت ها برای توسعه ضد تبعیض و آزار و اذیت جنسی سیاست.

"این یکی دیگر از مخرب اقدام قانونی علیه رانندگان که تأکید دقیقا به همین دلیل ما به دنبال این رای گیری گفت:" استیسی چاه سخنگوی Uber و Lyft بودجه ،

در ضمن نرم افزار-AB5 راننده گروه در حال برنامه ریزی برای اعتراض به Uber مدیر عامل دارا Khosrowshahi را در خانه در سان فرانسیسکو در اعتراض به رای گیری ابتکار عمل و توجه را به این شرکت را به اتهام تبعیض علیه مشتریان از غیر سفید محله.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن