Call of Duty Black Ops: Cold War is official, will be 'inspired by actual events'

تماس از وظیفه: Warzone ممکن است تا اندازه ای تحت الالسایه بقیه حق رای دادن تماس با وظیفه, با جنگ royale rackin

توسط PARINEWS در 30 مرداد 1399

تماس از وظیفه: Warzone ممکن است تا اندازه ای تحت الالسایه بقیه حق رای دادن تماس با وظیفه, با جنگ royale racking تا 75 میلیون دانلود از این ماه — اما البته Activision نیز می خواهد برای توسعه یک گلسرسبد جدید کمپین Call of Duty, و نام آن به تازه به عنوان Call of Duty Black Ops جنگ سرد آشکار شده است.

که با توجه به تیزر یوتیوب رسمی شما می توانید در many بالا تماشا کنید، که ما را با بسیاری از سوالات، در درجه اول 1) بازی در واقع چه شکلی است، 2) آن را بعدی، و 3) چگونه یکی از به درستی نقطه گذاری نام بازی؟ (آیا آن را به نام وظیفه : سیاه عملیات : جنگ سرد؟ احتمالا نه.)

اما این کار را می کند، اما، قول می دهد که بازی خواهد شد "الهام گرفته از وقایع واقعی، و ویژگی های یک سخنرانی واقعی توسط یک نقص KGB واقعی برای کمک به تصویر کردن نقطه آن. -مقایسه با این ویدیو:

و در اینجا چند مقاله قدیمی در مورد بزمنوف که سیا زندگی واقعی در کتابخانه خواندن خود را ثبت شده است.

با توجه به قطعه های متنی که در طول ویدیو تیزر فلش می کنند، بازیکنان ممکن است بازی کنند - یا با آن تعامل کنند - یک کد جاسوسی شوروی به نام "پرزئوس" که هدفش «زیرورو کردن آمریکا برای اطمینان از تسلط شوروی در مسابقه تسلیحاتی» بود. ...سیا زندگی واقعی حداقل یک مقاله در مورد "پرسوس" دارد، که ظاهرا ً در میان جاسوسانی بود که اسرار هسته ای آمریکا را از پروژه منهتن در لوس آلاموس دزدیده بودند. اما اون قسمت ش در طول جنگ جهانی دوم اتفاق می افتاد

بازی به طور رسمی در 26 آگوست رونمایی خواهد شد. تا آن زمان، چیز زیادی برای به اشتراک گذاشتن وجود دارد - به جز شاید تاگلاین بازی، "تاریخ خود را بشناسید یا محکوم به تکرار آن باشید، و اینکه توضیحات یوتیوب آن نام "Verdansk" را ذکر می کند، که فقط اتفاق می افتد که محل نقشه اولیه وارزون e's و همچنین در جنگ های مدرن برجسته شده است. Warzon

Activision قول داده است که Warzone در سری Call of Duty به بازی های آینده گره خورده است، و به نظر می رسه که ممکن است از همین حالا شروع شود. به عنوان چند ضلعی اشاره می کند، یک ارگ نیز منجر به این تیزر وجود دارد:

انتشار تیزر با اعضای جامعه ٔ Call of Duty که یک ارگ چند روزه را تکمیل می کرد و اشکال مختلفی از شکستن کد به سبک جنگ سرد را درگیر می کرد، به وقت بود که آن ها را به اتاق های مخفی داخل نقشهٔ وردانسک در Call of Duty: Warzone — که به نظر می رسد می تواند ارتباطی بین Black Ops: جنگ سرد و Warzoneوجود داشته باشد، وارد کند. ARG همچنین شامل انواع نوارهای ویدئویی، هر یک مربوط به یک سال در تاریخ جنگ سرد، با کلیپ های مشابه به آنهایی که در این تیزر.

بازی توسط Treyarch و Raven Software توسعه خواهد داشت که قبلاً هر کدام توییت کرده بود که آنها با یکدیگر کار می کنند، و ریون Cold War به طور خاص گفت که این بازی در حال توسعه "تماس وظیفه امسال" است - که پیشنهاد می کند که جنگ سرد ممکن است قبل از سال خارج شود کشتی.

این چیزی است که ما در اصل در حال حاضر به عنوان می دانستند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن