Call of Duty فصل جدید راه اندازی امروز با Warzone تغییرات و کاپیتان قیمت پوست

Call of Duty: Modern Warfare آخرین فصل, امروز راه اندازی آوردن با آن کشت و تغییرات آن Warzone نبرد رویال spino

توسط PARINEWS در 22 خرداد 1399

Call of Duty: Modern Warfare آخرین فصل, امروز راه اندازی آوردن با آن کشت و تغییرات آن Warzone نبرد رویال spinoff و علاوه بر این از فن های مورد علاقه شخصیت کاپیتان قیمت به عنوان فصلی منحصر به فرد پوست. فصل چهارم پس از راه اندازی این بازی در اواخر اکتبر به تعویق افتاد در اوایل این ماه در میان تظاهرات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس پس از مرگ جورج فلوید.

فصل قرار بود به راه اندازی در ماه ژوئن 3rd, اما ناشر Activision متوقف شد انتشار برای تقریبا یک هفته به عنوان بی شماری دیگر شرکت های بازی ویدیویی به همین ترتیب برنامه ریزی شده لغو کنفرانس های مطبوعاتی و دیگر اطلاعیه وقوع آنلاین در میان COVID-19 بیماری همه گیر. توسعه دهنده Infinity Ward اولین ساخته رسمی اعلام تجدید نظر تاریخ انتشار در چهارشنبه گفت مطالب جدید خواهد بود رفتن زندگی می کنند بعد در شب.

شرکت های بازی های ویدئویی شده اند برای انتقاد از تلاش برای رسیدگی به ملی گفتگو در اطراف نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس در راه است که اغلب احساس ham-fisted یا فاقد معنی دار سهم. اما طرفداران را جشن Call of Duty هفته گذشته برای Activision و Infinity Ward تصمیم به شامل یک unskippable "Black Lives Matter" پیام روی صفحه نمایش.

برای Warzone بازیکن نبرد رویال بازی را ببینید سه تغییرات قابل توجهی به هسته حالت. هسته اصلی بازی این است که گرفتن سه رویدادهای تصادفی است که می تواند در وسط هر بازی و به شدت تحت تاثیر این دوره از مبارزه است. اولین و چشمگیر است به نام فرار از زندان و آن را شامل احیای هر زدم بیرون بازیکن در بازی از جمله کسانی که در حال انتظار برای یک مسابقه در گولاگ و کسانی که بوده ام زدم و به طور کامل و تنزل به حالت تماشاچیان.

دو نفر دیگر رویدادها به نام آتش فروش و عرضه هلی کوپتر. فروش آتش را به طور موقت کاهش قیمت خرید ایستگاه موارد تا 80 درصد است. در برخی موارد موارد در دسترس خواهد بود به صورت رایگان مانند احیای افتاده هم تیمی. فروش گذشته 60 ثانیه. عرضه هلی کوپتر از سوی دیگر وارد خواهد شد به طور تصادفی در مسابقات و رها کردن آرزو لوت اگر شما قادر به آن را به پایین و با خیال راحت ادعا می کنند پاداش. آن را نمی خواهد آتش پشت در, بازیکنان, اما این می تواند به اثبات انحراف دشمن تیم می تواند سرمایه گذاری در اگر شما توجه نیست.

Infinity Ward طراحی کرده است این تصادفی وقایع اتفاق می افتد تقریبا در اواسط بازی" است که در هر نقطه پس از رها کردن کیت زمین و قبل از گولاگ respawn مکانیک بسته شده است حدود 20 دقیقه به بازی.

در علاوه بر این به جدید تصادفی, حوادث Warzone است همچنین گرفتن یک نیروی عظیم منهدم کننده-حالت بازی خاص است که شامل مسابقه بازیکنان دیگر به همین فوق العاده قدرتمند ارتقاء و 50-مقابل-50 حالت یادآور Fortnite's تیم سر و صدا. کسانی که تجربی حالت های جدید خواهد بود محدود به فصل 4 به صورت لحظه ای.

این استقبال تغییرات به Warzoneکه ثابت شده فوق العاده محبوب با ده ها میلیون ها نفر از بازیکنان ثبت نام شده پس از راه اندازی آن در ماه مارس است. اگر چه این بازی تغییر نمی کند و در بسیار با سرعت از نبرد رویال رهبر Fortnite, Infinity Ward ثابت شده آن را می توانید تنظیم بازی به سرعت آزمایش ایده های جدید و حفظ تجربه تازه و جالب در برخی از راه های آهسته تر و موقر رقبای مانند Apex افسانهمی شود ، توسعه هنوز تجربه زیادی نقشه تغییرات که در حال حاضر امضای نشانه از نوع ولی برای کسانی که ممکن است در افق.

به عنوان هسته اصلی جنگ های مدرن چند نفره بازی در فصل 4 به ارمغان می آورد آن معمول مجموعه ای از نقشه های جدید و حالت های بازی از جمله جالب به دنبال تسخیر پرچم, نوع, نام مدافع تیم. اما آنچه که اکثر بازیکنان هستند احتمالا بیشتر در مورد هیجان زده است و علاوه بر این از کاپیتان قیمت به عنوان فصل جدید اپراتور پوست. قیمت تاسیس شخصیت اصلی سه گانه Modern Warfare بازی و یک شکل مرکزی در راه اندازی مجدد ستاد انتخاباتی تایید شده است برای هفته ها در حال حاضر به لطف ترکیبی از نشت و عجیب و غریب اما نابغه علاوه بر این شخصیت صدای بازیگر بری اسلون در پیام شخصی پلت فرم Cameo.

قیمت در دسترس است به عنوان یک اپراتور پوست اگر شما خرید این نبرد منتقل می کند و شما می توانید پیشرفت از طریق 100 سطح در طول فصل به باز کردن برخی از گزینه های سفارشی سازی هنگامی که شما حداکثر کردن منتقل می کند. Infinity Ward نیز با اضافه کردن شخصیت های Sgt. کایل "گز" Garrick و Roze به عنوان بازشدنی اپراتورها نیز هست.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن