Canoo بنیانگذار برگ EV راه اندازی سال آینده راه اندازی

بنیانگذار و اولین مدیر عامل شرکت EV راه اندازی Canoo ترک این شرکت تایید کرده است به آستانه. Stefan Krause سابق

توسط PARINEWS در 29 خرداد 1399

بنیانگذار و اولین مدیر عامل شرکت EV راه اندازی Canoo ترک این شرکت تایید کرده است به آستانه. Stefan Krause سابق رئیس امور مالی در هر دو اولی و دویچه بانک, پله به عنوان رئیس بعد از تعویض دنده دور از مدیر عامل شرکت نقش در سال گذشته است. Krause ترک پیش از این پیش بینی راه اندازی خود را EV راه اندازی اولین وسیله نقلیه است که میله میله به اتفاق می افتد در 2021.

"استفان تصمیم گرفته است به طور رسمی ترک وظایف رسمی خود را با Canoo منظور به دنبال فرصت های دیگر" شرکت در بیانیه ای گفت به آستانه. "ما سپاسگزار به استفان برای ارزشمند نقش او در شکل دادن به جوان ما شرکت. هر چند او همیشه در اطراف ما برای او آرزوی بهترین شانس خود را در تلاش های جدید." Krause کاهش یافته است به نظر.

Krause ترک پست خود به عنوان مدیر عامل در ماه اوت گذشته به "دلایل شخصی" به گفته این شرکت فقط چند ماه قبل از او و Canoo بودند شکایت خود را برای تبعیض و آزار و نقض قرارداد و ختم غیر قانونی. (طرح دعوی در دادگاه است که در حال حاضر در حال حل و فصل با توجه به Canoo.) Krause پس از آن به نقش رئیس و صرف وقت خود را در تلاش برای جمع آوری پول بیشتر برای Canoo. اولریش Kranz همکار موسس و سابق BMW اجرایی به عنوان مدیر عامل و اجرا شده است روز به عملیات روز از زمان.

Canoo دلار روند از دیگر EV آمدن که عمدتا متمرکز بر عملکرد بالا اتومبیل های لوکس است. به جای Krause, Kranz و سابق BMW طراح ریچارد کیم با یک به مراتب بیشتر فایده خودرو: VW microbus-سبک خودرو بود که نشان داد در ماه سپتامبر سال گذشته است. این شرکت قصد دارد به ارائه EV در یک اشتراک اساس تنها زمانی که از آن می رود به تولید در سال 2021 و آن را می خواهد به وسیله نقلیه دیگر "کابین" است که با استفاده از همین زمینه "اسکیت" پلت فرم (بسته کامل از باتری و موتور الکتریکی و الکترونیک دیگر که خودرو حرکت می کند).

یکی از Krause اوایل اهداف با Canoo بود برای فروش که اسکیت به دیگر خودروسازان, راه اندازی خط دوم از پتانسیل درآمد برای این شرکت است. در ماه فوریه Canoo اعلام کرد که هیوندای و کیا برای اولین بار خودروسازان به توافق برسند به این هر چند از نظر معامله اعلام نشده است. این شرکت شده است در مذاکرات با دیگر خودروسازان با توجه به زمان کارمند با آگاهی از این بحث.

در اصل به نام Evelozcity, Canoo تاسیس شد و در اواخر سال 2017 توسط Krause و Kranz (و همچنین چند نفر دیگر) پس از تقسیم کردن از مبارزه EV راه اندازی فارادی آینده. آنها استخدام شده بود در اوایل همان سال به عنوان بخشی از تلاش برای صرفه جویی در, راه اندازی از فروپاشی مالی اما در نهایت در سمت چپ پس از برخورد با فارادی آینده بنیانگذار جیا Yueting.

Krause wrangled بودجه برای شروع Canoo از یک گروه از حامیان که شامل یک مدیر در شاهزاده اندرو راه اندازی انکوباتور رئیس یک شرکت سرمایه گذاری که در قانون شد و یک بار چهارم-ارشد رهبر در چین و میلیاردر مایکل چینگ (که اجرا می شود تایوانی تامین کننده صفحه نمایش لمسی TPK) به عنوان آستانه اولین گزارش در ماه اکتبر 2019 و فوریه سال 2020 است.

مانند دیگر شرکت های Canoo تا به حال به مقیاس کار در طول اقامت-صفحه اصلی سفارشات در آورده با این بیماری همه گیر. بسیاری از آن 300 یا بیشتر کارکنان مشغول به کار از خانه در طول همه گیر هر چند یکی گفته The Verge به شرط ناشناس ماندن گفت که افرادی که کار بر روی وسایل نقلیه شرکت در حال حاضر شروع به عقب رفتن را به Canoo را Torrance, CA ستاد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن